Komunikaty PR

Rozruszaj się ze sportowymi słuchawkami Fresh 'n Rebel Twins Rush i Move

2024-05-21  |  14:17

Holenderska marka proponuje dwa nowe produkty w zupełnie nowej kategorii sportowych słuchawek dousznych. Ich solidna, odporna na pot konstrukcja i poręczne, zgrabne haczyki sprawiają, że nie mają szans wypaść z uszu. Model Twins Rush charakteryzuje się m.in. hybrydową aktywną redukcją szumów (ANC), eliminacją szumu wiatru i możliwością grania łącznie przez 36 godzin. A podstawowy model Twins Move zachęca chociażby sterowaniem za pomocą przycisków i obsługą poleceń głosowych.

Oto dwa nowe produkty audio w kategorii sportowej: słuchawki mobilne Twins Rush i Twins Move. Są dostępne w 6 żywych kolorach. Dzięki sportowym słuchawkom dousznym Fresh 'n Rebel z serii Twins jesteśmy gotowi, aby przebiec dodatkowy dystans przy motywującej, dynamicznej muzyce. Wkładki douszne zostały w nich specjalnie zaprojektowane do celów sportowych i dlatego słuchawki pozostają na swoim miejscu nawet podczas najbardziej intensywnych treningów. Dzięki trzem rozmiarom skrzydełek dousznych mamy pewność ich bezpiecznego umieszczenia w małżowinie, a trzy rozmiary gumek dokanałowych (wkładek) gwarantują odpowiednie dopasowanie dla każdego fana aktywności ruchowych.

Klikalne przyciski z boku odpowiadają za takie funkcje jak: pomiń utwór, zmień głośność, aktywuj asystenta głosowego lub obsłuż połączenie. I to niezależnie od tego, czy robimy przysiady, czy biegniemy w maratonie.

Przyjrzyjmy się tym nowościom po kolei.

Nowy styl bicia rekordów: Twins Rush

Nic nie będzie mieć prawa zakłócić muzycznych doznań dzięki hybrydowej aktywnej redukcji szumów. Wystarczy włączyć funkcję ANC, zredukować hałas otoczenia i zachować pełną koncentrację. A co z bieganiem na terenie głośnego miasta? Przez cały czas można pozostać świadomym dźwięków ze swojego otoczenia dzięki włączonemu trybowi przejrzystości.

Niezależnie od tego, czy jesteśmy spoceni podczas ciężkiego treningu spalającego kalorie, czy zaskoczeni nagłą ulewą, słuchawki Fresh ‘n Rebel Twins Rush zdadzą egzamin. Ich wytrzymała, gumowana i solidna konstrukcja jest w pełni wodoodporna (stopień IP57, czyli ochrona przed potem, kurzem i skutkami tymczasowego zanurzenia w wodzie.). Z możliwością pracy 36 godzin (dzięki dołączanemu etui) pozwolimy sobie na naprawdę długi i wyczerpujący trening. Warto podkreślić, że wystarczy 5 minut ładowania słuchawek, aby uzyskać godzinę odtwarzania.

Twins Rush w podsumowaniu:

- specjalnie zaprojektowane do uprawiania sportu;

- z trzema rozmiarami haczyków dla idealnego dopasowania;

- trzy rozmiary miękkich silikonowych wkładek dousznych w zestawie;

- technologia Bluetooth 5.3 i połączenie wielopunktowe, dwa urządzenia jednocześnie;

- hybrydowa aktywna redukcja szumów (ANC: Active Noise Cancelling);

- tryb dźwięków otoczenia;

- redukcja szumu wiatru;

- dwa wbudowane mikrofony ENC do rozmów telefonicznych;

- automatyczna pauza (wykrywanie obecności słuchawki w uchu);

- pyłoszczelne i wodoodporne (stopień ochrony IP57);

- 9 godzin odtwarzania na jednym ładowaniu (łącznie z pokrowcem 36 godzin);

- obsługa komend głosowych Siri i Google Assistant;

- sterowanie za pomocą przycisków;

- tryb double master (lewa i prawa słuchawka mogą być używane osobno. Brak ryzyka, że jedna z nich nie połączy się z urządzeniem docelowym);

- szybkie ładowanie. Czas ładowania etui to dwie godziny, a samych słuchawek - godzina;

- gniazdo USB typu C;

- pokrowiec z mikrofibry w zestawie.

 

Cena: 459,90 zł

Nie przestawaj się ruszać: Twins Move

Zmień zasady gry dzięki sportowym słuchawkom dousznym Fresh 'n Rebel Twins Move - od siłowni po studio jogi. I tutaj nie mogło zabraknąć specjalnych haczyków dla lepszego trzymania w małżowinach usznych. Wodoodporna obudowa (IPX4) zapewnia ochronę przed potem, obryzganiem wodą i deszczem. Dzięki 30 godzinom całkowitego czasu odtwarzania na pojedynczym ładowaniu akumulatora, Twins Move nie zawiodą nas w połowie sportowych zmagań.

Twins Move w skrócie:

- specjalnie zaprojektowane do uprawiania sportu;

- z trzema rozmiarami haczyków dla idealnego dopasowania;

- trzy rozmiary miękkich silikonowych wkładek dousznych w zestawie;

- technologia Bluetooth 5.0;

- odporne na pot (wodoodporność IPX4);

- 6 godzin odtwarzania na jednym ładowaniu (łącznie z etui 30 godzin);

- sterowanie za pomocą przycisków;

- obsługa asystentów głosowych Siri i Google;

- funkcja double master;

- wbudowany mikrofon do prowadzenia rozmów telefonicznych;

- złącze USB-C.

Cena: 219,90 zł

Więcej informacji uzyskamy na oficjalnej stronie producenta: https://freshnrebel.com/pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior Biuro prasowe
2024-12-03 | 09:56

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Holenderska marka wprowadza słuchawki Bluetooth dla najmłodszych. Dzięki ograniczeniu głośności do 85 dB uszy dzieci są chronione podczas słuchania ulubionych melodii. Uwagę zwracają
Audio i HIFI Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
2024-10-25 | 10:35

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.