Komunikaty PR

Medicover przedstawia wirtualną asystentkę Annę

2022-03-31  |  14:00

Medicover w ramach infolinii dla pacjentów udostępnia wirtualną asystentkę Annę. Innowacyjny bot głosowy, z którym można komunikować się po wybraniu numeru infolinii, odpowie na najpopularniejsze pytania, udzieli wskazówek dotyczących usług, a w razie potrzeby przekieruje pacjenta do konsultanta.

Z infolinii Medicover (500 900 500) korzysta miesięcznie ok. 300 tysięcy pacjentów. Aby ułatwić wymianę informacji i oszczędzić czas pacjenta, firma wdrożyła wirtualną asystentkę o imieniu Anna. Innowacyjny bot głosowy wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby można było komunikować się z nim niczym z „prawdziwym” konsultantem.

Co potrafi nowoczesny bot głosowy (tzw. voicebot)?

Anna automatyzuje wiele działań. Potrafi m.in.: udzielać podstawowych informacji (np. jak odebrać hasło do Medicover OnLine, jak zamówić dokumentację medyczną lub e-Receptę), umie łączyć pacjenta z lekarzem, by mogli odbyć teleporadę, czy łączy pacjenta z dyspozytorem Hot Line Medicover (gdy potrzebne jest uzyskanie pomocy w nagłych sytuacjach).

Wirtualna asystentka bez problemów dopyta o konkretne potrzeby pacjenta, np. z jakim lekarzem potrzebuje umówić konsultację, a także w jakiej formie miałaby odbyć się porada medyczna (stacjonarnie w centrum medycznym lub w ramach teleporady), a w konkretnych przypadkach od razu przekieruje kontakt do konsultanta. Anna jest wyposażona w narzędzia pozwalające „jej” rozpoznawać i przetwarzać ludzką mowę.

Voicebot, bo tym jest Anna, działa w trybie ciągłym 24/7, a rozmowa jest każdorazowo personalizowana na podstawie jej przebiegu. Dzięki mechanizmom sztucznej inteligencji pacjent czuje się komfortowo w trakcie swobodnej, racjonalnej i efektywnej rozmowy, w efekcie której jego problemy są skutecznie i szybko rozwiązywane. Wirtualna Asystentka pozwala modyfikować scenariusze dialogów i dostosowywać działanie do konkretnych sytuacji. Ponadto Anna może samodzielnie autoryzować pacjentów i zapewnia pełne bezpieczeństwo danych osobowych

– informuje Aneta Stempień, Strategic Partner Director w firmie Alfavox, dostawcy rozwiązań typu Customer Experience.

Wyposażyliśmy naszą infolinię w inteligentnego bota po to, by zapewnić pacjentom szybszy dostęp do informacji i istotnie skrócić czas ich obsługi. Dziś, po kilku tygodniach funkcjonowania wirtualnej asystentki, możemy stwierdzić, że pacjenci mają pozytywne doświadczenia związane z kontaktem z nią, a my mamy możliwość bardziej optymalnego zarządzania zasobami. Wszystko to zachęca nas do dalszego rozwijania tego narzędzia, poszerzania go o nowe funkcje i implementowania kolejnych użytecznych rozwiązań w obszarze customer experience

– komentuje Marzena Kołoszczyk, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w Medicover w Polsce.

Równolegle do infolinii, do użytku pacjentów Medicover pozostają portal i aplikacja Medicover OnLine. Oprócz umawiania i odwoływania konsultacji lekarskich i badań, system umożliwia szybkie pobieranie elektronicznej dokumentacji medycznej, zamawianie i pobieranie e-recept, a także pozwala na bezpośrednią komunikację z lekarzem pierwszego kontaktu i specjalistami.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie Biuro prasowe
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,
Technologie Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
2024-12-27 | 10:00

Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl

Maspex SA, jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, wprowadził na platformie Uwielbiam.pl nowoczesne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu narzędziu osoby
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.