Kawa za 5 zł! Specjalna oferta dla Gości kawiarni Costa Coffee
Z okazji 50. Urodzin marki Costa Coffee, w kawiarniach na każdego czeka Kawa za 5 zł! W ramach oferty promocyjnej w dniach 6 – 7 maja swoją ulubioną, klasyczną kawę w dowolnym rozmiarze kupimy w niższej, atrakcyjnej cenie. Promocją objęty jest pełen wachlarz doskonałych kaw na ciepło oraz na zimno z menu Costa Coffee!
Doskonała kawa za doskonałą cenę
W kawiarniach Costa Coffee najwyższa jakość kawy idzie w parze z niską ceną. Najlepszym tego dowodem jest dostępna w dniach 6 – 7 maja akcja Kawa za 5zł. Za znacznie niższą cenę możemy cieszyć się swoimi ulubionymi kawami w wersji na ciepło oraz na zimno. Charakterne, ciemno parzone Espresso (oraz jego różne odmiany m.in. Lungo, Doppio, Ristretto, Macchiato, Doppio Macchiato, con panna, Affogato), czyli klasyka na bazie legendarnej mieszanki Mocha Italia, śniadaniowe Cappuccino z puszystą pianką, a może subtelne Latte – królowa wśród kaw zachwycająca mlecznym, delikatnym smakiem, powstała z połączenia mleka i aromatycznego espresso. To tylko część opcji, które czekają na odkrycie w kawiarniach Costa Coffee z okazji obchodów 50. Urodzin marki. Fani czekoladowych smaków zachwycą się z pewnością Flat Mocha oraz Mocha Corto – w których intensywny smak espresso został połączony z mieszanką gorącego mleka oraz czekolady. Naturalnie wydobyta słodycz, czekoladowy aromat, mleko o prawdziwie kremowej konsystencji – właśnie to oferuje zniewalająco dobre Caffe Corto z kolei połączenie espresso, mleka, śmietanki oraz sosu karmelowego to kremowe Caffe Breve. W ofercie znajduje się również flagowa pozycja Costa Coffee, czyli Flat White, zachwycające swoją aksamitną konsystencją, którą bariści wykorzystują do tworzenia latte art. Co więcej, na odkrycie czeka również wytrawne Americano doskonałe dla fanów intensywnych smaków. Na miłośników mocniejszych nut kawowych, doskonałym wyborem będzie Flat Black, czyli kuzyn Americano. Na entuzjastów małej czarnej czeka również Caffe Crema, która rozgrzewa i dodaje energii na cały dzień. Dodatkowo, w ramach promocyjnej oferty Kawa za 5 zł kupimy także kawy mrożone, takie jak Iced Americano, Iced Caffe Latte, Iced Cappuccino oraz Iced Flat White. W takim towarzystwie każdy znajdzie coś dla siebie!
Niespodzianki także dla posiadaczy aplikacji Costa Coffee
Co więcej, po akcji w kawiarniach, użytkownicy aplikacji Costa Coffee Club będą mogli cieszyć się ofertą na Kawę za 5 zł od 8 aż do 23 maja! Dodatkowo, za wszystkie kawy zakupione w niższej cenie również otrzymają „Ziarna” – wystarczy przy kasie zeskanować kartę z aplikacji Costa Coffee Club.
Wszystkimi propozycjami z oferty Kawa za 5 zł można cieszyć się odwiedzając kawiarnie Costa Coffee i zamawiając je na wynos!
Szczegóły akcji dostępne są w Regulaminie w kawiarniach Costa Coffee.
Jesień na talerzu – co jeść, aby zadbać o odporność?
Epickie historie sukcesu w nowym podcaście Pepsi “OD ZERA”
Polska baristka na międzynarodowej arenie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.