Komunikaty PR

Głośnik mobilny z dźwiękiem przestrzennym Hama Pipe 2.0 rozkręci każdą imprezę

2021-11-15  |  09:53

Do oferty marki trafił właśnie głośnik Bluetooth, oferujący moc 24 W i dźwięk dookólny. Podłączymy go też do smartfona, tabletu lub komputera kablem jack 3,5 mm. Ma wyświetlacz z diodami LED, może grać nawet do 16 godzin i jest odpory na pył czy deszcz.

Portfolio niemieckiego producenta właśnie poszerzyło się o następny głośnik bezprzewodowy. Model Pipe 2.0, jak na urządzenie mobilne przystało, cechuje się niewielkimi gabarytami (wymiary 25,2 x 16,6 x 10 cm) i wagą 580 g. Dla zwiększenia wygody na podłużnej, okrągłej obudowie nie mogło oczywiście zabraknąć uchwytu do przenoszenia.

Głośnik stanowi odpowiedź na częsty brak basu w sprzęcie tego rodzaju. Oferuje on dźwięk, rozchodzący się w 360° w całym pomieszczeniu. Moc 24 watów w zupełności wystarcza, żeby wypełnić ulubionymi melodiami czy wokalem całe mieszkanie. Warto dodać, że dwa takie głośniki da się sparować ze sobą poprzez Bluetooth, umieścić je na przyjęciu w dowolnych miejscach i łatwo uzyskać prawdziwy efekt stereo. Producent pomyślał też o wbudowanym mikrofonie, dzięki czemu w przypadku połączenia telefonicznego w zasięgu użytkownika jest swobodne prowadzenie rozmów.

Do wyboru mamy dwa tryby użytkowania - wewnętrzny, idealny na domowe przyjęcie i zewnętrzny, powstały z myślą o pikniku, grillowaniu czy imprezowaniu w plenerze. Do tego ostatniego zachęca wodoodporność klasy IPX4, co oznacza, że najnowszej propozycji z segmentu audio od marki Hama niestraszne są pył, zachlapanie czy lekkie oberwanie chmury. Między trybami przełącza się pojedynczym przyciskiem, zaś główna różnica polega na różnym rozmieszczeniu akcentów niskich i wysokich tonów

Głośnik paruje się ze smartfonem, tabletem czy laptopem za pomocą modułu Bluetooth 5.0, a jego zakres działania wynosi 10 m. Litowo-jonowa bateria o pojemności 2000 mAh wystarcza nawet na 16 godzin ciągłej muzycznej zabawy, co oczywiście zależy od ustawionego poziomu głośności. Do pełna da się ją naładować poprzez dołączony obustronny kabel USB-C, co zajmuje około 4 godziny. O stanie naładowania poinformuje nas wyświetlacz z migającymi diodami LED. Gdy jednak nie mamy jak zasilić sprzętu energią, nic straconego. Wystarczy podłączyć go do urządzenia wyjściowego za pomocą dołączonego do zestawu kabla 3,5 mm jack.  Na górze obudowy znajdziemy przyciski do sterowania utworami i głośnością.

Do wyboru dostajemy czarną lub białą wersję kolorystyczną.

Głośnik Hama Pipe 2.0 wyceniono na 329 zł.

Wszystkie detale na temat tej nowości produktowej poznamy z oficjalnej strony producenta https://hamamobile.pl.

Najważniejsze funkcjonalności głośnika Pipe 2.0 zawarto również na filmiku promocyjnym: https://www.youtube.com/watch?v=fhUjAnT7F-Q

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior Biuro prasowe
2024-12-03 | 09:56

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Holenderska marka wprowadza słuchawki Bluetooth dla najmłodszych. Dzięki ograniczeniu głośności do 85 dB uszy dzieci są chronione podczas słuchania ulubionych melodii. Uwagę zwracają
Audio i HIFI Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
2024-10-25 | 10:35

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.