Komunikaty PR

Wygodne słuchawki z cyfrową redukcją szumów? Huawei FreeBuds 4 już w Polsce!

2021-06-22  |  20:00
Biuro prasowe

Huawei FreeBuds 4 są pierwszymi na rynku słuchawkami TWS z innowacyjną funkcją Adaptive Ear-Matching (AEM), która wykrywa kształt kanału słuchowego użytkownika i automatycznie dopasowuje redukcję szumów do indywidualnych cech danej osoby, wykorzystując przy tym informacje o panujących warunkach zewnętrznych.

Huawei FreeBuds 4 moża zamówić w przedsprzedaży w sklepie internetowym huawei.pl, sklepie Huawei Warszawa w Westfield Arkadia, w RTV Euro AGD, Media Markt, Media Expert, x-kom, Komputronik oraz w Orange. Rekomendowana cena sprzedaży słuchawek w promocyjnej ofercie trwającej do 8 lipca wynosi 599 zł. Oferta może różnić się w zależności od partnerów, szczegóły dostępne są w sklepach.

 

W dniu premiery Huawei FreeBuds 4 na polskim rynku, startuje również kampania marketingowa wspierająca sprzedaż tego produktu. Kampania z udziałem Roberta Lewandowskiego, ambasadora Huawei, będzie prowadzona w kanałach digital i social media marki.

 

Innowacyjna technologia Adaptive Ear-Matching

Słuchawki Huawei FreeBuds 4, w porównaniu do poprzednich modeli, wykorzystują hybrydową technologię podwójnych mikrofonów, która zapewnia jeszcze lepszą redukcję szumów – to pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku w słuchawkach dousznych typu open-fit. Słuchawki wyposażone są również w technologię Adaptive Ear-Matching (AEM), która wykrywa kształt kanału słuchowego użytkownika oraz warunki zewnętrzne, i na tej podstawie dostosowuje poziom redukcji szumów.

 

Huawei FreeBuds 4 wykorzystują lekką i wytrzymałą membranę kompozytową z polimeru ciekłokrystalicznego (LCP), która pozwala zminimalizować zniekształcenia dźwięku oraz uzyskać przejrzyste tony średnie i wysokie. Dynamiczne przetworniki, dzięki dużej średnicy (14,3 mm), zapewniają większą amplitudę drgań i mocniejszy bas. Słuchawki wyposażone są w udoskonalone minituby basowe, które generują dźwięk o natężeniu 15% wyższym niż w przypadku Huawei FreeBuds 3.

 

Wygoda użytkowania

Inżynierowie Huawei opracowali autorski system symulacji 3D, dzięki któremu możliwe było wypracowanie wzorcowej ergonomii słuchawek dla jak najszerszej grupy konsumentów. W testach uwzględniono szczegółowe dane anatomiczne ponad 10 000 par uszu, tak, aby zapewnić optymalny komfort noszenia przez wiele godzin i odpowiednie dopasowanie w zróżnicowanych warunkach. Komfort użytkowania rośnie również dzięki niewielkiej wadze urządzenia – jedna słuchawka waży zaledwie 4,1 grama, a etui – 38 gramów.

 

Huawei FreeBuds 4 obsługują łączenie z dwoma urządzeniami jednocześnie, dzięki czemu słuchawki można połączyć ze smartfonem i laptopem lub smartwatchem, co umożliwia na przykład słuchanie muzyki na jednym urządzeniu i odbieranie połączeń na drugim.

 

Huawei FreeBuds 4 oferują 4 godziny pracy na jednym ładowaniu z wyłączoną funkcją redukcji szumów oraz 22 godziny, kiedy używane są razem z etui ładującym. Z włączonym ANC, słuchawki mogą odtwarzać muzykę przez 2,5 godziny. Słuchawki obsługują również funkcję szybkiego ładowania, dzięki której 15 minut ładowania zapewnia kolejne 2,5 godziny pracy.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior Biuro prasowe
2024-12-03 | 09:56

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Holenderska marka wprowadza słuchawki Bluetooth dla najmłodszych. Dzięki ograniczeniu głośności do 85 dB uszy dzieci są chronione podczas słuchania ulubionych melodii. Uwagę zwracają
Audio i HIFI Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
2024-10-25 | 10:35

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Nauka

Dobre perspektywy współpracy pomiędzy brytyjskimi a polskimi uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na relacje gospodarcze

Współpraca pomiędzy Polską a Wielką Brytanią w obszarze akademickim szybko się rozwija. Dotyczy to nie tylko wymiany studenckiej i edukacji transnarodowej, ale przede wszystkim strategicznych partnerstw między instytucjami i uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na współpracę między firmami z obu krajów. W efekcie dynamika współpracy gospodarczej Polski z Wielką Brytanią stale rośnie, podobnie jak wartość brytyjskich inwestycji czy firm z udziałem brytyjskiego kapitału.

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.