Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.
Komunikację nowych urządzeń Huawei wspierać będą w swoich kanałach social media także popularni influencerzy – Lara Gessler, Paulina Krupińska, Maciej Musiał i Mikołaj Roznerski.
Robert Lewandowski występuje w spocie telewizyjnym i digitalowym promującym MateBook 14s oraz w spocie digitalowym Watch GT 3.
W kampanii Huawei MateBook 14s, pojawią się także: restauratorka Lara Gessler, modelka i prezenterka Paulina Krupińska oraz aktor Maciej Musiał, którzy w swoich kanałach w social media będą prezentować możliwości najnowszego laptopa marki. Kampania ma charakter 360 stopni – oprócz spotów telewizyjnych (start 8 listopada), Huawei prowadzi ją w kanałach OOH, PR i digital. Spot digitalowy laptopa MateBook 14s z udziałem Roberta Lewandowskiego jest dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=qHzwpb1bQxo.
Lara Gessler i Maciej Musiał są także zaangażowani w kampanię Watch GT 3. W swoich kanałach social media będą dzielić się swoimi wrażeniami z użytkowania nowego smartwatcha, który wspiera użytkownika w monitorowaniu zdrowia i kondycji fizycznej. W kampanii najnowszego smartwatcha pojawi się także aktor Mikołaj Roznerski. Kampania ma charakter 180 stopni i od 3 listopada jest prowadzona w kanałach PR i digital. Spot digitalowy Huawei Watch GT 3 z udziałem Roberta Lewandowskiego jest dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=uqDttPsP4js.
Paulina Krupińska, oprócz kampanii MateBook 14s, pojawi się także w kampanii stylowych słuchawek FreeBuds Lipstick. W swoich kanałach social media podzieli się z fanami wrażeniami z użytkowania unikalnych, czerwonych słuchawek, zamkniętych w etui przypominających szminkę. Kampania FreeBuds Lipstick od 3 listopada będzie prowadzona w kanałach PR i digital, a od 22 listopada także w telewizji, inspirując do zakupu świątecznego prezentu.
Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior
Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.