Mały, ale byk! Poznajcie mobilny głośnik Bluetooth HAMA Pocket 2.0

Kompaktowy i wodoodporny głośnik waży zaledwie 180 g, zmieści się w dłoni i ma 3,5 W mocy. Po pełnym naładowaniu posłuży nam nawet do 14 godzin, a dzięki karabińczykowi można go zabrać wszędzie ze sobą. Właśnie dołączył do oferty marki HAMA.
Grono fanów słuchania muzyki nad jeziorem, na plaży czy na plenerowej imprezie błyskawicznie się poszerza i dziś trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie bez outdoorowego sprzętu audio. Właśnie z myślą o melomanach ze smartfonem, tabletem lub laptopem w ręku powstał mobilny głośnik Bluetooth Pocket 2.0 od marki HAMA. Jest niesamowicie kompaktowy, gdyż jego wymiary wynoszą 8,4 x 3,8 x 8,4 cm i waży tylko 180 g, czyli mniej więcej tyle ile jabłko. Bez problemu zmieści się więc w dłoni albo kieszeni kurtki lub plecaka.
Nowoczesny design w obudowie typu bass-reflex oferuje pełniejszy, lepiej brzmiący dźwięk. Zaś charakterystyczny grill z frontu tylko zachęca, by położyć głośnik np. na kocu na trawie i cieszyć się doskonałej jakości muzyką.
Urządzenie jest zgodne z wyśrubowanym standardem wodoodporności IPX7, co oznacza, że niestraszne są mu wilgoć, deszcz, zachlapanie, a nawet półgodzinne zanurzenie pod wodą na głębokość metra. Ma 3,5 W mocy, obsługuje standard Bluetooth 5.0, jego zasięg działania wynosi 10 m, a zakres częstotliwości przenoszenia fal dźwiękowych to 180-20000 Hz. Głośnik wyposażono dodatkowo w złącza Jack 3,5 mm i USB. Zintegrowana bateria litowo-polimerowa w trybie sparowania przez Bluetooth umożliwia ciągłą pracę do 14 godz. Ładuje się ją do pełna za pomocą kabla USB w trzy godziny. Producent pomyślał również o zaopatrzeniu głośnika w zestaw głośnomówiący do prowadzenia rozmów telefonicznych. Nie zabrakło też diody LED, która poinformuje nas, czy sprzęt jest włączony.
Dzięki wbudowanym na górze przyciskom odtwarzania, pauzy oraz poprzedniego i następnego utworu można łatwo zdalnie sterować muzyką.
Głośnik Bluetooth Pocket 2.0 zaopatrzono w specjalny solidny karabińczyk. Dlatego jeśli nie chcemy nosić go w kieszeni, możemy zwyczajnie przymocować go do uchwytu torby lub plecaka albo do szlufki spodni czy paska.
Głośnik dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych – czarnej i białej, obie z wyróżniającymi się czerwonymi akcentami.
Wszystkie jego najważniejsze atuty doskonale widać na zamieszczonym nagraniu: https://bit.ly/3m31SHl.
Sugerowana cena detaliczna to 19,99 euro.

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć
Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.