Komunikaty PR

Przedsiębiorcze lato w Samsung Inkubator

2020-08-20  |  12:00
Biuro prasowe

W lubelskim i białostockim Inkubatorze Samsung rozpoczął się cykl bezpłatnych webinarów zatytułowany „Przedsiębiorcze lato”. Podczas serii wirtualnych spotkań uczestnicy będą mogli dowiedzieć się więcej na temat tego, w jaki sposób rozwijać swój biznes w sieci oraz z jakich narzędzi korzystać, aby być efektywnym przedsiębiorcą.

  • „Przedsiębiorcze lato” to cykl webinariów skupiający się wokół tematów dotyczących funkcjonowania i budowania swojej tożsamości w sieci.
  • Webinary skierowane są szczególnie do startupowców oraz wszystkich zainteresowanych tematyką biznesową.
  • Wirtualne spotkania, organizowane w ramach Samsung Inkubator, potrwają do końca września.

 

Startupowcy, przedsiębiorcy, managerowie kreatywni, studenci i wszyscy zainteresowani tematyką biznesową mają szansę wziąć udział w bezpłatnych webinariach poświęconych tematom istotnym dla funkcjonowania w sieci. Spotkania potrwają do końca września, a ich celem jest przekazanie niezbędnej wiedzy oraz wskazanie narzędzi, dzięki którym przedsiębiorcy będą mogli efektywnie rozwijać swój biznes.

 

Pierwszy z webinariów odbył się 13 sierpnia i dotyczył zagadnień związanych z prawem autorskim w świecie cyfrowym. Podczas spotkania poruszane były m.in. kwestie prawne dotyczące prowadzenia działalności kreatywnej w Internecie, a także udostępniania materiałów online. Webinar poprowadziła Natalia Mileszyk – prawniczka z Fundacji Centrum Cyfrowe, zajmująca się prawem cyfrowym, reformą prawa autorskiego i polityką otwartościową.

 

Kolejne spotkanie – zaplanowane na 26 sierpnia – dotyczyć będzie prowadzenia profilu firmy za pomocą platformy LinkedIn oraz wykorzystania jej do budowania sieci kontaktów oraz angażowania społeczności. Swoją wiedzą na ten temat podzieli się Dagmara Pakulska – trenerka, konsultantka i publicystka w zakresie szeroko pojętego e-marketingu.

 

9 września przedsiębiorcy będą mieli okazję poznać przykłady tego, jak współpracować z dużymi markami jako visual designer. W meandry przemysłu kreatywnego wprowadzi uczestników Beata Barrakuz Śliwińska – multidyscyplinarna projektantka, visual designer, ilustratorka i autorka okładek muzycznych. Cykl przedsiębiorczego lata zakończy ekspert i mentor startupowy, Adam Trojańczyk. 24 września opowie o tym, jak technologia oraz startupy mogą zmieniać świat na lepsze, a także jak rozwijać startup, aby miał szansę odnieść sukces.

 

O profesjonalne przygotowanie wirtualnych spotkań zadba Neweconomy, operator Samsung Inkubator w Lublinie i Białymstoku. Na wydarzenia nie trzeba się zapisywać, wszystkie e-spotkania transmitowane będą na profilu Neweconomy na Facebooku: https://www.facebook.com/NeweconomyPL.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Startupy Helping Hand laureatem Prix Galien Polska Biuro prasowe
2024-11-20 | 08:30

Helping Hand laureatem Prix Galien Polska

HH24 - spółka będąca twórcą Helping Hand - pierwszej w Polsce platformy oraz aplikacji mobilnej wellbeing i kompleksowego wsparcia psychologicznego dla pracowników firm i
Startupy Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży
2024-11-04 | 15:00

Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży

Kolejne narzędzia AI zaprojektowane do automatyzacji zadań rosną jak grzyby po deszczu, ale tylko niektóre poza innowacyjnością zaskakują też formą. Start-up Artisan stawia na
Startupy Ukraiński startup zmienia rynek dostaw miejskich. Ekspansja Yard Delivery.
2024-10-24 | 12:00

Ukraiński startup zmienia rynek dostaw miejskich. Ekspansja Yard Delivery.

Wraz z dynamicznym rozwojem rynku e-commerce pojawiają się nowe wyzwania w obszarze dostaw. Dotyczą one szczególnie kluczowego etapu doręczeń w obrębie miasta, jakim jest tzw.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.