Farby proszkowe Interpon D o właściwościach antymikrobowych
AkzoNobel odpowiada na zwiększone zapotrzebowanie na produkty, które mają zapewnić długotrwałą ochronę przed czynnikami zewnętrznymi, poprzez wprowadzanie na rynek farb proszkowych Interpon D o właściwościach antymikrobowych, wykorzystywanych w architekturze i budownictwie.
Dbanie o higienę i czystość jest teraz ważnym tematem dla wszystkich. Dodatkowa funkcjonalność oferowana dzięki zastosowaniu antymikrobowej technologii BioCote® oznacza, że wnętrza budynków mogą teraz otrzymać dodatkową ochronę przed mikrobami takimi jak bakterie czy pleśń, mogącymi powodować problemy związane z nieprzyjemnymi woniami, plamami czy niszczeniem materiałów.
Ulepszona powłoka Interpon D AM może być stosowana na różnych powierzchniach wewnętrznych, takich jak ramy okienne, płyty sufitowe, metalowe przegrody stosowane w biurach, metalowe drzwi i drzwi wind. Produkty o właściwościach antymikrobowych Interpon AM zwykle są stosowane w miejscach, w których zachowanie higieny jest kwestią priorytetową, takich jak szpitale, przychodnie, przebieralnie, szkoły i środki transportu publicznego.
– Rosnące zainteresowanie klientów produktami, które wpływają na czystość naszego otoczenia, oznacza, że musimy nadal szukać sposobów na zapewnianie niewidocznej ochrony oraz pomagać w zapewnieniu komfortu życia – mówi Daniela Vlad, Dyrektor Zarządzająca Powder Coatings AkzoNobel. – Interpon D AM to skuteczne rozwiązanie dla architektów i projektantów, ponieważ posiada dodatkową funkcjonalność i od dawna jest znany z doskonałych wyników.
Jennifer Collier, Partner Development Manager w BioCote, która jest partnerem AkzoNobel, dodaje: – Jesteśmy zachwyceni, mogąc rozwijać naszą długoletnią współpracę z AkzoNobel, poprzez wprowadzanie naszej technologii antymikrobowej klasy premium do serii produktów Interpon D. Połączenie antymikrobowej technologii BioCote® z architektonicznymi powłokami proszkowymi pozwoli stworzyć środowisko, w którym liczba mikrobów może być zmniejszona aż o 99,99%. Technologia BioCote® ułatwia utrzymanie higienicznej czystości powierzchni, co oznacza, że elementy pokryte powłokami z serii Interpon D AM pozostaną świeższe i czystsze przez dłuższy czas. Dzięki temu są doskonałym wyborem dla środowisk, w których ważna jest higiena.
BioCote® jest czołowym dostawcą rozwiązań antymikrobowych na rynku,posiadającym ponad 25 lat doświadczenia w tworzeniu technologii antymikrobowej. Najważniejszym aspektem opracowania nowej powłoki proszkowej było upewnienie się, czy oferuje ona tę samą doskonałą jakość koloru i ekstremalną trwałość, z jakich słynie Interpon D. Nowy produkt jest wprowadzany do sprzedaży na całym świecie. Powłoka jest oferowana w tej samej szerokiej gamie kolorów i faktur, co istniejąca seria Interpon D (metaliczna, gładką lub szorstką fakturą).
Jak mówi Daniela Vlad: – Nasze innowacyjne podejście koncentruje się na rozwoju technologii i rozwiązań kolorystycznych, które muszą sprostać technicznym wymaganiom i oczekiwaniom naszych klientów. Zadanie polega na wdrażaniu zmian w otoczeniu, tak aby mieć pewność, że odpowiadamy one stale zmieniające się wyzwania nowoczesnego życia.
Aby dowiedzieć się więcej na temat serii produktów Interpon D AM oraz innych powłok proszkowych oferowanych przez AkzoNobel, odwiedź stronę: www.interpon.com.
* Technologia BioCote® nie chroni użytkowników lub innych osób przed bakteriami chorobotwórczymi, zarazkami, wirusami czy innymi szkodliwymi organizmami. Technologia ta nie może zastąpić przestrzegania zasad higieny i/lub dbałości o czystość.
AkzoNobel to firma z pasją malowania. Od 1792 roku jesteśmy ekspertem w produkcji farb i lakierów, kreującym standardy w kolorze i ochronie powierzchni. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon – które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Firma z siedzibą główną w Holandii działa w ponad 150 krajach i zatrudnia około 35 000 pracowników, którzy z pasją dostarczają wysokiej jakości produkty i usługi, zgodnie z oczekiwaniem naszych klientów. Więcej informacji na stronie www.akzonobel.com/poland

Helping Hand laureatem Prix Galien Polska

Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży

Ukraiński startup zmienia rynek dostaw miejskich. Ekspansja Yard Delivery.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.