Fresh 'n Rebel wprowadza dwa modele słuchawek: Twins Blaze i Ace
Holenderska marka Fresh 'n Rebel ogłasza premierę dwóch wariantów mobilnych słuchawek dousznych o zupełnie nowym designie. Twins Blaze mogą się pochwalić m.in. wbudowanym podwójnym mikrofonem ENC, wielopunktowym połączeniem Bluetooth, redukcją szumu wiatru i funkcją dual master. Z kolei Twins Ace oferują wszystkie funkcje modelu Blaze, a dodatkowo też np. hybrydową aktywną redukcję hałasu (ANC) i możliwość ciągłej pracy na jednym ładowaniu baterii przez aż 34 godz.
W obu przypadkach producent skoncentrował się na lekkiej i kompaktowej konstrukcji (nie ma szans, żeby słuchawki wypadły z uszu) i charakterystycznej dla siebie odważnej, kolorowej stylistyce. Twins Blaze i Twins Ace nie tylko dysponują najnowszymi funkcjami technologicznymi, ale też zaskakują designem. Nadaje on serii Fresh 'n Rebel Twins nowego wyglądu. Słuchawki są dostępne w sześciu kolorach do wyboru: Ice Grey, Vivid Blue, Pastel Pink, Dreamy Lilac, True Blue i Storm Grey. W ten sposób łatwo dopasować je do swojego ulubionego stroju i osobistego stylu.
Warto wspomnieć, że zamiast przycisku lub sterowania dotykowego, można teraz kontrolować utwory muzyczne i połączenia telefoniczne ściskając dolną część przedłużenia słuchawki. Poza tym nowe „pchełki” są mniejsze niż kiedykolwiek, stąd pozostają świetnym towarzyszem podróży.
Płonąca nowość
Na pierwszy ogień nich pójdą słuchawki Twins Blaze. Dzięki podwójnym mikrofonom ENC możemy dzwonić i odbierać połączenia w dowolnym miejscu i czasie. Łatwo też podłączyć dwa urządzenia jednocześnie i zostać mistrzem wielozadaniowości dzięki wielopunktowemu połączeniu Bluetooth. Kompaktowa i lekka konstrukcja sprawia, że można je zabrać ze sobą wszędzie. Dzięki 32 godzinom bezprzewodowego słuchania mamy możliwość zanurzenia się w ulubionych melodiach i zapomnienia o codzienności.
Twins Blaze w skrócie, najważniejsze cechy:
- wielopunktowe połączenie Bluetooth 5.3 (dwa urządzenia jednocześnie);
- klikalne przyciski sterowania;
- doskonałe połączenia i klarowne rozmowy telefoniczne (wbudowane dwa mikrofony ENC: Environmental Noise Canceling);
- tłumienie szumu wiatru;
- automatyczna pauza (wykrywanie obecności w uchu);
- wodoodporność IPX4. Ochrona przed potem oraz spryskiwaniem i zachlapaniem wodą z różnych kierunków z natężeniem do 10 l na minutę;
- 7 godzin odtwarzania na jednym ładowaniu (dzięki etui łącznie 32 godziny);
- obsługa asystentów głosowych Siri i Google;
- czas naładowania etui wynosi półtorej godziny. Zasilenie energią samych słuchawek zajmuje godzinę;
- tryb dual master (lewa i prawa słuchawka mogą być używane osobno. Brak ryzyka, że jedna z nich nie połączy się z urządzeniem docelowym);
- złącze USB-C.
Cena: 219,90 zł
Muzyczny as
A czym kuszą słuchawki Twins Ace? Dzięki bogatym basom oraz wyraźnym średnim i wysokim tonom z pewnością nie sposób przegapić żadnego rytmu swoich ulubionych hitów. Hybrydowa aktywna redukcja szumów (ANC) dba o to, by hałas nie zaburzał muzycznych wrażeń. Słuchawki pozwalają szybko i bezproblemowo przełączać się na słuchanie np. ze smartfona na laptop dzięki wielopunktowemu połączeniu Bluetooth. Natomiast dwa mikrofony ENC stoją na straży klarownych rozmów telefonicznych.
Możemy również liczyć na bezpieczne podróżowanie w ruchu ulicznym dzięki trybowi dźwięku otoczenia (transparentności). Lekka i kompaktowa konstrukcja sprawia, że słuchawki są idealne do wycieczek. Na pewno istotnym atutem jest też łączny czas odtwarzania, wynoszący 34 godziny.
Twins Ace w pigułce:
- hybrydowa aktywna redukcja szumów;
- tryb dźwięku otoczenia (przejrzystości);
- wielopunktowe połączenie Bluetooth 5.3;
- doskonałe do prowadzenia rozmów telefonicznych (podwójne mikrofony ENC);
- automatyczna pauza (wykrywanie wewnątrzuszne);
- redukcja szumu wiatru;
- wodoodporność klasy IPX4;
- sterowanie za pomocą przycisków;
- 8 godzin odtwarzania na jednym ładowaniu (z pokrowcem w sumie 34 godziny);
- obsługa komend głosowych za pomocą Siri i Google Assistant;
- czas naładowania etui wynosi półtorej godziny. Zasilenie energią samych słuchawek zajmuje godzinę;
- funkcja dual master;
- trzy rozmiary gumek do wyboru;
- port USB-C.
Cena: 319,90 zł
Wszelkie szczegóły zawarto na oficjalnej stronie producenta: https://freshnrebel.com/pl/.

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.