ThinkPhone by Motorola wyrusza w wyprawę rowerową przez Alaskę
21 lutego 2023 r.: nieco ponad miesiąc będzie trwała rowerowa wyprawa przez Alaskę, podczas której Damian Drobyk, ambasador marki Motorola, pokona samotnie ponad 1400 kilometrów wyłącznie na rowerze.
Wyprawa rozpocznie się dzisiaj w mieście Anchorage, a zakończy 25 marca br. w arktycznej osadzie Deadhorse. Podczas podróży Damian przejedzie obok najwyższego szczytu Ameryki Północnej, epickiego masywu – Denali 6190 m n.p.m oraz pokona jedną z najbardziej odludnych dróg świata – Dalton Highway o długości 666 km. Poruszając się wyłącznie na północ przekroczy słynną rzekę Jukon River oraz koło podbiegunowe.
Wyprawa przez Alaskę to część przygotowań do ekspedycji rowerowej przez Antarktydę na Biegun Południowy. W trudnych zimowych warunkach i temperaturach do -30 stopni Celsjusza Damian przetestuję część niezbędnego sprzętu i wypracuję własne standardy zachowań, podczas długiej ekspozycji na mróz, biwakowania, jak i jazdy na rowerze.
Aby być w kontakcie ze światem Damian będzie korzystał ze smartfona, który jest stworzony do tego typu przedsięwzięć. To ThinkPhone by Motorola - niezwykłe połączenie przodującej na rynku innowacyjności Motorola oraz wieloletniego dorobku Lenovo w zakresie rozwiązań zabezpieczających. Nowe urządzenie może się poszczycić parametrami z najwyższej półki i unikatowym designem. Oprócz funkcji bezpieczeństwa urządzenie ma certyfikat MIL STD 810H i zostało wykonane z lekkich włókien aramidowych, które są wytrzymalsze od stali. Ma korpus z aluminium klasy lotniczej oraz szkło Gorilla® Glass Victus™, dlatego z powodzeniem znosi wstrząsy i upadki z wysokości do 1,25 m. Stopień ochrony IP68 oznacza, że ThinkPhone radzi sobie z kurzem i zanurzeniem w wodzie na głębokość do 1,5 metra przez nawet 30 minut.
ThinkPhone ma duży wyświetlacz FHD+ o przekątnej 6,6 cala, na którym prezentuje się lepiej każda zawartość. Duża bateria umożliwia działanie smartfona przez ponad 36 godzin i zachowanie łączności podczas nawet najdalszych podróży. Kiedy trzeba uzupełnić zapas energii, ThinkPhone ma w zestawie uniwersalną ładowarkę TurboPower o mocy 68 W, która dostarcza energii na cały dzień po minutach ładowania.
Dopełnieniem tego wszechstronnego urządzenia jest aparat z matrycą Ultra Pixel o rozdzielczości 50 MP, który zapewnia najwyższą jakość obrazu podczas wideokonferencji niezależnie od warunków oświetlenia. Matryca Ultra Pixel stosowana we flagowych smartfonach idealnie oddaje nawet najdrobniejsze szczegóły, ponieważ robi zdjęcia, używając do ostrzenia 32 razy więcej pikseli. Dzięki temu powstają dokładniejsze zdjęcia projektów, notatek i szkiców, o niezwykłej klarowności i szczegółowości.
„ThinkPhone pozwoli mi pozostać w kontakcie, nawigować podczas jazdy na północ, utrwalać wyprawowe chwile panoramicznymi zdjęciami, filmami w 8K i publikować codzienne relacje z wyprawy na FB. Flagowa specyfikacja w solidnej obudowie, wraz z superszybkim ładowaniem baterii powinna się sprawdzić nawet w tak ambitnych rowerowych podróżach” – Damian Drobyk.
Szczegóły wyprawy można poznać na stronie: http://damiandrobyk.pl/alaska-2023/
Zastrzeżenia prawne
Niektóre funkcje i dane techniczne produktu mogą zależeć od sieci i podlegać dodatkowym warunkom oraz opłatom. Mogą one też ulec zmianie bez powiadomienia. MOTOROLA, stylizowane logo M, MOTO oraz rodzina znaków MOTO są znakami towarowymi firmy Motorola Trademark Holdings, LLC. THINKSHIELD jest znakiem towarowym firmy Lenovo. DOLBY i DOLBY ATMOS są zarejestrowanymi znakami towarowymi Dolby Laboratories. MediaTek jest znakiem towarowym MediaTek Incorporated. Snapdragon jest znakiem towarowym lub zarejestrowanym znakiem towarowym Qualcomm Incorporated. Snapdragon jest produktem Qualcomm Technologies, Inc. i/lub podmiotów zależnych. Android jest znakiem towarowym Google LLC. Wszystkie inne znaki towarowe należą do odpowiednich właścicieli. ©2023 Motorola Mobility LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jesień na talerzu – co jeść, aby zadbać o odporność?

Epickie historie sukcesu w nowym podcaście Pepsi “OD ZERA”

Polska baristka na międzynarodowej arenie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Transport
Trwają prace nad zmianami w finansowaniu kolei. Obecny system powoduje duże problemy branży i brak konkurencyjności transportu szynowego

To nie brak środków, ale systemowe bariery, w tym uzależnienie od programów unijnych, uniemożliwiają efektywne inwestycje na kolei – oceniają przedstawiciele Izby Gospodarczej Transportu Lądowego oraz Railway Business Forum. To powoduje problemy firm wykonawczych, ma negatywny wpływ na konkurencyjność branży i rozwój gospodarczy Polski. Osłabia także strategiczne zdolności transportowe, niezbędne dla bezpieczeństwa państwa. Eksperci z IGTL i RBF apelują o pilną reformę finansowania kolei. Jak podkreślają, nie wymaga ona nowych źródeł finansowania, ale tylko ich uelastycznienia. Nad swoimi rozwiązaniami pracuje też resort infrastruktury.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.