Polska premiera pierwszej hulajnogi z wyjmowaną baterią od Red Bull Racing
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Według prognoz wartość światowego rynku hulajnóg elektrycznych może wzrosnąć o 108 proc. na przestrzeni 6 lat. Do polskiej sprzedaży wchodzi pierwsza hulajnoga z wyjmowaną baterią o pojemności 10 000 mAh od Red Bull Racing – marki znanej z wyścigów Formuły 1. Rozwiązanie to pozwala na ładowanie akumulatora bez konieczności wnoszenia do wnętrza całego pojazdu. Model TAKE UP charakteryzuje mocny silnik 500 W, pompowane 10-calowe koła, przedni amortyzator, podwójny hamulec oraz wbudowany tempomat.
Przewiduje się, że wartość światowego rynku hulajnóg elektrycznych wzrośnie z 17,98 mld dolarów w 2022 r. do 37,44 mld dolarów do 2028 r. Jednocześnie z prognoz wynika, że rynek ten od 2021 do 2028 r. może wygenerować przychody w wysokości ponad 10,3 mld dolarów. Elektryczne hulajnogi są coraz popularniejsze także w polskich miastach, stają się coraz częściej alternatywnym środkiem transportu do jazdy samochodem po zakorkowanych ulicach lub poruszania się zatłoczoną komunikacją miejską. Na naszym rynku swoją premierę ma pierwsza hulajnoga z wyjmowaną baterią marki znanej z wyścigów Formuły 1 – Red Bull Racing, której polskim dystrybutorem jest firma 4cv.
Mocny silnik 500 W i wyjmowana bateria 10 000 mAh
Hulajnoga Red Bull Racing TAKE UP posiada mocny 500 W silnik, a maksymalna prędkość jazdy została przez producenta dla bezpieczeństwa ograniczona zgodnie z obowiązującymi przepisami do 20 km/h. Pojazd wyposażony jest w baterię litową o pojemności 10 000 mAh – wygodę codziennego użytkowania podnosi zastosowane rozwiązanie, umożliwiające wyjęcie jej z ramy hulajnogi i ładowanie bez konieczności wprowadzania pojazdu do mieszkania czy biura. Bateria po pełnym naładowaniu, które trwa ok. 6-7 godz., pozwala na przejechanie dystansu nawet do 40 km.
Pompowane 10-calowe koła i podwójny hamulec
Pojazd Red Bull Racing został wyposażony w pompowane 10-calowe koła, które w połączeniu z amortyzatorem z przodu hulajnogi gwarantują bardzo wygodną jazdę, zarówno po typowo miejskim terenie, jak i mniej równych ścieżkach. Niezawodność modelu TAKE UP podnosi podwójny hamulec – przedni bębnowy oraz tylny tarczowy. Funkcjonalność oraz wygodę jazdy dopełnia wbudowany tempomat, który ułatwia pokonywanie długich odcinków przy zachowaniu stałej prędkości jazdy.
Wygodna i bezpieczna jazda (niemal) przez cały rok
Hulajnoga przystosowana jest do użytkowania w temperaturach między 0 a 40°C, a dodatkowo posiada silne oświetlenie, więc bez przeszkód można z niej korzystać od wczesnej wiosny, przez najupalniejsze dni lata, aż do później jesieni. Dzięki szerokiemu zakresowi dozwolonej wilgotności podczas jazdy pojazd może być użytkowany zarówno w suche, jak i deszczowe dni.
Hulajnoga Red Bull Racing TAKE UP posiada funkcję składania, uchwyt na telefon oraz gniazdo ładowania USB. Pojazd w charakterystycznej dla marki znanej z wyścigów F1 czerwono-granatowej kolorystyce dostępny jest w sklepie Max Elektro w cenie 3 499 zł.
Jesień na talerzu – co jeść, aby zadbać o odporność?
Epickie historie sukcesu w nowym podcaście Pepsi “OD ZERA”
Polska baristka na międzynarodowej arenie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.