Nowa wersja One Identity Active Roles
Firma One Identity, globalny lider IAM, udostępniła nową wersję Active Roles 7.4 - narzędzia do administrowanie środowiskiem AD zarówno on-premise, jak i cloud. Rozwiązanie Active Roles upraszcza zarządzanie cyklem życia tożsamości użytkowników i zapewnia spójność wszystkich zadań provisioningui deprovisioningu w całym środowisku AD/AAD, a także we wszystkich powiązanych aplikacjach.
Najnowsza wersja Active Roles 7.4 zapewnia funkcje, które pozwalają zautomatyzować provisioningi deprovisining użytkowników w środowiskach hybrydowych AD oraz zapewnia wsparcie aplikacji w chmurze i SaaS, które są krytyczne dla przedsiębiorstw przechodzących proces transformacji cyfrowej (aktualnie jest to ponad 35 aplikacji SaaS, takich jak Salesforce, Google, ServiceNowi Workday).
Rosnąca popularność aplikacji w chmurze stwarza wyzwania dla bezpieczeństwa organizacji. Administratorzy muszą często korzystać z wielu różnych narzędzi i wykonywać wiele procesów ręcznie, aby zapewnić provisioning użytkowników. Ten proces jest zwykle podatny na błędy, a także wymaga dużo czasu i zasobów. Dzięki Active Roles 7.4 administratorzy IT i specjaliści ds. bezpieczeństwa mogą teraz za pomocą jednej, zintegrowanej konsoli zautomatyzować zadania związane z administrowaniem kontami, które wcześniej były wykonywane dla każdego środowiska oddzielnie.
One Identity Active Roles 7.4centralizuje administrację kontami i grupami dla AD, AAD i aplikacji w chmurze. Środowiska te pomaga zintegrować One Identity Starling Connect - rozwiązanie oparte na SaaS, które rozszerza zarządzanie cyklem życia konta opartego na AD o obsługę aplikacji w chmurze i SaaS. Starling Connect korzysta z otwartego standardu System for Cross-domain Identity Management(SCIM v.2.0) do połączenia między Active Roles (klient SCIM), AD i AAD oraz aplikacjami chmurowymi.
Rozwiązanie Active Roles 7.4 umożliwia również kontrolę i efektywne oraz bezpieczne zarządzanie kontami uprzywilejowanymi (ang. PAM, Privileged Access Management). Eliminuje ryzyko wewnętrznych nadużyć, przyznając administratorom tylko uprawnienia niezbędne do wykonywania przez nich codziennych zadań. PAM cieszy się aktualnie dużym zainteresowaniem organizacji, które chcą zapewnić odpowiednią ochronę przed zagrożeniami bezpieczeństwa wynikającymi z niewłaściwego użycia uprzywilejowanych lub administracyjnych danych uwierzytelniających.
Nowe funkcje Active Roles 7.4 są odpowiedzią na potrzeby klientów w obszarze zarządzania kontami i obiektami w krytycznym środowisku AD/AAD oraz w aplikacjach SaaS. Według badania przeprowadzonego przez Dimensional Researchna zlecenie One Identity, zaledwie 8% organizacji jest w stanie automatycznie przeprowadzać provisioning i deprovisioningużytkowników we wszystkich swoich aplikacjach i systemach. W wielu firmach provisioningi deprovisioningczęsto zajmują od kilku dni do kilku tygodni. Najnowsza wersja One Identity Active Roles 7.4 nie tylko automatyzuje i przyspiesza ten proces, ale eliminuje możliwość wystąpienia incydentów zagrażających bezpieczeństwuorganizacji.
Nowa wersja One IdentityActive Roles 7.4 dostępna jest w ofercie Quest Dystrybucja Sp. z o.o.

Cyberbezpieczeństwo dzięki MiR Fleet Enterprise

AI Accelerator od UR dla rozwoju cobotów

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.