Komunikaty PR

Darmowa nauka języków przez miesiąc - aplikacja Babbel wspiera polskich uczniów

2020-03-24  |  10:26
Biuro prasowe
Do pobrania Info_pras ( 0.05 MB )

Zgodnie z decyzją władz wszystkie szkoły i uniwersytety w Polsce zostały zamknięte. To jednak nie oznacza, że na uczniach i studentach w naszym kraju nie ciąży obowiązek realizowania podstaw programowych. Dlatego w warunkach domowych odrabiają lekcje, przygotowują się do egzaminów i robią, co w ich mocy, by kontynuować naukę w zupełnie nowych okolicznościach.

Z tego powodu aplikacja Babbel postanowiła wyjść naprzeciw uczniom i studentom, oferując im miesiąc nauki języka angielskiego i niemieckiego za darmo. Osoby, które skorzystają z oferty, mogą wybrać kursy i lekcje na każdym poziomie zaawansowania. Eksperci stworzyli kilka tysięcy ćwiczeń z myślą o ich pewności i płynności w mówieniu. Za sprawą modułu rozpoznawania wymowy, uczniowie mogą trenować wymowę w telefonie i na komputerze. Z kolei dzięki algorytmowi inteligentnych powtórek, bez przeszkód utrwalą słownictwo i reguły gramatyczne, które do tej pory sprawiały im najwięcej problemów.

Według UNESCO ponad 360 milionów uczniów i studentów na całym świecie zostało w domach, by w nich kontynuować naukę. Dla wielu z nich zadanie wcale nie jest łatwe. Dotychczasowa edukacja w dużym stopniu opierała się na tradycyjnych podręcznikach i codziennych zajęciach w klasach.

– Chcieliśmy w jakiś sposób pomóc uczniom i studentom w tej ciężkiej sytuacji. Nauka w domu nie jest łatwa. Dlatego postanowiliśmy zaoferować miesiąc angielskiego i niemieckiego za darmo. Mamy nadzieję, że nasza aplikacja pomoże nie tylko w opanowaniu tematów zadanych przez nauczyciela, ale także w poskromieniu nudy, która może się w tych okolicznościach pojawić zaznacza Olga Denisiuk, Growth Strategy Manager na rynek polski w Babbel.

Jesteś uczniem bądź studentem i chcesz skorzystać z darmowej nauki języków?
Sprawdź tutaj: https://pl.babbel.com/pl/magazine/zostan-w-domu 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r. Biuro prasowe
2025-06-16 | 13:15

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Wiodąca giełda kryptowalutowa Bitget i UNICEF Luksemburg ogłaszają nawiązanie współpracy w celu rozwijania umiejętności cyfrowych i technologicznych wśród
Edukacja Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Edukacja Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli
2025-05-22 | 10:00

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli

Sprawdzone źródła wiedzy, nowoczesne narzędzia edukacyjne i nieodpłatny wstęp na spektakle w teatrze ekologicznym. Powraca program dla wyróżniających się

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.