Nowa platforma e-commerce dla influencerów – fansi
Ruszył nowy, innowacyjny start-up z obszaru influencer marketingu oraz e-commerce – fansi. Pomysłodawcą i twórcą podmiotu jest czołowa agencja influencer marketingu w Polsce – BrandBuddies. fansi – jako jedyna platforma na rynku – w swoim portfolio posiada autorskie produkty m.in. Lil Masti, Michała Koterskiego, Marcina Wichrowskiego, Małgorzaty i Pawła Borysewicza. Powstanie nowej pozycji na rynku jest odpowiedzią na trend ekonomii twórców.
fansi to platforma e-commerce umożliwiająca influencerom monetyzację swojej popularności poprzez dzielenie się swoją wiedzą oraz autorskimi produktami, usługami oraz doświadczeniami. Dzięki temu odbiorcy mają dostęp do unikalnych rynkowo dóbr od ich autorytetów.
fansi to pierwsza taka platforma w Polsce. Influencerzy mogą dodać swoje produkty lub stworzyć je w kilka minut poprzez dedykowany kreator – wskazuje Kamil Sokołowski, Brand Manager fansi. Dla wybranych twórcom pełnimy też rolę wydawcy. Wyprodukowaliśmy e-booki Michała Koterskiego o tacierzyństwie, LilMastii o sile kobiet, Małgosi Borysewicz z “Rolnik szuka żony” czy topowych TikTokerów Paśka, CyprianoItaliano i Kamila Szymczaka o miłości. Są one dostępne na fansi.pl na wyłączność. Dzięki naszemu doświadczeniu w obszarze zaufało nam wielu czołowych twórców, kolejne duże premiery są zaplanowane na sierpień i wrzesień – dodaje.
Influencerzy mogą sprzedawać swoje usługi cyfrowe w kategoriach takich jak: fansi Class czy fansi Video. Dodatkowo dochodzą do tego produkty cyfrowe, jak właśnie ebooki, produkty fizyczne (m.in. kosmetyki, odzież). Ostatnią kategorią jest fansi Experience – to wyjątkowe doświadczenia, które można przeżywać wspólnie z idolami.
Co ciekawe, aż 50,3% ankietowanych użytkowników social mediów jest zainteresowanych zakupem produktów od influencerów – wynika z przeprowadzonej przez nas ankiety – tłumaczy Kamil Sokołowski, Brand Manager fansi. Co więcej, aż 82,5% ankietowanych twórców nie posiada własnych produktów na sprzedaż. To bardzo duży obszar do zagospodarowania ze względu na rosnącą popularność zawodu influencerów. Dynamiczny rozwój sektora e-commerce w Polsce sprzyja także sprzedaży cieszących się popularnością podczas pandemii internetowych szkoleń czy e-booków – dodaje.
Twórcą start-up’u jest czołowa agencja influencer marketingu w Polsce – BrandBuddies. Posiada w swoim portfolio ponad 20 produktów/usług dla marek oraz twórców. W tym platformę, aplikację, program lojalnościowy dla twórców czy agencję influencer marketingu. BrandBuddies realizowało kampanie na 20 rynkach, między innymi w Rumuni, Turcji, Ukrainie, Czechach, Węgrzech, Słowacji, Rosji, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Litwie, Łotwie, Estonii oraz Grecji.
Wprowadzenie nowego podmiotu będzie wsparte kampanią reklamową obejmującą social media, w tym kanały influencerów.

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Helping Hand laureatem Prix Galien Polska

Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
IT i technologie
UE w 80 proc. technologicznie polega na innych krajach. Zależność cyfrowa od USA i Chin może być zagrożeniem dla bezpieczeństwa

Unia Europejska w alarmującym stopniu jest uzależniona od dostawców technologii z USA i Chin. W ponad 80 proc. polega na państwach trzecich w zakresie produktów cyfrowych, usług, infrastruktury oraz własności intelektualnej. – To sytuacja, która w kontekście bezpieczeństwa danych i stabilności gospodarczej jest po prostu nie do zaakceptowania – ocenia Michał Kobosko, europoseł z Polski 2050. Ogranicza to zdolność Europy do innowacji, konkurowania oraz utrzymania kontroli nad jej gospodarką cyfrową.
Prawo
Rzecznik MŚP na mocy nowej ustawy ma objąć ochroną także rolników. Na zmianach skorzystają też duże firmy

Trwają prace nad zmianą ustawy o Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców. Jej projekt jest na etapie konsultacji i przewiduje wiele modyfikacji w obszarze kompetencji organu, który do tej pory obejmuje ochroną jedynie mikro-, małe i średnie firmy. Wraz z wejściem w życie nowej ustawy będzie mógł podejmować działania na rzecz ogółu przedsiębiorców, w tym m.in. rolników, adwokatów czy wspólników spółek. Kompetencje Rzecznika Praw Przedsiębiorców zostaną rozszerzone także m.in. w zakresie opiniowania i inicjowania przyjęcia aktów prawnych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.