Marka Hama ogłasza współpracę z Canton, producentem audio Hi-Fi
Ta pierwsza firma w ostatnich latach znacznie rozszerzyła swoją ofertę audio i podejmuje kolejny krok wspólnie z firmą Canton. Jest to jeden z najbardziej znanych niemieckich producentów głośników, który od 1972 r. dynamicznie się rozwija i inspiruje kolejne pokolenia entuzjastów sprzętu Hi-Fi. Owocem tej kooperacji są już dwa głośniki bezprzewodowe, które niedługo będą mieć premierę w Polsce.
Współpraca pomiędzy dwiema firmami została już ogłoszona na tegorocznych targach elektroniki użytkowej IFA w Berlinie. Ma ona na celu zapewnienie melomanom niezrównanej, bezkompromisowej jakości dźwięku przy cieszącej oko stylistyce. Pod hasłem "Profejsonalne wrażenia dźwiękowa z Canton" na rynek trafią dwa głośniki Bluetooth, które łączą audiofilską technologię z modnym trendem mobilności oraz wolności od kabla: Glow Pro i Mate Pro. Te najnowsze propozycje można było obejrzeć na stoisku Hama na IFA, a teraz zostaną zaprezentowane szerzej.
Uczta dla zmysłów
Muzyka z telefonu komórkowego, tabletu lub laptopa: głośnik mobilny Glow Pro nie tylko buduje nastrój dzięki ulubionej muzyce, ale także za pomocą wbudowanych w obudowę diod LED tworzy ciekawe efekty świetlne. 30 W mocy muzycznej, tryb Xtra Bass, pięć różnych trybów trybów oświetlenia, żywotność baterii do 12 godzin, możliwość ładowania przez złącze USB-C w ciągu około trzech godzin, wbudowane wejście audio, zintegrowany system głośnomówiący i wodoszczelna obudowa sprawiają, że jest to doskonały sprzęt dla każdego wielbiciela dobrych brzmień. W zależności od osobistych preferencji, można wybrać jeden z trzech trybów: zbalansowany, potężny i podbijający basy. Jeśli dwa głośniki są ze sobą sparowane przez Bluetooth i umieszczone w dowolnym miejscu w pomieszczeniu, otrzymujemy w łatwy sposób prawdziwy efekt stereofoniczny.
Głośnik Glow Pro, dane techniczne:
Maksymalna wydajność muzyczna: 30 W, napięcie: 7,4 V;
Połączenie: 3,5 mm gniazdo jack, gniazdo USB-C;
Bluetooth w wersji 5.0, maksymalny zasięg: 10 m;
Zintegrowana akumulator litowo-jonowy, średni czas ładowania: 3 godz., maksymalny czas pracy baterii: 12 godz. pojemność: 2000 mAh;
Stopień ochrony IP: IPX4 (ochrona przed opryskaniem);
Szerokość x wysokość x głębokość: 9,6 cm x 19,5 cm x 9,6 cm, waga: 700 g.
Potężne źródło dźwięku w podróży
Z 60-watowym głośnikiem highfidelity, dwudrożnym przetwornikiem niskich, średnich i wysokich częstotliwości oraz z dodatkową membraną pasywną dla najniższych częstotliwości na kanał uda się każda impreza, niezależnie czy mówimy o przyjęciu w mieszkaniu czy ogrodzie. Mate Pro to gwarancja potężnego dźwięku nawet przez 12 godzin. Za naciśnięciem jednego przycisku można przełączać się między trzema profilami: potężnym, zbalansowanym i skupionym na basie. Wysokie i niskie tony są w ten sposób lepiej zaakcentowane w zależności od danej sytuacji.
I w tym przypadku gdy połączy się ze sobą dwa takie głośniki poprzez Bluetooth, możemy cieszyć się efektem stereo. Głośnik działa również jak powerbank, mogąc zasilić energią smartfon lub tablet. Warto zaznaczyć, że dzięki wodoszczelności na poziomie IPX6 jest też odporny na zachlapania czy wpływ strumieni wody. Dlatego idealnie nadaje się jako wsparcie do rozkręcenia przyjęcia na basenie, nad jeziorem czy na plaży. Zadba też o odpowiednią atmosferę pod prysznicem.
Głośnik Mate Pro, specyfikacja techniczna:
Maksymalna wydajność muzyczna: 60 W, napięcie: 7,4 V;
Połączenie: gniazdo jack 3,5 mm, USB-C, USB-A;
Wersja Bluetooth: 5.0, maksymalny zasięg: 10 m;
Zintegrowana bateria litowo-jonowa, średni czas ładowania: 3 godz., maksymalny czas pracy baterii: 12 godz., pojemność 36000 mAh;
Stopień ochrony IP: IPX6 (ochrona przed silnym ciągłym deszczem);
Szerokość x wysokość x głębokość: 31 cm x 15,2 cm x 11,8 cm, waga: 2550 g.
Oba głośniki trafią do sprzedaży w Polsce w ciągu najbliższych tygodni.
O firmie Canton
Canton jest jednym z największych niemieckich producentów głośników hi-fi z własnymi zakładami produkcyjnymi w sercu regionu Taunus w Hesji. Średniej wielkości firma jest zarządzana przez rodzinę właścicieli od momentu jej założenia w 1972 r. i obejmuje portfolio produktów: wysokiej klasy głośniki, systemy muzyczne Smart Wireless, soundbary, a także rozwiązania do zabudowy w ścianach i sufitach. Więcej informacji znajdziemy na stronie www.canton.de.
O marce Hama
Założone w 1923 r. przedsiębiorstwo Hama właśnie obchodzi stulecie, oferując obecnie łącznie ok. 18000 akcesoriów. Niezależnie od tego, czy jest to akcesorium do smartfona, telewizora, smart home, smartwatch, sprzęt audio, komputerowy lub fotograficzny, każdy produkt zachwyca wysoką jakością, atrakcyjnym wzornictwem i innowacyjnymi funkcjami. Firma zatrudnia 1500 osób w swojej niemieckiej siedzibie w Monheim w Bawarii i ok. 2500 na całym świecie. Dzięki 19 zagranicznym lokalizacjom i licznym przedstawicielstwom handlowym, Hama jest obecna na całym globie. Wszelkie niezbędne detale przeczytamy na witrynie https://hamamobile.pl.
Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior
Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.