Komunikaty PR

Innowacyjne urządzenia Hisense już w Polsce

2021-05-13  |  15:30
Biuro prasowe

Hisense, światowej skali producent TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, rozpoczyna komunikację na polskim rynku z hasłem „Say Hi to Hisense”, która ma na celu przybliżenie klientom w Polsce produktów marki oraz jej historii.

Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej, ale portfolio marki jest znacznie szersze – w ofercie w Polsce dostępne są już telewizory LED, OLED, ULED, MiniLED, czy urządzenia z kategorii AGD – lodówki, zamrażarki, pralki oraz klimatyzatory.

Innowacyjność silnie wpisuje się w DNA marki Hisense – firma od ponad 50 lat konsekwentnie pracuje nad badaniami i rozwojem urządzeń elektronicznych, a jej głównym celem jest kreowanie trendów w tej dziedzinie. Innymi ważnymi wartościami dla marki są: uczciwość, zorientowanie na klienta czy zrównoważony rozwój. Misją Hisense jest dostarczanie nowoczesnych produktów o najwyższej jakości w przystępnych cenach, które będą uławiać codzienność i podnosić jakość życia konsumentów.

Hisense jako pionier innowacji – LASER TV

Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej i stara się być zawsze o krok przed konkurencją – jako pierwszy na świecie w 2014 r. wprowadził Laser TV na rynek telewizorów komercyjnych. Firma nieustannie pracuje nad rozwojem tej technologii, wierząc, że to jedno z najdoskonalszych rozwiązań wyświetlania obrazu. Hisense to czwarta co do wielkości marka telewizorów na świecie i numer 1 w tym segmencie w Chinach.

Laser TV to laserowy telewizor, w którego skład wchodzi projektor o ultrakrótkim rzucie i wysokiej jakości ekran 4K eliminujący światło otoczenia. Opatentowana przez Hisense technologia źródła laserowego równomiernie emituje światło i kolory na ekran, aby wyświetlać płynne i szczegółowe obrazy w dowolnym oświetleniu. Telewizory Hisense umożliwiają także oglądanie wielkoformatowego ekranu z bliskiej odległości sprawiając, że obrazy stają się bardziej realistyczne, a widz może poczuć się jak w kinie. Wyjątkowości doświadczenia dopełnia kinowa technologia audio. Dzięki temu, że obraz na ekranie jest odbijany, a nie bezpośrednio wyświetlany w kierunku oczu sprawia, że Laser TV jest przyjazny dla wzroku i mniej męczy oczy nawet podczas długich seansów.

Hisense poszerza właśnie portfolio telewizorów w tej kategorii – do 100-calowego, dostępnego już w Polsce modelu 100L5 4K Smart Laser TV, dołącza właśnie kolejny 88L5V Sonic Screen Laser TV, wyposażony w pierwszy na rynku ekran dźwiękowy, o przekątnej 88 cali. Model Sonic Screen Laser TV będzie dostępny w Polsce już w lipcu 2021.

Pandemia koronawirusa spowodowała, że więcej czasu spędzamy przed ekranami urządzeń, a wielkoformatowe telewizory stają się coraz bardziej popularne. Rynek dużych przekątnych TV rośnie w bardzo szybkim tempie rok do roku – pierwszy kwartał 2021 roku w segmencie +70” urósł ilościowo o ponad 90% (prawie podwójnie w stosunku do zeszłego roku). Hisense wpisując się w te trendy dostarcza swoje modele Laser TV w segmencie 88”, 100” i planuje dalej poszerzać swoje portfolio w tym zakresie.

Telewizory z flagowej serii Laser TV to tylko część szerokiej oferty Hisense w kategorii TV. Oferta marki przeznaczona dla polskich konsumentów na 2021 rok obejmuje 24 modeli telewizorów LED, OLED, ULED, MiniLED, których przekątne ekranu wahają się między 32” a 120” cali. Projektanci marki, pracując nad kolejnymi modelami telewizorów przywiązują dużą wagę do designu – modele telewizorów Hisense charakteryzują się dopracowanym wzornictwem, dopełniającym wystrój wielu nowoczesnych wnętrz.

Chłodniej latem dzięki Hisense

Ważną częścią portfolio produktów Hisense są te należące do kategorii cooling. Wśród nich znajduje się seria lodówek Kombi, Side-by-Side oraz French Door, które dostępne są w salonach sieci Media Expert. Dodatkowo – niedawno marka poszerzyła swoją ofertę wprowadzając wysoko wyspecjalizowane produkty z kategorii washing – pralki i suszarki.

Polscy konsumenci mogą także korzystać z oferty klimatyzatorów marki – szerokie portfolio jest dystrybuowane przez firmę Schiessel.

Produkty Hisense na polskim rynku

Hisense kontynuuje poszerzanie swojego portfolio na polskim rynku. W ofercie marki są już dostępne pralki i suszarki, a wkrótce pojawią się także urządzenia do wyposażenia kuchni z kategorii built-in – piekarniki i płyty indukcyjne. Marka zapowiedziała także dalszy rozwój portfolio lodówek – wkrótce zostaną zaprezentowane nowe modele z serii Skyline, które można scharakteryzować jako idealne połączenie designu z najwyższą technologią. Designu, który sprawi, że idealnie wpasują się we wnętrze każdej kuchni i technologii ułatwiającej życie konsumentów.

Historia marki Hisense na świecie

Hisense to globalna firma, której produkty są dostępne na sześciu kontynentach. W języku chińskim słowo „Hisense” oznacza „dwie rzeki wpadające do morza” lub „zaufanie bez granic”. Początki marki sięgają 1969 roku, wtedy właśnie rozpoczęto produkcję odbiorników radiowych w nowo założonej fabryce No.2 Radio Factory w Qingdao. Kolejnym krokiem w rozwoju firmy było poszerzenie w 1996 roku portfolio o klimatyzatory, a rok później o telewizory. W 2002 roku do oferty włączono chłodziarko-zamrażarki, a w następnych latach inne sprzęty AGD i RTV, m.in. lodówki, pralki, piekarniki, tablety czy smartfony.

Hisense ma swoje oddziały aż w 54 państwach na całym świecie i zatrudnia ponad 80 000 pracowników, z czego 6 000 osób pracuje w 16 nowoczesnych centrach badań i rozwoju. W 2018 roku Hisense został właścicielem firmy Gorenje, czołowego producenta AGD w Europie i tym samym poszerzył portfolio swoich produktów oferując wysokiej klasy sprzęty AGD i RTV.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Słuchawki Fresh ‘n Rebel Clam Blaze: 80 godzin słuchania muzyki Biuro prasowe
2024-04-16 | 01:00

Słuchawki Fresh ‘n Rebel Clam Blaze: 80 godzin słuchania muzyki

Holenderska marka ogłasza premierę najnowszego modelu słuchawek nausznych Bluetooth 5.2. Oprócz niesamowicie pojemnej baterii oferują m.in. wyciszanie hałasu ENC, redukcję szumu
Audio i HIFI Fresh ’n Rebel przedstawia Clam Fuse, słuchawki mobilne z ANC
2024-04-10 | 14:05

Fresh ’n Rebel przedstawia Clam Fuse, słuchawki mobilne z ANC

Holenderski producent ogłosił premierę swoich najnowszych zgrabnych słuchawek nausznych Bluetooth 5.3. Wyróżniają się możliwością grania przez 45 godzin na jednym ładowaniu
Audio i HIFI Oto słuchawki Hama Passion Chop do pary z ładowarką indukcyjną
2024-03-22 | 09:43

Oto słuchawki Hama Passion Chop do pary z ładowarką indukcyjną

Marka ogłosiła właśnie premierę praktycznych słuchawek typu True Wireless Passion Chop. Wyróżniają się pracą na jednym ładowaniu baterii przez 4 godziny, wbudowanym mikrofonem,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.