Komunikaty PR

Ipsos dla Huawei: Ponad 50% Polaków chce poprawić kondycję fizyczną

2021-11-24  |  15:10
Biuro prasowe

Ponad połowa Polaków przyznaje, że w czasie pandemii odłożyła na później realizację planów, w tym również tych związanych z poprawą swojej kondycji fizycznej. Po miesiącach spędzonych w domu, aż 60% badanych czuje potrzebę pracy nad swoim zdrowiem fizycznym. Jak wynika z badania Ipsos przeprowadzonego na zlecenie Huawei, aż 44% badanych wierzy, że smartwatch lub opaska sportowa może pomóc im osiągnąć ten cel, czyli zrzucić zbędne kilogramy lub poprawić kondycję.

Badanie zostało wykonane przez Ipsos na zlecenie Huawei w sierpniu 2021 roku. Badanie zostało przeprowadzone w 10 krajach, w Polsce, Austrii, Bułgarii, Czechach, Chorwacji, Grecji, Węgrzech, Rumunii, Serbii i Turcji na grupie reprezentatywnej.

Pilna potrzeba poprawy stanu zdrowia

Obostrzenia i restrykcje związane z pandemią, szczególnie ograniczenie aktywności fizycznej, wywołały szereg negatywnych skutków. Po miesiącach pandemii Polacy chcą skupić się na poprawie swojego stanu zdrowia. Aż 54% badanych zamierza wykonać rutynowe badania (krwi, ciśnienia), a 52% Polaków wybiera się lekarza, by dokładnie ocenić swój ogólny stan zdrowia. Z kolei 41% deklaruje, że zamierza zrzucić zbędne kilogramy, których, według badania Ipsos, przybyło Polakom średnio 6,4 kg.

Sportowy powrót do formy

Ponad 70% Polaków wskazuje zwiększenie regularnej aktywności fizycznej jako ich sposób na poprawę stanu zdrowia, 66% uważa, że konieczna jest utrata wagi, a 62% badanych uważa, że sposobem na powrót do formy jest podejmowanie sportowych aktywności, takich jak wycieczki rowerowe czy spacery po górach. Wśród najpopularniejszych aktywności fizycznych, które już podejmują Polacy znalazły się właśnie spacery - aż 70% badanych wymieniło je jako ulubioną formę aktywnego spędzania czasu i jazda na rowerze – na tę aktywność postawiło 58% biorących udział w badaniu Ipsos.

Sposobem na zbudowanie dobrych nawyków i utrzymanie regularności treningów, według prawie 40% Polaków, jest korzystanie ze smartwatcha lub opaski sportowej. Zakupem nowych urządzeń tego typu najmocniej interesują się rodzice z dziećmi i mężczyźni (w obu tych grupach chęć zakupu smartwatcha lub opaski sportowej zadeklarowało aż 46% badanych).  Najnowsze smartwatche Huawei wyposażone są w szereg funkcji, które mogą pomóc z powrocie do formy i zadbaniu o zdrowie – zarówno to psychiczne, jak i fizyczne. Urządzenia pozwalają monitorować poziom stresu, jakość snu, a także zadbać o kondycję, dzięki licznym trybom sportowym pozwalającym dopasować trening do własnych preferencji, a także funkcji liczenia kalorii, mierzenia tętna czy zapisywania i analizowania wyników w aplikacji Huawei Zdrowie.

Na początku listopada Huawei wprowadził do sprzedaży w Polsce nową serię smartwatchy Huawei Watch GT 3 w wersji 46 mm i 42 mm. Nowe, inteligentne zegarki wyróżniają się uniwersalnym, stylowym designem, długim czasem pracy na jednym ładowaniu oraz ulepszonymi funkcjami monitorującymi zdrowie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Kawa za 5 zł! Specjalna oferta dla Gości kawiarni Costa Coffee Biuro prasowe
2021-05-06 | 14:32

Kawa za 5 zł! Specjalna oferta dla Gości kawiarni Costa Coffee

Z okazji 50. Urodzin marki Costa Coffee, w kawiarniach na każdego czeka Kawa za 5 zł! W ramach oferty promocyjnej w dniach 6 – 7 maja swoją ulubioną, klasyczną kawę w dowolnym
Hobby Tinder Plus za darmo przez pół roku za pobranie aplikacji z Huawei AppGallery
2020-09-18 | 11:26

Tinder Plus za darmo przez pół roku za pobranie aplikacji z Huawei AppGallery

Użytkownicy urządzeń Huawei, którzy pobiorą aplikację Tinder ze sklepu AppGallery, otrzymają 6-miesięczny bezpłatny dostęp do Tinder w wersji Plus. Oferta dotyczy wszystkich
Hobby Goście hoteli Louvre Hotels Group nie muszą rozstawać się ze zwierzakami
2020-07-08 | 15:00

Goście hoteli Louvre Hotels Group nie muszą rozstawać się ze zwierzakami

We wszystkich hotelach marek Campanile i Première Classe oraz w wybranych hotelach marki Golden Tulip należących do grupy hotelowej Louvre wprowadzono wspólną politykę w zakresie

Więcej ważnych informacji

Partner serwisu

Venture Cafe Warsaw

Media i PR

Pandemia nie zachwiała pozycją polskich fabryk telewizorów. Na produkcję może wpłynąć brak komponentów z Azji i wzrost ich ceny

W Polsce co roku sprzedaje się ponad 2 mln nowych telewizorów, co – jak podaje Związek Cyfrowa Polska – plasuje nas pod tym względem na szóstym miejscu w Europie. Polska przoduje również w produkcji telewizorów na Starym Kontynencie. Na tutejszym rynku swoje odbiorniki składa kilka dużych, globalnych marek, a ich produkcja jest nawet ośmiokrotnie większa, niż jest w stanie przyjąć krajowy rynek. Zapotrzebowanie na rynkach zagranicznych mocno zwiększyła pandemia, chociaż dziś sytuacja wraca do stanu z 2019 roku. Jednym z głównych tego typu zakładów jest należąca do TCL fabryka w podwarszawskim Żyrardowie. Tu powstają m.in. wyposażone w najnowsze technologie telewizory, z których gros trafia na eksport.

Telekomunikacja

Technologiczne kierunki studiów przeżywają oblężenie. Budowanie kadr kluczowe dla rozwoju branży

Polskie uczelnie kształcą rokrocznie ponad 110 tys. absolwentów kierunków naukowo-technicznych. Największą popularnością cieszą się informatyka, cyberbezpieczeństwo i inne kierunki powiązane z sektorem ICT, który ma duży wkład w rozwój krajowej gospodarki. Wymaga jednak nieustannego kształcenia nowych kadr oraz wyrównywania poziomu wiedzy i umiejętności zgodnie z globalnymi standardami. Temu właśnie służy program ICT Academy i towarzyszący mu konkurs ICT Competition, który organizuje Huawei. 

Infrastruktura

Gen. W. Nowak: Wskazanie dostawcy wysokiego ryzyka nie zapewni bezpieczeństwa technologii. Ustawa o cyberbezpieczeństwie wymaga dalszych prac [DEPESZA]

– Każdy system, nieważne z jakich urządzeń się składa, można odpowiednio zabezpieczyć – ocenia gen. Włodzimierz Nowak, ekspert ds. cyberbezpieczeństwa, nawiązując do proponowanej przez rząd oceny ryzyka dostawców sprzętu i technologii. Jego zdaniem skupianie się jedynie na dostawcy to tylko dotykanie wierzchołka góry lodowej, bo czynników ryzyka jest znacznie więcej. Zapisy ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa wskazują, że jeśli firma technologiczna zostanie uznana za dostawcę wysokiego ryzyka, będzie de facto wykluczona z polskiego rynku, a operatorzy telekomunikacyjni będą musieli zrezygnować z jej urządzeń i usług. Kryteria oceny w dużej mierze są oparte na kwestiach przynależności państwowej, co według części ekspertów jest wymierzone w koncerny chińskie.