Hama Pipe 3.0 to muzyczne i świetlne wybuchowe połączenie
Najnowszy model stanowi propozycję, stworzoną dla wielbicieli muzycznej zabawy szczególnie w plenerze. Moc 24 W, dźwięk dookólny, czas pracy do 14 godzin, 3 tryby muzyczne i 10 trybów oświetlenia RGB LED oraz wodoodporność sprawiają, że sprawdzi się na plaży, działce oraz pikniku w parku. Rozświetli i wypełni muzyką również salon każdego domu.
Niemiecka marka rozwija swoją serię głośników bezprzewodowych, skierowanych do wymagającego, ale wstrzymującego się od szastania pieniędzmi użytkownika. Dlatego Hama Pipe 3.0 - jak sama numeracja wskazuje - to już trzecia odsłona popularnego sprzętu grającego, który swoją nazwę zawdzięcza charakterystycznemu obłemu kształtowi. Zachował on swoje kompaktowe gabaryty (wysokość wynosi 20 cm, a szerokość i głębokość 7,7 cm przy 610 g wagi), dzięki czemu łatwo go chwycić w jedną dłoń. W przenoszeniu pomaga materiałowy, wystający uchwyt w formie pętelki.
Urządzenie zostało utrzymane w czarnej kolorystyce, choć za sprawą iluminacji nie zawsze takie pozostaje, o czym później. Uwagę zwraca przyjemny w dotyku siateczkowy chropowaty materiał, zapobiegający palcowaniu obudowy i ślizganiu się po niej dłoni. Warto odnotować, że kształt aż zaprasza do umieszczenia go w rowerowym koszyku na bidon i kręceniu kilometrów przy ukochanych melodiach.
Model Pipe 3.0 łączy się z urządzeniem docelowym (smartfon, tablet, telewizor czy laptop) za pomocą technologii Bluetooth 5.0, co przekłada się na zasięg 10 metrów. Dysponuje 24 W mocy, co wystarczy, by odpowiednio nagłośnić kameralne przyjęcie lub pokój w domu. Wbudowana bateria litowo-jonowa o pojemności 2000 mAh pozwala na bezustanną pracę przez około 14 godzin. Czas ładowania wynosi trzy godziny, a sprzęt zasila się energią poprzez ukryte za gumową zaślepką obustronne złącze USB-C i dołączony do zestawu kabel tego samego rodzaju. O poziomie naładowania powiadomi nas funkcyjna dioda LED. Po 10 minutach bezczynności głośnik sam przechodzi w tryb uśpienia, by nie marnować energii. A gdy już całkiem jej zabraknie, zawsze alternatywą pozostaje podłączenie tradycyjnego kabla audio do zintegrowanego złącza Jack 3,5 mm.
Niewątpliwą ciekawostką jest fakt, że poprzez Bluetooth łatwo da się sparować ze sobą dwa egzemplarze opisywanego głośnika. W efekcie możemy cieszyć się podwojoną mocą i trybem stereofonicznym. Wrażenia dźwiękowe można dostosowywać do indywidualnych preferencji, naciskając przycisk wyboru jednego z trzech trybów. Korektor dźwięku potrafi ustawić głośnik na tryby: wzmocniony bas, podkreślone wysokie tony lub zrównoważony. Do obsługi całej konstrukcji służy wysokiej jakości dotykowy wyświetlacz LED, za pomocą którego wybierzemy następny lub poprzedni utwór, odtworzymy lub zatrzymamy muzykę i ustawimy pożądany tryb pracy. Za bezstopniowe sterowanie głośnością odpowiada natomiast poręczne pokrętło.
Nie mogło tu oczywiście zabraknąć wbudowanego mikrofonu HD do swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych.
Jak wiemy, budowanie atmosfery na imprezie nie ogranicza jedynie do wrażeń dźwiękowych, dlatego producent pomyślał o spektakularnej warstwie wizualnej. Wisienką na torcie jest 10 wbudowanych w głośnik diod RGB LED. Do dyspozycji użytkownik dostaje łącznie 10 trybów wyświetlania z rożnymi kolorami i ich dynamicznymi gradientami, z jednoczesną zmianą barw lub bez. Efekt? Dyskoteka w półmroku w rozświetlonych domowych czterech kątach, w garażu lub przy basenie, niczym nieustępująca wrażeniom z wirowania na parkiecie w klubie muzycznym.
Ulewny deszcz, zachlapanie wodą, brud, pył czy kurz? Wodoszczelność na poziomie IPX 5 sprawia, że czynniki zewnętrzne nie mają szansy zagrozić prezentowanej konstrukcji.
Głośnik Hama Pipe 3.0, najważniejsze właściwości techniczne:
Napięcie: 7,4 V
Pojemność baterii: 2000 mAh
Wersja Bluetooth: 5.0
Maksymalna moc dźwięku: 24 W
Stopień ochrony IP: IPX5
Czas ładowania: 3 godzin.
Dyspozycyjność: 14 godz.
Moc: 14,8 Wh
Głośnik Bluetooth Hama Pipe 3.0 kosztuje około 369 zł.
Wszelkie informacje na jego tematy zamieszczono na oficjalnej stronie producenta https://hamamobile.pl.
Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy
Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.
Farmacja
Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej
Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.
Rolnictwo
Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.