Huawei x Douglas. Kup słuchawki FreeBuds Lipstick i otrzymaj voucher do Douglas
Huawei, we współpracy z siecią perfumerii Douglas, przygotował specjalną ofertę dla tych, którzy zdecydują się na zakup w przedsprzedaży słuchawek FreeBuds Lipstick w wyjątkowym etui w kształcie szminki.
Voucher o wartości 200 zł do perfumerii Douglas otrzyma ten, kto od 3 do 21 listopada kupi najnowsze słuchawki Huawei i pomyślnie zarejestruje udział w promocji na dedykowanej stronie. Słuchawki FreeBuds Lipstick są dostępne w Polsce od 3 listopada w cenie 999 zł. Z oferty Huawei i Douglas mogą skorzystać ci, którzy zdecydują się na zakup urządzenia w okresie przedsprzedaży – od 3 do 21 listopada – na stronie huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w Westfield Arkadia lub u partnerów: Allegro – Oficjalny sklep Huawei, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV EURO AGD i x-kom.
Aby otrzymać voucher o wartości 200 zł do perfumerii Douglas, należy kupić słuchawki, zachować dowód zakupu i zarejestrować udział w promocji na dedykowanej stronie www.huaweifreebudspromo.pl. W ciągu 40 dni od rejestracji organizator mailowo potwierdzi otrzymanie vouchera. Każdy dowód zakupu można zarejestrować tylko raz. Liczba voucherów w promocji jest ograniczona.
W ramach współpracy Huawei i Douglas, słuchawki Freebuds Lipstick, nawiązujące designem do luksusowych kosmetyków, będą prezentowane w eleganckich gablotach w 9 sklepach stacjonarnych Douglas w największych miastach w Polsce.
FreeBuds Lipstick, zaprezentowane po raz pierwszy 21 października podczas premiery najnowszych smartfonów Huawei nova 9 w Wiedniu, wyróżniają się na rynku niezwykłym designem. Czerwone słuchawki zapakowane są w przypominające szminkę etui, które wykonane jest ze stali nierdzewnej z błyszczącym wykończeniem i złotymi elementami, do tego posiada funkcję ładowania słuchawek. Magnetyczne zamknięcie etui, wydające charakterystyczne dla szminek „kliknięcie” przy zamykaniu, a także specjalne pudełko upominkowe, gwarantują unikalne doświadczenia z użytkowania.
- Unikalny design słuchawek FreeBuds Lipstick, które przypominają luksusową szminkę, to wdzięczny temat do wyjątkowej współpracy z siecią perfumerii Douglas. To produkt dla osób, które lubią wyróżniać się z tłumu, cenią niepowtarzalny design, a przy tym są wymagające, jeśli chodzi o jakość dźwięku i wygodę użytkowania tego typu urządzenia. Wierzymy, że konsumenci spojrzą na FreeBuds Lipstick jak na atrakcyjny prezent świąteczny, którym mogą obdarować kogoś bliskiego lub… samego siebie – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce w Huawei CBG Polska.
Huawei FreeBuds Lipstick są wyposażone w technologię aktywnej redukcji szumów (ANC), która pozwala odciąć się od dźwięków zewnętrznych, w tym na przykład ruchliwej ulicy, gwaru w kawiarni czy biurze. Jako pierwsze douszne słuchawki w branży, wykorzystują technologię Adaptive Ear-Matching (AEM), która wykrywa kształt kanału słuchowego oraz warunki użytkowania i automatycznie dostosowuje konfigurację redukcji szumów do indywidualnych cech użytkowania. Słuchawki można połączyć jednocześnie z dwoma urządzeniami – na przykład słuchając muzyki na komputerze, bez rozłączania urządzenia można odbierać rozmowy na smartfonie.

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Konkurencyjność firm wśród najważniejszych zadań dla kolejnego budżetu UE. Komisja szuka nowych źródeł dochodów
Przed budżetem na kolejną siedmioletnią perspektywę stoi szereg wyzwań. Jednym z nich są potrzeby zwiększania wydatków na obronność i zbrojenia oraz na wsparcie konkurencyjności europejskich firm. Jednocześnie dla zaspokojenia rosnących potrzeb w priorytetowych obszarach konieczne są nowe źródła dochodów.
Transport
Dostawy elektrykiem w centrum Warszawy. DACHSER wprowadził do Polski swój bezemisyjny program

Drogowy, morski, lotniczy i kolejowy transport towarów odpowiada dziś za około 8 proc. światowych emisji CO2, a po uwzględnieniu infrastruktury logistycznej takiej jak magazyny czy porty udział ten wzrasta do 11 proc. – wynika z danych Massachusetts Institute of Technology. Transformacja sektora transportowego ma więc istotne znaczenie dla redukcji emisji, a wśród kluczowych działań przewoźników jest elektryfikacja ich flot. Firma logistyczna DACHSER wprowadza w Polsce zrównoważoną koncepcję bezemisyjnych dostaw i uruchamia dostawy elektrykiem w centrum Warszawy.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.