Komunikaty PR

Farby proszkowe Interpon D o właściwościach antymikrobowych

2020-06-10  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania AN_IP ( 0.71 MB )

AkzoNobel odpowiada na zwiększone zapotrzebowanie na produkty, które mają zapewnić długotrwałą ochronę przed czynnikami zewnętrznymi, poprzez wprowadzanie na rynek farb proszkowych Interpon D o właściwościach antymikrobowych, wykorzystywanych w architekturze i budownictwie.

Dbanie o higienę i czystość jest teraz ważnym tematem dla wszystkich. Dodatkowa funkcjonalność oferowana dzięki zastosowaniu antymikrobowej technologii BioCote® oznacza, że wnętrza budynków mogą teraz otrzymać dodatkową ochronę przed mikrobami takimi jak bakterie czy pleśń, mogącymi powodować problemy związane z nieprzyjemnymi woniami, plamami czy niszczeniem materiałów.

Ulepszona powłoka Interpon D AM może być stosowana na różnych powierzchniach wewnętrznych, takich jak ramy okienne, płyty sufitowe, metalowe przegrody stosowane w biurach, metalowe drzwi i drzwi wind. Produkty o właściwościach antymikrobowych Interpon AM zwykle są stosowane w miejscach, w których zachowanie higieny jest kwestią priorytetową, takich jak szpitale, przychodnie, przebieralnie, szkoły i środki transportu publicznego.

Rosnące zainteresowanie klientów produktami, które wpływają na czystość naszego otoczenia, oznacza, że musimy nadal szukać sposobów na zapewnianie niewidocznej ochrony oraz pomagać w zapewnieniu komfortu życia – mówi Daniela Vlad, Dyrektor Zarządzająca Powder Coatings AkzoNobel. – Interpon D AM to skuteczne rozwiązanie dla architektów i projektantów, ponieważ posiada dodatkową funkcjonalność i od dawna jest znany z doskonałych wyników.

Jennifer Collier, Partner Development Manager w BioCote, która jest partnerem AkzoNobel, dodaje: – Jesteśmy zachwyceni, mogąc rozwijać naszą długoletnią współpracę z AkzoNobel, poprzez wprowadzanie naszej technologii antymikrobowej klasy premium do serii produktów Interpon D. Połączenie antymikrobowej technologii BioCote® z architektonicznymi powłokami proszkowymi pozwoli stworzyć środowisko, w którym liczba mikrobów może być zmniejszona aż o 99,99%. Technologia BioCote® ułatwia utrzymanie higienicznej czystości powierzchni, co oznacza, że elementy pokryte powłokami z serii Interpon D AM pozostaną świeższe i czystsze przez dłuższy czas. Dzięki temu są doskonałym wyborem dla środowisk, w których ważna jest higiena.

BioCote® jest czołowym dostawcą rozwiązań antymikrobowych na rynku,posiadającym ponad 25 lat doświadczenia w tworzeniu technologii antymikrobowej. Najważniejszym aspektem opracowania nowej powłoki proszkowej było upewnienie się, czy oferuje ona tę samą doskonałą jakość koloru i ekstremalną trwałość, z jakich słynie Interpon D. Nowy produkt jest wprowadzany do sprzedaży na całym świecie. Powłoka jest oferowana w tej samej szerokiej gamie kolorów i faktur, co istniejąca seria Interpon D (metaliczna, gładką lub szorstką fakturą).

Jak mówi Daniela Vlad: – Nasze innowacyjne podejście koncentruje się na rozwoju technologii i rozwiązań kolorystycznych, które muszą sprostać technicznym wymaganiom i oczekiwaniom naszych klientów. Zadanie polega na wdrażaniu zmian w otoczeniu, tak aby mieć pewność, że odpowiadamy one stale zmieniające się wyzwania nowoczesnego życia.

Aby dowiedzieć się więcej na temat serii produktów Interpon D AM oraz innych powłok proszkowych oferowanych przez AkzoNobel, odwiedź stronę: www.interpon.com.

 

* Technologia BioCote® nie chroni użytkowników lub innych osób przed bakteriami chorobotwórczymi, zarazkami, wirusami czy innymi szkodliwymi organizmami. Technologia ta nie może zastąpić przestrzegania zasad higieny i/lub dbałości o czystość.

 

 


AkzoNobel to firma z pasją malowania. Od 1792 roku jesteśmy ekspertem w produkcji farb i lakierów, kreującym standardy w kolorze i ochronie powierzchni. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon – które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Firma z siedzibą główną w Holandii działa w ponad 150 krajach i zatrudnia około 35 000 pracowników, którzy z pasją dostarczają wysokiej jakości produkty i usługi, zgodnie z oczekiwaniem naszych klientów. Więcej informacji na stronie www.akzonobel.com/poland

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Startupy Helping Hand laureatem Prix Galien Polska Biuro prasowe
2024-11-20 | 08:30

Helping Hand laureatem Prix Galien Polska

HH24 - spółka będąca twórcą Helping Hand - pierwszej w Polsce platformy oraz aplikacji mobilnej wellbeing i kompleksowego wsparcia psychologicznego dla pracowników firm i
Startupy Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży
2024-11-04 | 15:00

Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży

Kolejne narzędzia AI zaprojektowane do automatyzacji zadań rosną jak grzyby po deszczu, ale tylko niektóre poza innowacyjnością zaskakują też formą. Start-up Artisan stawia na
Startupy Ukraiński startup zmienia rynek dostaw miejskich. Ekspansja Yard Delivery.
2024-10-24 | 12:00

Ukraiński startup zmienia rynek dostaw miejskich. Ekspansja Yard Delivery.

Wraz z dynamicznym rozwojem rynku e-commerce pojawiają się nowe wyzwania w obszarze dostaw. Dotyczą one szczególnie kluczowego etapu doręczeń w obrębie miasta, jakim jest tzw.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.