Epickie historie sukcesu w nowym podcaście Pepsi “OD ZERA”
W ramach kampanii “Prosta Decyzja - Epicki Wybór” Pepsi Zero Cukru przedstawia nowy podcast zatytułowany „OD ZERA”. Pierwszy odcinek pojawił się 16 września, a kolejne premiery będą ukazywać się co tydzień, w każdy poniedziałek o godzinie 10:00. Cykl niesamowitych rozmów zakończy się wielkim finałem na początku grudnia.
Po pozytywnym odbiorze pierwszego podcastu Pepsi - #MAX10minut - marka przygotowała kolejny zaskakujący format. Podcast „OD ZERA” pokazuje, jak proste, z pozoru prozaiczne codzienne decyzje ulubionych twórców internetowych doprowadziły ich do miejsc, w których znajdują się obecnie. Dzięki inspirującym rozmowom z gośćmi z różnych dziedzin, takimi jak: Foxx Gotuje, Astrofaza, Wujek Paolo, Wikaafotos czy Kasia Łaska, słuchacze mogą poznać fascynujące historie ich sukcesu, które zaczęły się od małych wyborów, a zakończyły wielkimi zmianami w życiu. Wszystkie rozmowy odbywają się w nietypowym miejscu – windzie, symbolizującej podróż „od zera”, gdzie z każdym piętrem prowadzący, znany youtuber i streamer Dominik Bos, wspólnie z zaproszonymi gośćmi wznosi się coraz wyżej, odkrywając kolejne epickie etapy ich sukcesu i pasji.
- Tegoroczna kampania Pepsi Zero Cukru "Prosta decyzja. Epicki wybór." opowiada konsumentom, że tak prosta decyzja jak wybór Pepsi bez cukru zamiast wersji cukrowej potrafi być epickim wyborem. Tą samą analogie możemy zobaczyć też w wielu innych aspektach życia, a goście podcastu Pepsi "OD ZERA" są tego świetnymi przykładami. Każdy z nas na pewno moment prostej decyzji - epickiego wyboru mógłby znaleźć też w swoim życiu. Albo posłuchać ku inspiracji naszych odcinków, co polecam szczególnie w wersji video, startując z nami windą OD ZERA! - mówi Zofia Kopczyńska, Senior Brand Manager Pepsi Zero Cukru.
Pepsi poprzez zaskakującą koncepcję podcastu chce pokazać, jak z pozoru proste i niewielkie decyzje mogą w rezultacie - niczym kostki domina - doprowadzić do wielkich zmian, punktów zwrotnych oraz inspirujących historii. Kampania adresowana jest do młodych odbiorców, śledzących działalność twórców internetowych. Poprzez różnorodność gości podcastu oraz dotyczących ich tematyki każdy może odnaleźć w nich coś dla siebie. Odcinki dostępne są na Spotify, a także - w formie video - na platformie YouTube.
Za strategię, koncept kreatywny, przygotowanie assetów kreatywnych i całość kreacji oraz dobór influencerów odpowiada Feeders Agency. Odpowiedzialnym za planowanie i zakup mediów jest Zenith Polska.

Jesień na talerzu – co jeść, aby zadbać o odporność?

Polska baristka na międzynarodowej arenie!

Nickelodeon Fandays w Majaland Gdańsk!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Transport
Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.
Edukacja
Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.