Nowa wersja One Identity Active Roles
Firma One Identity, globalny lider IAM, udostępniła nową wersję Active Roles 7.4 - narzędzia do administrowanie środowiskiem AD zarówno on-premise, jak i cloud. Rozwiązanie Active Roles upraszcza zarządzanie cyklem życia tożsamości użytkowników i zapewnia spójność wszystkich zadań provisioningui deprovisioningu w całym środowisku AD/AAD, a także we wszystkich powiązanych aplikacjach.
Najnowsza wersja Active Roles 7.4 zapewnia funkcje, które pozwalają zautomatyzować provisioningi deprovisining użytkowników w środowiskach hybrydowych AD oraz zapewnia wsparcie aplikacji w chmurze i SaaS, które są krytyczne dla przedsiębiorstw przechodzących proces transformacji cyfrowej (aktualnie jest to ponad 35 aplikacji SaaS, takich jak Salesforce, Google, ServiceNowi Workday).
Rosnąca popularność aplikacji w chmurze stwarza wyzwania dla bezpieczeństwa organizacji. Administratorzy muszą często korzystać z wielu różnych narzędzi i wykonywać wiele procesów ręcznie, aby zapewnić provisioning użytkowników. Ten proces jest zwykle podatny na błędy, a także wymaga dużo czasu i zasobów. Dzięki Active Roles 7.4 administratorzy IT i specjaliści ds. bezpieczeństwa mogą teraz za pomocą jednej, zintegrowanej konsoli zautomatyzować zadania związane z administrowaniem kontami, które wcześniej były wykonywane dla każdego środowiska oddzielnie.
One Identity Active Roles 7.4centralizuje administrację kontami i grupami dla AD, AAD i aplikacji w chmurze. Środowiska te pomaga zintegrować One Identity Starling Connect - rozwiązanie oparte na SaaS, które rozszerza zarządzanie cyklem życia konta opartego na AD o obsługę aplikacji w chmurze i SaaS. Starling Connect korzysta z otwartego standardu System for Cross-domain Identity Management(SCIM v.2.0) do połączenia między Active Roles (klient SCIM), AD i AAD oraz aplikacjami chmurowymi.
Rozwiązanie Active Roles 7.4 umożliwia również kontrolę i efektywne oraz bezpieczne zarządzanie kontami uprzywilejowanymi (ang. PAM, Privileged Access Management). Eliminuje ryzyko wewnętrznych nadużyć, przyznając administratorom tylko uprawnienia niezbędne do wykonywania przez nich codziennych zadań. PAM cieszy się aktualnie dużym zainteresowaniem organizacji, które chcą zapewnić odpowiednią ochronę przed zagrożeniami bezpieczeństwa wynikającymi z niewłaściwego użycia uprzywilejowanych lub administracyjnych danych uwierzytelniających.
Nowe funkcje Active Roles 7.4 są odpowiedzią na potrzeby klientów w obszarze zarządzania kontami i obiektami w krytycznym środowisku AD/AAD oraz w aplikacjach SaaS. Według badania przeprowadzonego przez Dimensional Researchna zlecenie One Identity, zaledwie 8% organizacji jest w stanie automatycznie przeprowadzać provisioning i deprovisioningużytkowników we wszystkich swoich aplikacjach i systemach. W wielu firmach provisioningi deprovisioningczęsto zajmują od kilku dni do kilku tygodni. Najnowsza wersja One Identity Active Roles 7.4 nie tylko automatyzuje i przyspiesza ten proces, ale eliminuje możliwość wystąpienia incydentów zagrażających bezpieczeństwuorganizacji.
Nowa wersja One IdentityActive Roles 7.4 dostępna jest w ofercie Quest Dystrybucja Sp. z o.o.
Cyberbezpieczeństwo dzięki MiR Fleet Enterprise
AI Accelerator od UR dla rozwoju cobotów
Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką
Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.
Przemysł
Polska spółka stworzyła innowacyjny system poprawiający bezpieczeństwo pożarowe w kopalniach. Właśnie wchodzi z nim na globalny rynek
Według statystyk Wyższego Urzędu Górniczego w tym roku w polskich kopalniach doszło do 17 pożarów. Mimo że ich liczba ostatnimi laty znacząco spadła, to taki incydent wciąż niesie ze sobą poważne zagrożenie dla pracującej pod ziemią załogi i powoduje duże straty materialne. Dlatego też kluczowe jest błyskawiczne opanowanie żywiołu, zanim zdąży się rozprzestrzenić. Temu właśnie służy innowacyjny projekt, realizowany w ramach „Ścieżki SMART” z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki, który finalizuje polska spółka PG IMKIUS.
Nauka
Polscy naukowcy poszukują innowacyjnych terapii z wykorzystaniem RNA. Na celowniku są choroby rzadkie, zakaźne i nowotwory
Dwie platformy skoncentrowane na badaniach RNA oraz biologii komórki mają służyć opracowaniu innowacji dla biomedycyny. Taki cel stawiają przed sobą naukowcy realizujący projekt RACE-PRIME w Międzynarodowym Instytucie Biologii Molekularnej i Komórkowej. Projekt jest finansowany z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027 w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze realizowanego przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej. Badacze chcą dostarczyć nowych terapii w chorobach, dla których dotychczasowe sposoby leczenia są niewystarczające. Chodzi przede wszystkim o choroby zakaźne, wirusowe i bakteryjne oraz choroby rzadkie.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.