Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.
Komunikację nowych urządzeń Huawei wspierać będą w swoich kanałach social media także popularni influencerzy – Lara Gessler, Paulina Krupińska, Maciej Musiał i Mikołaj Roznerski.
Robert Lewandowski występuje w spocie telewizyjnym i digitalowym promującym MateBook 14s oraz w spocie digitalowym Watch GT 3.
W kampanii Huawei MateBook 14s, pojawią się także: restauratorka Lara Gessler, modelka i prezenterka Paulina Krupińska oraz aktor Maciej Musiał, którzy w swoich kanałach w social media będą prezentować możliwości najnowszego laptopa marki. Kampania ma charakter 360 stopni – oprócz spotów telewizyjnych (start 8 listopada), Huawei prowadzi ją w kanałach OOH, PR i digital. Spot digitalowy laptopa MateBook 14s z udziałem Roberta Lewandowskiego jest dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=qHzwpb1bQxo.
Lara Gessler i Maciej Musiał są także zaangażowani w kampanię Watch GT 3. W swoich kanałach social media będą dzielić się swoimi wrażeniami z użytkowania nowego smartwatcha, który wspiera użytkownika w monitorowaniu zdrowia i kondycji fizycznej. W kampanii najnowszego smartwatcha pojawi się także aktor Mikołaj Roznerski. Kampania ma charakter 180 stopni i od 3 listopada jest prowadzona w kanałach PR i digital. Spot digitalowy Huawei Watch GT 3 z udziałem Roberta Lewandowskiego jest dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=uqDttPsP4js.
Paulina Krupińska, oprócz kampanii MateBook 14s, pojawi się także w kampanii stylowych słuchawek FreeBuds Lipstick. W swoich kanałach social media podzieli się z fanami wrażeniami z użytkowania unikalnych, czerwonych słuchawek, zamkniętych w etui przypominających szminkę. Kampania FreeBuds Lipstick od 3 listopada będzie prowadzona w kanałach PR i digital, a od 22 listopada także w telewizji, inspirując do zakupu świątecznego prezentu.
Słuchawki Fresh ‘n Rebel Clam Blaze: 80 godzin słuchania muzyki
Fresh ’n Rebel przedstawia Clam Fuse, słuchawki mobilne z ANC
Oto słuchawki Hama Passion Chop do pary z ładowarką indukcyjną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.