Komunikaty PR

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

2025-04-29  |  10:00
Biuro prasowe
Stock

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają, że przedsiębiorczość to ich mocna strona. Zobaczmy, co może im pomóc pokonywać aktualne bariery w branży.

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).*

Polki od lat udowadniają, że przedsiębiorczość to ich mocna strona. Zobaczmy, co może im pomóc pokonywać aktualne bariery w branży!

Polki w biznesie – siła przedsiębiorczości

Polki wykazują się ogromną zaradnością, innowacyjnością i determinacją. Współczesny świat stawia jednak przed przedsiębiorczyniami nowe wyzwania – digitalizację, automatyzację i konieczność budowania silnej obecności online. Tutaj z pomocą przychodzi sztuczna inteligencja.

AI jako wsparcie dla przedsiębiorczych kobiet

Nowoczesne technologie oparte na AI pozwalają rozwijać swoje biznesy szybciej i efektywniej. Oto kilka kluczowych sposobów, w jakie AI może pomóc:

  1. Automatyzacja zadań – AI pozwala zautomatyzować wiele powtarzalnych procesów, takich jak obsługa klienta, analiza danych czy zarządzanie finansami.
  2. Marketing i analiza trendów – inteligentne narzędzia pomagają w planowaniu strategii marketingowej, analizie konkurencji i dopasowywaniu ofert do potrzeb klientów.
  3. Tworzenie stron internetowych – dzięki AI można w prosty sposób stworzyć profesjonalną stronę dla swojego biznesu. Tu na scenę wkracza WebWave.


WebWave – kreator stron AI dla nowoczesnych bizneswomen

Obecność w internecie to dziś podstawa sukcesu każdej firmy. WebWave, polski kreator stron AI, pozwala przedsiębiorczyniom szybko i bez znajomości kodowania stworzyć profesjonalną stronę internetową.

Dlaczego warto skorzystać z WebWave?

  • Prostota obsługi – nie trzeba znać HTML ani CSS, AI podpowiada najlepsze rozwiązania.
  • Indywidualny design – sztuczna inteligencja dostosowuje wygląd strony do potrzeb biznesu.
  • Oszczędność czasu – zamiast godzin spędzonych na budowie strony, AI robi to w kilka chwil.
  • Wbudowane narzędzia SEO – pomagają w zdobywaniu klientów z Google.


Dzięki takim rozwiązaniom właścicielki małych i średnich biznesów mogą w pełni skoncentrować się na rozwoju firmy, nie martwiąc się o skomplikowane procesy technologiczne.

Podsumowanie

Polki to jedne z najbardziej przedsiębiorczych kobiet w całej Unii Europejskiej. Jeśli chcą zachować tę pozycję, powinny korzystać ze wszystkich usprawnień, które oferuje im obecna technologia. A wśród godnych polecenia narzędzi jest kreator stron od WebWave.

Czy już go wypróbowałaś?

*Wynika to z najnowszego raportu EFL “Kobiety w MŚP. Pod lupą” z 2024 r.

Źródło informacji: WebWave

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.