Komunikaty PR

Marka Hama ogłasza współpracę z Canton, producentem audio Hi-Fi

2023-09-28  |  11:48

Ta pierwsza firma w ostatnich latach znacznie rozszerzyła swoją ofertę audio i podejmuje kolejny krok wspólnie z firmą Canton. Jest to jeden z najbardziej znanych niemieckich producentów głośników, który od 1972 r. dynamicznie się rozwija i inspiruje kolejne pokolenia entuzjastów sprzętu Hi-Fi. Owocem tej kooperacji są już dwa głośniki bezprzewodowe, które niedługo będą mieć premierę w Polsce.

Współpraca pomiędzy dwiema firmami została już ogłoszona na tegorocznych targach elektroniki użytkowej IFA w Berlinie. Ma ona na celu zapewnienie melomanom niezrównanej, bezkompromisowej jakości dźwięku przy cieszącej oko stylistyce. Pod hasłem "Profejsonalne wrażenia dźwiękowa z Canton" na rynek trafią dwa głośniki Bluetooth, które łączą audiofilską technologię z modnym trendem mobilności oraz wolności od kabla: Glow Pro i Mate Pro. Te najnowsze propozycje można było obejrzeć na stoisku Hama na IFA, a teraz zostaną zaprezentowane szerzej.

Uczta dla zmysłów

Muzyka z telefonu komórkowego, tabletu lub laptopa: głośnik mobilny Glow Pro nie tylko buduje nastrój dzięki ulubionej muzyce, ale także za pomocą wbudowanych w obudowę diod LED tworzy ciekawe efekty świetlne. 30 W mocy muzycznej, tryb Xtra Bass, pięć różnych trybów trybów oświetlenia, żywotność baterii do 12 godzin, możliwość ładowania przez złącze USB-C w ciągu około trzech godzin, wbudowane wejście audio, zintegrowany system głośnomówiący i wodoszczelna obudowa sprawiają, że jest to doskonały sprzęt dla każdego wielbiciela dobrych brzmień. W zależności od osobistych preferencji, można wybrać jeden z trzech trybów: zbalansowany, potężny i podbijający basy. Jeśli dwa głośniki są ze sobą sparowane przez Bluetooth i umieszczone w dowolnym miejscu w pomieszczeniu, otrzymujemy w łatwy sposób prawdziwy efekt stereofoniczny.

 

Głośnik Glow Pro, dane techniczne:

Maksymalna wydajność muzyczna: 30 W, napięcie: 7,4 V;

Połączenie: 3,5 mm gniazdo jack, gniazdo USB-C;

Bluetooth w wersji 5.0, maksymalny zasięg: 10 m;

Zintegrowana akumulator litowo-jonowy, średni czas ładowania: 3 godz., maksymalny czas pracy baterii: 12 godz. pojemność: 2000 mAh;

Stopień ochrony IP: IPX4 (ochrona przed opryskaniem);

Szerokość x wysokość x głębokość: 9,6 cm x 19,5 cm x 9,6 cm, waga: 700 g.

Potężne źródło dźwięku w podróży

Z 60-watowym głośnikiem highfidelity, dwudrożnym przetwornikiem niskich, średnich i wysokich częstotliwości oraz z dodatkową membraną pasywną dla najniższych częstotliwości na kanał uda się każda impreza, niezależnie czy mówimy o przyjęciu w mieszkaniu czy ogrodzie. Mate Pro to gwarancja potężnego dźwięku nawet przez 12 godzin. Za naciśnięciem jednego przycisku można przełączać się między trzema profilami: potężnym, zbalansowanym i skupionym na basie. Wysokie i niskie tony są w ten sposób lepiej zaakcentowane w zależności od danej sytuacji.

I w tym przypadku gdy połączy się ze sobą dwa takie głośniki poprzez Bluetooth, możemy cieszyć się efektem stereo. Głośnik działa również jak powerbank, mogąc zasilić energią smartfon lub tablet. Warto zaznaczyć, że dzięki wodoszczelności na poziomie IPX6 jest też odporny na zachlapania czy wpływ strumieni wody. Dlatego idealnie nadaje się jako wsparcie do rozkręcenia przyjęcia na basenie, nad jeziorem czy na plaży. Zadba też o odpowiednią atmosferę pod prysznicem.

 

Głośnik Mate Pro, specyfikacja techniczna:

Maksymalna wydajność muzyczna: 60 W, napięcie: 7,4 V;

Połączenie: gniazdo jack 3,5 mm, USB-C, USB-A;

Wersja Bluetooth: 5.0, maksymalny zasięg: 10 m;

Zintegrowana bateria litowo-jonowa, średni czas ładowania: 3 godz., maksymalny czas pracy baterii: 12 godz., pojemność 36000 mAh;

Stopień ochrony IP: IPX6 (ochrona przed silnym ciągłym deszczem);

Szerokość x wysokość x głębokość: 31 cm x 15,2 cm x 11,8 cm, waga: 2550 g.

Oba głośniki trafią do sprzedaży w Polsce w ciągu najbliższych tygodni.

O firmie Canton

Canton jest jednym z największych niemieckich producentów głośników hi-fi z własnymi zakładami produkcyjnymi w sercu regionu Taunus w Hesji. Średniej wielkości firma jest zarządzana przez rodzinę właścicieli od momentu jej założenia w 1972 r. i obejmuje portfolio produktów: wysokiej klasy głośniki, systemy muzyczne Smart Wireless, soundbary, a także rozwiązania do zabudowy w ścianach i sufitach. Więcej informacji znajdziemy na stronie www.canton.de.

O marce Hama

Założone w 1923 r. przedsiębiorstwo Hama właśnie obchodzi stulecie, oferując obecnie łącznie ok. 18000 akcesoriów. Niezależnie od tego, czy jest to akcesorium do smartfona, telewizora, smart home, smartwatch, sprzęt audio, komputerowy lub fotograficzny, każdy produkt zachwyca wysoką jakością, atrakcyjnym wzornictwem i innowacyjnymi funkcjami. Firma zatrudnia 1500 osób w swojej niemieckiej siedzibie w Monheim w Bawarii i ok. 2500 na całym świecie. Dzięki 19 zagranicznym lokalizacjom i licznym przedstawicielstwom handlowym, Hama jest obecna na całym globie. Wszelkie niezbędne detale przeczytamy na witrynie https://hamamobile.pl.

 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior Biuro prasowe
2024-12-03 | 09:56

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Holenderska marka wprowadza słuchawki Bluetooth dla najmłodszych. Dzięki ograniczeniu głośności do 85 dB uszy dzieci są chronione podczas słuchania ulubionych melodii. Uwagę zwracają
Audio i HIFI Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
2024-10-25 | 10:35

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.