Komunikaty PR

Słuchawki Fresh ‘n Rebel Clam Blaze: 80 godzin słuchania muzyki

2024-04-16  |  01:00

Holenderska marka ogłasza premierę najnowszego modelu słuchawek nausznych Bluetooth 5.2. Oprócz niesamowicie pojemnej baterii oferują m.in. wyciszanie hałasu ENC, redukcję szumu wiatru, obsługę poleceń głosowych i szybkie ładowanie. Jest aż 6 wariacji kolorystycznych do wyboru.   

Prawie tydzień słuchania ulubionych melodii na pojedynczym ładowaniu akumulatora mobilnych słuchawek? Mało który dostępny na rynku model może się pochwalić aż takim wynikiem, co stanowi najistotniejszy wyróżnik nowych bezprzewodowych słuchawek nausznych Clam Blaze od firmy Fresh ‘n Rebel, specjalizującej się w segmencie audio. Aż 80 godzin odtwarzania muzyki sprawia, że nie będziemy musieli zasilać ich energią zbyt często. Właśnie trafiły do sprzedaży w Polsce.

Opisywana nowość nie tylko przyciąga uwagę swoim minimalistycznym designem, ale też szerokim zestawem funkcji, które czynią ją idealnym towarzyszem dla melomanów. Słuchawki łączą się z telefonem, tabletem czy laptopem za pomocą technologii Bluetooth 5.2 (zasięg wynosi 10 m). Zwarta obudowa z miękkim silikonowym pałąkiem sprawia, że mocno trzymają się głowy. Ale miękko wyściełane nauszniki nie pozwalają, by wrażenia z odsłuchu zdominowało uczucie fizycznego dyskomfortu. Wegańska skóra i pochłaniające wilgoć poduszki też robią swoje. Składana konstrukcja nauszników to kolejny atut, zaś na prawej słuchawce znajdziemy pokrętło do regulacji głośności.   

A co z jakością dźwięku? Na jej straży stoją mocne basy i jasne wysokie tony, tak samo jak redukcja hałasu z otoczenia. Dwa mikrofony ENC (Environmental Noise Cancelling) skupiają się na głosie użytkownika, redukując szumy otoczenia, co jest szczególnie przydatne podczas rozmów telefonicznych. Nie mogło tu też zabraknąć opcji ograniczenia szumu wiatru, dzięki czemu słuchawki doskonale zdają egzamin na ulicy czy w różnych surowych warunkach w plenerze.

Do wspomnianego już ekstremalnie długiego czasu pracy dodajmy funkcję szybkiego ładowania, bo 10 minut zasilania energią przekłada się tutaj na trzy godziny pracy. Czas całkowitego naładowania Clam Blaze wynosi dwie godziny.

Kolejne atuty? Połączenie wielopunktowe Bluetooth daje możliwość podłączenia dwóch urządzeń jednocześnie. Ta funkcja na pewno przypadnie do gustu osobom, które równocześnie korzystają z telefonu i notebooka. Automatyczna pauza oznacza, że słuchawki wykrywają, kiedy są zdjęte z uszu i samodzielnie wstrzymują odtwarzanie, a po ich założeniu wznawiają. Współpraca z asystentami głosowymi Siri i Google Assistant dodaje komfortu użytkowania, wystarczy aktywować je przyciskiem z przodu lewej muszli.

W komplecie znajdziemy, rzecz jasna, przewód USB-C do naładowania słuchawek. W dodatku można wybierać spośród aż sześciu odmian kolorystycznych: Ice Grey, Silky Sand, Dried Green, Dreamy Lilac, True Blue i Storm Grey.

Katalogową cenę słuchawek Fresh ‘n Rebel Clam Blaze ustalono na poziomie 319,90 zł.

Więcej szczegółów znajduje się na oficjalnej stronie producenta https://freshnrebel.com/pl.

 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior Biuro prasowe
2024-12-03 | 09:56

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Holenderska marka wprowadza słuchawki Bluetooth dla najmłodszych. Dzięki ograniczeniu głośności do 85 dB uszy dzieci są chronione podczas słuchania ulubionych melodii. Uwagę zwracają
Audio i HIFI Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
2024-10-25 | 10:35

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.