Hama Pipe 3.0 to muzyczne i świetlne wybuchowe połączenie
Najnowszy model stanowi propozycję, stworzoną dla wielbicieli muzycznej zabawy szczególnie w plenerze. Moc 24 W, dźwięk dookólny, czas pracy do 14 godzin, 3 tryby muzyczne i 10 trybów oświetlenia RGB LED oraz wodoodporność sprawiają, że sprawdzi się na plaży, działce oraz pikniku w parku. Rozświetli i wypełni muzyką również salon każdego domu.
Niemiecka marka rozwija swoją serię głośników bezprzewodowych, skierowanych do wymagającego, ale wstrzymującego się od szastania pieniędzmi użytkownika. Dlatego Hama Pipe 3.0 - jak sama numeracja wskazuje - to już trzecia odsłona popularnego sprzętu grającego, który swoją nazwę zawdzięcza charakterystycznemu obłemu kształtowi. Zachował on swoje kompaktowe gabaryty (wysokość wynosi 20 cm, a szerokość i głębokość 7,7 cm przy 610 g wagi), dzięki czemu łatwo go chwycić w jedną dłoń. W przenoszeniu pomaga materiałowy, wystający uchwyt w formie pętelki.
Urządzenie zostało utrzymane w czarnej kolorystyce, choć za sprawą iluminacji nie zawsze takie pozostaje, o czym później. Uwagę zwraca przyjemny w dotyku siateczkowy chropowaty materiał, zapobiegający palcowaniu obudowy i ślizganiu się po niej dłoni. Warto odnotować, że kształt aż zaprasza do umieszczenia go w rowerowym koszyku na bidon i kręceniu kilometrów przy ukochanych melodiach.
Model Pipe 3.0 łączy się z urządzeniem docelowym (smartfon, tablet, telewizor czy laptop) za pomocą technologii Bluetooth 5.0, co przekłada się na zasięg 10 metrów. Dysponuje 24 W mocy, co wystarczy, by odpowiednio nagłośnić kameralne przyjęcie lub pokój w domu. Wbudowana bateria litowo-jonowa o pojemności 2000 mAh pozwala na bezustanną pracę przez około 14 godzin. Czas ładowania wynosi trzy godziny, a sprzęt zasila się energią poprzez ukryte za gumową zaślepką obustronne złącze USB-C i dołączony do zestawu kabel tego samego rodzaju. O poziomie naładowania powiadomi nas funkcyjna dioda LED. Po 10 minutach bezczynności głośnik sam przechodzi w tryb uśpienia, by nie marnować energii. A gdy już całkiem jej zabraknie, zawsze alternatywą pozostaje podłączenie tradycyjnego kabla audio do zintegrowanego złącza Jack 3,5 mm.
Niewątpliwą ciekawostką jest fakt, że poprzez Bluetooth łatwo da się sparować ze sobą dwa egzemplarze opisywanego głośnika. W efekcie możemy cieszyć się podwojoną mocą i trybem stereofonicznym. Wrażenia dźwiękowe można dostosowywać do indywidualnych preferencji, naciskając przycisk wyboru jednego z trzech trybów. Korektor dźwięku potrafi ustawić głośnik na tryby: wzmocniony bas, podkreślone wysokie tony lub zrównoważony. Do obsługi całej konstrukcji służy wysokiej jakości dotykowy wyświetlacz LED, za pomocą którego wybierzemy następny lub poprzedni utwór, odtworzymy lub zatrzymamy muzykę i ustawimy pożądany tryb pracy. Za bezstopniowe sterowanie głośnością odpowiada natomiast poręczne pokrętło.
Nie mogło tu oczywiście zabraknąć wbudowanego mikrofonu HD do swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych.
Jak wiemy, budowanie atmosfery na imprezie nie ogranicza jedynie do wrażeń dźwiękowych, dlatego producent pomyślał o spektakularnej warstwie wizualnej. Wisienką na torcie jest 10 wbudowanych w głośnik diod RGB LED. Do dyspozycji użytkownik dostaje łącznie 10 trybów wyświetlania z rożnymi kolorami i ich dynamicznymi gradientami, z jednoczesną zmianą barw lub bez. Efekt? Dyskoteka w półmroku w rozświetlonych domowych czterech kątach, w garażu lub przy basenie, niczym nieustępująca wrażeniom z wirowania na parkiecie w klubie muzycznym.
Ulewny deszcz, zachlapanie wodą, brud, pył czy kurz? Wodoszczelność na poziomie IPX 5 sprawia, że czynniki zewnętrzne nie mają szansy zagrozić prezentowanej konstrukcji.
Głośnik Hama Pipe 3.0, najważniejsze właściwości techniczne:
Napięcie: 7,4 V
Pojemność baterii: 2000 mAh
Wersja Bluetooth: 5.0
Maksymalna moc dźwięku: 24 W
Stopień ochrony IP: IPX5
Czas ładowania: 3 godzin.
Dyspozycyjność: 14 godz.
Moc: 14,8 Wh
Głośnik Bluetooth Hama Pipe 3.0 kosztuje około 369 zł.
Wszelkie informacje na jego tematy zamieszczono na oficjalnej stronie producenta https://hamamobile.pl.
Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior
Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Rośnie znaczenie zielonych certyfikatów w nieruchomościach. Przybywa ich również w mieszkaniówce
Trend certyfikowania budynków już od wielu lat jest obecny na rynku komercyjnym i dotyczy głównie biurowców i nieruchomości logistycznych. Teraz coraz mocniej wchodzi także do segmentu mieszkań. Liczba certyfikatów dla tego typu inwestycji rośnie, co ma związek z rosnącą świadomością ekologiczną mieszkańców oraz ich chęcią ograniczania kosztów eksploatacji mieszkań.
Zdrowie
Europa potrzebuje strategii dla zdrowia mózgu. Coraz więcej państw dostrzega ten problem
Polacy z jednej strony wykazują już sporą świadomość problemu, jakim są choroby mózgu – jedna czwarta ma w swoim otoczeniu osoby dotknięte takim problemem. Z drugiej strony system nie odpowiada rosnącym potrzebom. Specjalistów jest zbyt mało, więc kolejki do neurologów czy psychiatrów się wydłużają. Alternatywą pozostaje korzystanie z wizyt komercyjnych, ale nie każdego na to stać. Towarzystwa naukowe i organizacje pozarządowe są zgodne co do tego, że potrzebne są nie tylko krajowe strategie, ale i europejski plan dla chorób mózgu.
Ochrona środowiska
Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen
Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.