Farby proszkowe Interpon D o właściwościach antymikrobowych
AkzoNobel odpowiada na zwiększone zapotrzebowanie na produkty, które mają zapewnić długotrwałą ochronę przed czynnikami zewnętrznymi, poprzez wprowadzanie na rynek farb proszkowych Interpon D o właściwościach antymikrobowych, wykorzystywanych w architekturze i budownictwie.
Dbanie o higienę i czystość jest teraz ważnym tematem dla wszystkich. Dodatkowa funkcjonalność oferowana dzięki zastosowaniu antymikrobowej technologii BioCote® oznacza, że wnętrza budynków mogą teraz otrzymać dodatkową ochronę przed mikrobami takimi jak bakterie czy pleśń, mogącymi powodować problemy związane z nieprzyjemnymi woniami, plamami czy niszczeniem materiałów.
Ulepszona powłoka Interpon D AM może być stosowana na różnych powierzchniach wewnętrznych, takich jak ramy okienne, płyty sufitowe, metalowe przegrody stosowane w biurach, metalowe drzwi i drzwi wind. Produkty o właściwościach antymikrobowych Interpon AM zwykle są stosowane w miejscach, w których zachowanie higieny jest kwestią priorytetową, takich jak szpitale, przychodnie, przebieralnie, szkoły i środki transportu publicznego.
– Rosnące zainteresowanie klientów produktami, które wpływają na czystość naszego otoczenia, oznacza, że musimy nadal szukać sposobów na zapewnianie niewidocznej ochrony oraz pomagać w zapewnieniu komfortu życia – mówi Daniela Vlad, Dyrektor Zarządzająca Powder Coatings AkzoNobel. – Interpon D AM to skuteczne rozwiązanie dla architektów i projektantów, ponieważ posiada dodatkową funkcjonalność i od dawna jest znany z doskonałych wyników.
Jennifer Collier, Partner Development Manager w BioCote, która jest partnerem AkzoNobel, dodaje: – Jesteśmy zachwyceni, mogąc rozwijać naszą długoletnią współpracę z AkzoNobel, poprzez wprowadzanie naszej technologii antymikrobowej klasy premium do serii produktów Interpon D. Połączenie antymikrobowej technologii BioCote® z architektonicznymi powłokami proszkowymi pozwoli stworzyć środowisko, w którym liczba mikrobów może być zmniejszona aż o 99,99%. Technologia BioCote® ułatwia utrzymanie higienicznej czystości powierzchni, co oznacza, że elementy pokryte powłokami z serii Interpon D AM pozostaną świeższe i czystsze przez dłuższy czas. Dzięki temu są doskonałym wyborem dla środowisk, w których ważna jest higiena.
BioCote® jest czołowym dostawcą rozwiązań antymikrobowych na rynku,posiadającym ponad 25 lat doświadczenia w tworzeniu technologii antymikrobowej. Najważniejszym aspektem opracowania nowej powłoki proszkowej było upewnienie się, czy oferuje ona tę samą doskonałą jakość koloru i ekstremalną trwałość, z jakich słynie Interpon D. Nowy produkt jest wprowadzany do sprzedaży na całym świecie. Powłoka jest oferowana w tej samej szerokiej gamie kolorów i faktur, co istniejąca seria Interpon D (metaliczna, gładką lub szorstką fakturą).
Jak mówi Daniela Vlad: – Nasze innowacyjne podejście koncentruje się na rozwoju technologii i rozwiązań kolorystycznych, które muszą sprostać technicznym wymaganiom i oczekiwaniom naszych klientów. Zadanie polega na wdrażaniu zmian w otoczeniu, tak aby mieć pewność, że odpowiadamy one stale zmieniające się wyzwania nowoczesnego życia.
Aby dowiedzieć się więcej na temat serii produktów Interpon D AM oraz innych powłok proszkowych oferowanych przez AkzoNobel, odwiedź stronę: www.interpon.com.
* Technologia BioCote® nie chroni użytkowników lub innych osób przed bakteriami chorobotwórczymi, zarazkami, wirusami czy innymi szkodliwymi organizmami. Technologia ta nie może zastąpić przestrzegania zasad higieny i/lub dbałości o czystość.
AkzoNobel to firma z pasją malowania. Od 1792 roku jesteśmy ekspertem w produkcji farb i lakierów, kreującym standardy w kolorze i ochronie powierzchni. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon – które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Firma z siedzibą główną w Holandii działa w ponad 150 krajach i zatrudnia około 35 000 pracowników, którzy z pasją dostarczają wysokiej jakości produkty i usługi, zgodnie z oczekiwaniem naszych klientów. Więcej informacji na stronie www.akzonobel.com/poland

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Helping Hand laureatem Prix Galien Polska

Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Handel
Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.