ThinkPhone by Motorola wyrusza w wyprawę rowerową przez Alaskę
21 lutego 2023 r.: nieco ponad miesiąc będzie trwała rowerowa wyprawa przez Alaskę, podczas której Damian Drobyk, ambasador marki Motorola, pokona samotnie ponad 1400 kilometrów wyłącznie na rowerze.
Wyprawa rozpocznie się dzisiaj w mieście Anchorage, a zakończy 25 marca br. w arktycznej osadzie Deadhorse. Podczas podróży Damian przejedzie obok najwyższego szczytu Ameryki Północnej, epickiego masywu – Denali 6190 m n.p.m oraz pokona jedną z najbardziej odludnych dróg świata – Dalton Highway o długości 666 km. Poruszając się wyłącznie na północ przekroczy słynną rzekę Jukon River oraz koło podbiegunowe.
Wyprawa przez Alaskę to część przygotowań do ekspedycji rowerowej przez Antarktydę na Biegun Południowy. W trudnych zimowych warunkach i temperaturach do -30 stopni Celsjusza Damian przetestuję część niezbędnego sprzętu i wypracuję własne standardy zachowań, podczas długiej ekspozycji na mróz, biwakowania, jak i jazdy na rowerze.
Aby być w kontakcie ze światem Damian będzie korzystał ze smartfona, który jest stworzony do tego typu przedsięwzięć. To ThinkPhone by Motorola - niezwykłe połączenie przodującej na rynku innowacyjności Motorola oraz wieloletniego dorobku Lenovo w zakresie rozwiązań zabezpieczających. Nowe urządzenie może się poszczycić parametrami z najwyższej półki i unikatowym designem. Oprócz funkcji bezpieczeństwa urządzenie ma certyfikat MIL STD 810H i zostało wykonane z lekkich włókien aramidowych, które są wytrzymalsze od stali. Ma korpus z aluminium klasy lotniczej oraz szkło Gorilla® Glass Victus™, dlatego z powodzeniem znosi wstrząsy i upadki z wysokości do 1,25 m. Stopień ochrony IP68 oznacza, że ThinkPhone radzi sobie z kurzem i zanurzeniem w wodzie na głębokość do 1,5 metra przez nawet 30 minut.
ThinkPhone ma duży wyświetlacz FHD+ o przekątnej 6,6 cala, na którym prezentuje się lepiej każda zawartość. Duża bateria umożliwia działanie smartfona przez ponad 36 godzin i zachowanie łączności podczas nawet najdalszych podróży. Kiedy trzeba uzupełnić zapas energii, ThinkPhone ma w zestawie uniwersalną ładowarkę TurboPower o mocy 68 W, która dostarcza energii na cały dzień po minutach ładowania.
Dopełnieniem tego wszechstronnego urządzenia jest aparat z matrycą Ultra Pixel o rozdzielczości 50 MP, który zapewnia najwyższą jakość obrazu podczas wideokonferencji niezależnie od warunków oświetlenia. Matryca Ultra Pixel stosowana we flagowych smartfonach idealnie oddaje nawet najdrobniejsze szczegóły, ponieważ robi zdjęcia, używając do ostrzenia 32 razy więcej pikseli. Dzięki temu powstają dokładniejsze zdjęcia projektów, notatek i szkiców, o niezwykłej klarowności i szczegółowości.
„ThinkPhone pozwoli mi pozostać w kontakcie, nawigować podczas jazdy na północ, utrwalać wyprawowe chwile panoramicznymi zdjęciami, filmami w 8K i publikować codzienne relacje z wyprawy na FB. Flagowa specyfikacja w solidnej obudowie, wraz z superszybkim ładowaniem baterii powinna się sprawdzić nawet w tak ambitnych rowerowych podróżach” – Damian Drobyk.
Szczegóły wyprawy można poznać na stronie: http://damiandrobyk.pl/alaska-2023/
Zastrzeżenia prawne
Niektóre funkcje i dane techniczne produktu mogą zależeć od sieci i podlegać dodatkowym warunkom oraz opłatom. Mogą one też ulec zmianie bez powiadomienia. MOTOROLA, stylizowane logo M, MOTO oraz rodzina znaków MOTO są znakami towarowymi firmy Motorola Trademark Holdings, LLC. THINKSHIELD jest znakiem towarowym firmy Lenovo. DOLBY i DOLBY ATMOS są zarejestrowanymi znakami towarowymi Dolby Laboratories. MediaTek jest znakiem towarowym MediaTek Incorporated. Snapdragon jest znakiem towarowym lub zarejestrowanym znakiem towarowym Qualcomm Incorporated. Snapdragon jest produktem Qualcomm Technologies, Inc. i/lub podmiotów zależnych. Android jest znakiem towarowym Google LLC. Wszystkie inne znaki towarowe należą do odpowiednich właścicieli. ©2023 Motorola Mobility LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jak skutecznie nauczyć się języka obcego?
Dziecięcy oddział rehabilitacji w Jaworzu w nowych kolorach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.