Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.
Wiodąca giełda kryptowalutowa Bitget i UNICEF Luksemburg ogłaszają nawiązanie współpracy w celu rozwijania umiejętności cyfrowych i technologicznych wśród dziewcząt.
Bitget, wiodąca giełda kryptowalut i firma Web3, nawiązała trzyletnią współpracę z UNICEF Luksemburg w celu promowania umiejętności cyfrowych i wiedzy na temat technologii blockchain wśród młodzieży.
W ramach partnerstwa Bitget dołącza do Koalicji Game Changers (GCC) kierowanej przez Biuro Innowacji UNICEF (OOI). Wsparcie ze strony Bitget pomoże dotrzeć do 300 000 osób – w tym nastoletnich dziewcząt, rodziców, mentorów i nauczycieli posiadających umiejętności w zakresie technologii blockchain – w ośmiu regionach: Armenii, Brazylii, Kambodży, Indiach, Kazachstanie, Malezji, Maroku i RPA.
W ramach partnerstwa, Akademia Bitget – edukacyjna część Bitget – pomoże opracować pierwszy interaktywny, internetowy i stacjonarny moduł szkoleniowy UNICEF dotyczący technologii blockchain, oparty na rozwoju umiejętności tworzenia gier wideo dla nauczycieli i młodzieży. To mile widziane uzupełnienie programu nauczania, z którego korzystają już setki tysięcy osób. Wsparcie ze strony Bitget pomoże również rozszerzyć zasięg koalicji na dziewiąty kraj.
- Partnerstwo to odzwierciedla nasze wspólne przekonanie, że umiejętności cyfrowe otwierają realne szanse i sprzyjają integracji – powiedziała Sandra Visscher, dyrektor wykonawcza UNICEF Luksemburg. - Współpracując z Bitget, chcemy dać młodym ludziom narzędzia, wiedzę i pewność siebie, które pozwolą im kształtować własną przyszłość. Innowacje powinny być siłą sprzyjającą integracji, otwierającą drzwi, poszerzającą horyzonty i zapewniającą, że technologia służy wszystkim – w każdym miejscu.
W ramach działań mających na celu rozszerzenie zasięgu ekosystemu, Bitget będzie również dążyć do wprowadzenia UNICEF do czołowych protokołów blockchain oraz deweloperów z całego świata Web3, aby włączyli się w tę inicjatywę edukacyjną. Ci uczestnicy mogą pełnić rolę mentorów i partnerów, oferując różnorodne perspektywy oraz możliwości wykorzystania technologii blockchain.
- Nowe technologie nie powinny być zarezerwowane dla nielicznych uprzywilejowanych – należy je wprowadzać wcześnie i sprawiedliwie. Blockchain, dzięki swoim praktycznym zastosowaniom i potencjałowi w zakresie dobra społecznego, jest jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie możemy dać młodemu pokoleniu, aby tworzyło produkty zmieniające sposób, w jaki postrzegamy współczesne społeczeństwo. Dzięki Blockchain4Her to, co zaczęło się jako misja wzmocnienia pozycji setek kobiet, przerodziło się w globalny ruch edukacyjny obejmujący tysiące dziewcząt. To właśnie dla takiego wpływu i skali powstała technologia blockchain – powiedziała Gracy Chen, dyrektor generalna Bitget.
Każdego roku nastoletnie dziewczęta i młode kobiety w krajach o niskim i średnim dochodzie tracą aż 15 miliardów USD potencjalnych korzyści ekonomicznych z powodu ograniczonego dostępu do internetu i braków w umiejętnościach cyfrowych w porównaniu do swoich rówieśników płci męskiej. Ponieważ obecnie 90% miejsc pracy wymaga kompetencji cyfrowych, Koalicja Game Changers reaguje na pilną potrzebę wyrównania różnic w umiejętnościach cyfrowych między kobietami a mężczyznami.
Bitget i UNICEF wspólnie pracują nad stworzeniem skalowalnego, integracyjnego modelu, który zapewni młodym kobietom narzędzia niezbędne do poruszania się w cyfrowej gospodarce przyszłości i kształtowania jej.
W ramach Koalicji Game Changers, Bitget dołącza do Global Video Game Coalition, Micron Foundation i twórców ekosystemu – Women in Games, aby do 2027 roku dotrzeć do 1,1 miliona dziewcząt, oferując im możliwości nauki i rozwoju umiejętności.
Z pomocą Akademii Bitget i wsparciem inicjatywy Blockchain4Her o wartości 10 mln dolarów, Bitget planuje podnieść poziom umiejętności cyfrowych i niezależność finansową wśród kobiet, rozpoczynając ich edukację w młodym wieku.
Inicjatywa Bitget Blockchain4Her wsparła już wcześniej kobiety poprzez programy mentorskie, możliwości finansowania i zasoby edukacyjne.
Bitget i UNICEF Luksemburg wspólnie dążą do wzmocnienia pozycji nowego pokolenia dziewcząt poprzez wyposażenie ich w wiedzę i umiejętności niezbędne do aktywnego uczestnictwa w rozwijającej się gospodarce krypto.
Uwaga redaktorska:
To nie jest pierwsza współpraca Bitget z agencją ONZ. Gracy Chen jest delegatką ONZ ds. kobiet. Podczas ostatniego ramadanu Bitget nawiązał współpracę ze światowej sławy organizacjami humanitarnymi, w tym agencją ONZ ds. uchodźców, Światowym Programem Żywnościowym ONZ, ShareTheMeal oraz fundacją One Billion Meals Endowment, aby przekazać tysiące posiłków. W ramach programu Blockchain4Her o budżecie w kwocie 10 mln dolarów wsparcie otrzymały obiecujące projekty prowadzone przez kobiety. Nagrodzone zostały również inspirujące osiągnięcia. W ramach ponad 10 spotkań na całym świecie ponad tysiąc kobiet wzięło udział w nawiązywaniu kontaktów, nauce i promowaniu innowacji w dziedzinie technologii blockchain.
Źródło informacji: Bitget

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin
Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Polityka
Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.