Komunikaty PR

Digitalizacja to nowy trend na rynku najmu?

2023-10-24  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Warszawa, 24 października – od pandemii cyfryzacja na świecie zdecydowanie przyspieszyła, jednak na rynku najmu wciąż pozostaje duże pole do zagospodarowania. Stwarza to okazję dla firm i startupów technologicznych, które znalazły niszę na rynku. Odchodząc od papieru i długopisu oferują swoim klientom cyfrowe platformy i aplikacje do zarządzania najmem. W ten trend świetnie wpisuje się Milluu – cyfrowa platforma przenosząca wynajem online.

Potrzeba digitalizacji rynku najmu jest odpowiedzią na coraz młodszy profil najemcy – jak wynika z raportu PKO BP „Puls Nieruchomości: Mieszkanie nie jest na całe życie”, osoby przed 30. rokiem życia stanowią blisko ¾ wszystkich wynajmujących.

Potrzeby młodego najemcy świetnie poruszającego się po cyfrowym świecie ścierają się z właścicielami mieszkań na wynajem, których średnia wieku oscyluje wokół 50 – 60 lat, co sprawia, że tego typu rozwiązania niekoniecznie do nich przemawiają. W celu upowszechnienia digitalizacji, dużą rolę powinna odegrać edukacja i ukazywanie zalet cyfrowych rozwiązań.

Według Monitora Transformacji Cyfrowej Biznesu 2023 na ten moment, już 68% firm z branży nieruchomości i budownictwa wdrożyło do swoich działań rozwiązania mobilne, a 45% korzysta z zasobów automatyzacji i robotyzacji. Zmiany są więc nieuniknione.

Przykładem nowoczesnych technologii na rynku najmu jest startup Milluu, przenoszący wynajem online. „Wynajmij mieszkanie bez wychodzenia z domu” to jedno z haseł jakim Milluu komunikuje digitalizację na rynku najmu. Podpisanie umowy, cyfrowe wizyty z podglądem na żywo dla właściciela, wynajem przez aplikację i dalszy kontakt z najemcą w aplikacji to nowa jakość jaka wyłania się spośród całej rzeszy firm oferujących zarządzanie najmem.

„Przyjęcie technologii cyfrowych przez platformy takie jak Milluu znacząco uprościło sposób wynajmu mieszkań. Dzięki cyfrowemu zarządzaniu umowami i płatnościami, proces stał się znacznie mniej czasochłonny i stresujący” – mówi Agnieszka Józefiak, najemczyni korzystająca z platformy Milluu.

„Platforma Milluu ułatwia zarządzanie moimi nieruchomościami. Dzięki aplikacji, mogę szybko sprawdzić profil potencjalnych najemców oraz zarządzać umowami z poziomu aplikacji, bez spotkań twarzą w twarz” – dodaje Tomasz Czarnecki, właściciel kilku mieszkań na wynajem, również korzystający z platformy Milluu.

Kierunek zmian został wytyczony. Technologiczne startupy zmieniają rynek nieruchomości. Mówi się wręcz o nowym segmencie property – technology. Ten kto nie nadąży za trendem, przestanie się liczyć…

Po więcej informacji zapraszamy na stronę: www.milluu.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Startupy Helping Hand laureatem Prix Galien Polska Biuro prasowe
2024-11-20 | 08:30

Helping Hand laureatem Prix Galien Polska

HH24 - spółka będąca twórcą Helping Hand - pierwszej w Polsce platformy oraz aplikacji mobilnej wellbeing i kompleksowego wsparcia psychologicznego dla pracowników firm i
Startupy Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży
2024-11-04 | 15:00

Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży

Kolejne narzędzia AI zaprojektowane do automatyzacji zadań rosną jak grzyby po deszczu, ale tylko niektóre poza innowacyjnością zaskakują też formą. Start-up Artisan stawia na
Startupy Ukraiński startup zmienia rynek dostaw miejskich. Ekspansja Yard Delivery.
2024-10-24 | 12:00

Ukraiński startup zmienia rynek dostaw miejskich. Ekspansja Yard Delivery.

Wraz z dynamicznym rozwojem rynku e-commerce pojawiają się nowe wyzwania w obszarze dostaw. Dotyczą one szczególnie kluczowego etapu doręczeń w obrębie miasta, jakim jest tzw.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Prawo

Nałóg nikotynowy wśród nieletnich zaczyna się najczęściej od e-papierosów. Przyciągają ich słodkie, owocowe smaki tych produktów

Co czwarty uczeń ma za sobą inicjację nikotynową, a dla większości z nich pierwszym produktem, po jaki sięgnęli, był e-papieros. Zdecydowana większość uczniów używających nikotyny korzysta właśnie z e-papierosów, a prawie połowa nie ma problemu z ich zakupem – wskazują nowe badania przeprowadzone z okazji Światowego Dnia Rzucania Palenia. Eksperci podkreślają, że niebezpiecznym produktem, z uwagi na ryzyko uzależnienia behawioralnego, są także e-papierosy beznikotynowe. Trwają prace nad przepisami, które m.in. zakażą ich sprzedaży nieletnim.

Problemy społeczne

Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi

Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.