Komunikaty PR

Słuchawki mobilne Hama TWS Spirit Pocket z obsługą dotykową i głosową

2022-03-10  |  14:50

Portfolio producenta wzbogaciło się o dokanałowe słuchawki Bluetooth 5.1, chowane do kompaktowego podłużnego etui ładującego z uchwytem i złączem USB-C. Zapewniają do 6 godz. nieprzerwanego cieszenia się muzyką, mają też wbudowany mikrofon i obsługują komendy głosowe. Do wyboru mamy wersję czarną i białą.

Niemiecka marka poszerzyła swoją ofertę z segmentu audio o kolejne słuchawki typu True Wireless. Najnowszy model wyróżnia się kompaktowymi gabarytami, bo razem z pokrowcem ładującym ważą 55 g. Etui ładujące zwraca też uwagę, gdyż ma podłużny kształt z uchwytem, który można zaczepić o szlufkę spodni czy pasek w plecaku. Łatwo więc je zabrać ze sobą.

Łączność sprzętu z urządzeniem docelowym, takim jak smartfon, tablet, laptop czy konsola do gier zapewnia technologia Bluetooth w najnowszej wersji 5.1. Warto zauważyć, że przy otwieraniu stacji ładowania obie słuchawki automatycznie aktywują się i łączą ze sobą oraz np. z telefonem. W zasięgu użytkownika jest też sterowanie dotykowe. Czujnik dotykowy umożliwia intuicyjną obsługę (np. odbieranie, wykonywanie i odrzucanie połączeń stuknięciem palca, tak samo jak odtwarzanie i pauzowanie utworów), a słuchawki Spirit Pocket obsługują też popularnych asystentów głosowych  Siri i Asystent Google (głośność można regulować właśnie komendami głosowymi).

Doskonale dopasowana forma pasywnie eliminuje hałas z otoczenia, gwarantując  niezakłócone doznania muzyczne. Nie zabrakło też wbudowanego mikrofonu, pozwalającego na proste i sprawnie przełączanie między odtwarzaniem muzyki i odbieraniem połączeń telefonicznych.

W komplecie znajdziemy silikonowe wkładki w trzech różnych rozmiarach (S, M, L) z myślą o  idealnym przyleganiu słuchawek do małżowin uszu. Czas odtwarzania muzyki czy rozmów wynosi 6 godzin przy pełnym naładowaniu. Dzięki ładowarce z wygodnym obustronnym złączem USB-C zestaw słuchawkowy można naładować nawet czterokrotnie podczas podróży - dzięki wbudowanemu akumulatorowi bez konieczności korzystania z zewnętrznego źródła zasilania. Natomiast samo ładowanie od zera do stu procent zajmuje dwie i pół godziny. Stan naładowania (odpowiednio 25, 50, 75 i 100 proc.) wskazują cztery świecące się diody LED.

Dane techniczne:

Pasmo częstotliwości: 2402-2480 MHz

Zakres częstotliwości: słuchawki 20 Hz - 20 kHz, mikrofon 100 Hz - 8 kHz

Impedancja: słuchawki 32 Ω, mikrofon 2,2 kΩ

Odległość transmisji: 10 m

Słuchawki Hama Spirit Pocket dostępne są w kolorach czarnym i białym. Sugerowana cena detaliczna modelu to 179 zł.

Atuty tej propozycji rynkowej widać na filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=y1vOcg6f2l8

Wszystkiego na temat produktu dowiemy się ze strony www.hamamobile.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior Biuro prasowe
2024-12-03 | 09:56

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Holenderska marka wprowadza słuchawki Bluetooth dla najmłodszych. Dzięki ograniczeniu głośności do 85 dB uszy dzieci są chronione podczas słuchania ulubionych melodii. Uwagę zwracają
Audio i HIFI Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
2024-10-25 | 10:35

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polskie przedsiębiorstwa otwarte na transformację w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc

Do 2030 roku z gospodarki o obiegu zamkniętym ma pochodzić co czwarty surowiec. Aby przyspieszyć ten proces, w Polsce potrzeba nowej, międzysektorowej Mapy Drogowej dla Gospodarki o Obiegu Zamkniętym – wskazywali eksperci w trakcie Polish Circular Forum. Obecny dokument nie spełnia już swojej roli i wymaga aktualizacji. Na braku jasnych przepisów i systemu wsparcia najbardziej cierpią przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa. – Z naszych badań wynika, że tylko 3–3,5 proc. firm z sektora MŚP jest świadomych i przygotowanych do transformacji – ocenia Agnieszka Zdanowicz, wiceprezes Klastra Gospodarki Cyrkularnej i Recyklingu.

Prawo

Wspólna polityka rolna do deregulacji. Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników

Prawie 1,6 mld euro – tyle mają wynieść roczne oszczędności dla rolników po uproszczeniu wspólnej polityki rolnej. Zaproponowany w maju przez Komisję Europejską pakiet zmian zakłada redukcję części obowiązków administracyjnych, które dziś spoczywają na rolnikach ubiegających się o unijne wsparcie. Szczególnie dotyczy to płatności dla drobnych rolników. Jak podkreślają eksperci, wszelkie zmiany, które będą działać na rzecz konkurencyjności unijnego rolnictwa, są wskazane, ale przy uwzględnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa żywności.

Ochrona środowiska

Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.