Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.
Wiodąca giełda kryptowalutowa Bitget i UNICEF Luksemburg ogłaszają nawiązanie współpracy w celu rozwijania umiejętności cyfrowych i technologicznych wśród dziewcząt.
Bitget, wiodąca giełda kryptowalut i firma Web3, nawiązała trzyletnią współpracę z UNICEF Luksemburg w celu promowania umiejętności cyfrowych i wiedzy na temat technologii blockchain wśród młodzieży.
W ramach partnerstwa Bitget dołącza do Koalicji Game Changers (GCC) kierowanej przez Biuro Innowacji UNICEF (OOI). Wsparcie ze strony Bitget pomoże dotrzeć do 300 000 osób – w tym nastoletnich dziewcząt, rodziców, mentorów i nauczycieli posiadających umiejętności w zakresie technologii blockchain – w ośmiu regionach: Armenii, Brazylii, Kambodży, Indiach, Kazachstanie, Malezji, Maroku i RPA.
W ramach partnerstwa, Akademia Bitget – edukacyjna część Bitget – pomoże opracować pierwszy interaktywny, internetowy i stacjonarny moduł szkoleniowy UNICEF dotyczący technologii blockchain, oparty na rozwoju umiejętności tworzenia gier wideo dla nauczycieli i młodzieży. To mile widziane uzupełnienie programu nauczania, z którego korzystają już setki tysięcy osób. Wsparcie ze strony Bitget pomoże również rozszerzyć zasięg koalicji na dziewiąty kraj.
- Partnerstwo to odzwierciedla nasze wspólne przekonanie, że umiejętności cyfrowe otwierają realne szanse i sprzyjają integracji – powiedziała Sandra Visscher, dyrektor wykonawcza UNICEF Luksemburg. - Współpracując z Bitget, chcemy dać młodym ludziom narzędzia, wiedzę i pewność siebie, które pozwolą im kształtować własną przyszłość. Innowacje powinny być siłą sprzyjającą integracji, otwierającą drzwi, poszerzającą horyzonty i zapewniającą, że technologia służy wszystkim – w każdym miejscu.
W ramach działań mających na celu rozszerzenie zasięgu ekosystemu, Bitget będzie również dążyć do wprowadzenia UNICEF do czołowych protokołów blockchain oraz deweloperów z całego świata Web3, aby włączyli się w tę inicjatywę edukacyjną. Ci uczestnicy mogą pełnić rolę mentorów i partnerów, oferując różnorodne perspektywy oraz możliwości wykorzystania technologii blockchain.
- Nowe technologie nie powinny być zarezerwowane dla nielicznych uprzywilejowanych – należy je wprowadzać wcześnie i sprawiedliwie. Blockchain, dzięki swoim praktycznym zastosowaniom i potencjałowi w zakresie dobra społecznego, jest jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie możemy dać młodemu pokoleniu, aby tworzyło produkty zmieniające sposób, w jaki postrzegamy współczesne społeczeństwo. Dzięki Blockchain4Her to, co zaczęło się jako misja wzmocnienia pozycji setek kobiet, przerodziło się w globalny ruch edukacyjny obejmujący tysiące dziewcząt. To właśnie dla takiego wpływu i skali powstała technologia blockchain – powiedziała Gracy Chen, dyrektor generalna Bitget.
Każdego roku nastoletnie dziewczęta i młode kobiety w krajach o niskim i średnim dochodzie tracą aż 15 miliardów USD potencjalnych korzyści ekonomicznych z powodu ograniczonego dostępu do internetu i braków w umiejętnościach cyfrowych w porównaniu do swoich rówieśników płci męskiej. Ponieważ obecnie 90% miejsc pracy wymaga kompetencji cyfrowych, Koalicja Game Changers reaguje na pilną potrzebę wyrównania różnic w umiejętnościach cyfrowych między kobietami a mężczyznami.
Bitget i UNICEF wspólnie pracują nad stworzeniem skalowalnego, integracyjnego modelu, który zapewni młodym kobietom narzędzia niezbędne do poruszania się w cyfrowej gospodarce przyszłości i kształtowania jej.
W ramach Koalicji Game Changers, Bitget dołącza do Global Video Game Coalition, Micron Foundation i twórców ekosystemu – Women in Games, aby do 2027 roku dotrzeć do 1,1 miliona dziewcząt, oferując im możliwości nauki i rozwoju umiejętności.
Z pomocą Akademii Bitget i wsparciem inicjatywy Blockchain4Her o wartości 10 mln dolarów, Bitget planuje podnieść poziom umiejętności cyfrowych i niezależność finansową wśród kobiet, rozpoczynając ich edukację w młodym wieku.
Inicjatywa Bitget Blockchain4Her wsparła już wcześniej kobiety poprzez programy mentorskie, możliwości finansowania i zasoby edukacyjne.
Bitget i UNICEF Luksemburg wspólnie dążą do wzmocnienia pozycji nowego pokolenia dziewcząt poprzez wyposażenie ich w wiedzę i umiejętności niezbędne do aktywnego uczestnictwa w rozwijającej się gospodarce krypto.
Uwaga redaktorska:
To nie jest pierwsza współpraca Bitget z agencją ONZ. Gracy Chen jest delegatką ONZ ds. kobiet. Podczas ostatniego ramadanu Bitget nawiązał współpracę ze światowej sławy organizacjami humanitarnymi, w tym agencją ONZ ds. uchodźców, Światowym Programem Żywnościowym ONZ, ShareTheMeal oraz fundacją One Billion Meals Endowment, aby przekazać tysiące posiłków. W ramach programu Blockchain4Her o budżecie w kwocie 10 mln dolarów wsparcie otrzymały obiecujące projekty prowadzone przez kobiety. Nagrodzone zostały również inspirujące osiągnięcia. W ramach ponad 10 spotkań na całym świecie ponad tysiąc kobiet wzięło udział w nawiązywaniu kontaktów, nauce i promowaniu innowacji w dziedzinie technologii blockchain.
Źródło informacji: Bitget

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.