Komunikaty PR

Wygoda w zgrabnym pudełku. Do gry wchodzi radio cyfrowe i internetowe Hama DIR35

2021-10-20  |  01:00

Do portfoli marki trafiło designerskie radio internetowe i cyfrowe FM, DAB/DAB+ o mocy 5 W. Jest w stanie pełnić funkcję głośnika Bluetooth z dostępem do Spotify. Można nim także sterować zdalnie dzięki specjalnej aplikacji. Łatwo je zamontować w dowolnym pomieszczeniu bez konieczności wiercenia.   

Ten model właśnie dołączył do szerokiego segmentu radioodbiorników cyfrowych i internetowych od niemieckiego producenta. Wyróżnia się wyjątkowo niewielkimi gabarytami (wymiary 21 x 21 x 7,3 cm, waga 1523 g). Kwadratowy kształt z zaokrąglonymi rogami wychodzi naprzeciw obecnie panującym minimalistycznym designerskim trendom. Do wyboru są dwie wersje kolorystyczne – czarnej i białej, co pozwoli dopasować radio do stylistyki reszty mebli w mieszkaniu czy domu.

Radio umożliwia dostęp do muzyki i informacji z ponad 20 000 internetowych stacji radiowych i około 10 000 podcastów z całego świata. We wbudowanej pamięci wewnętrznej znalazło się miejsce na zapisanie 30 ulubionych stacji lokalnych FM, DAB, DAB + (to ostatnie gwarantuje brak szumów i czysty dźwięk). Może się też pochwalić kompatybilnością z aplikacją Spotify i jej przepastnych zasobów utworów muzycznych.

Urządzenie dysponuje głośnikiem o mocy 5 W. Wystarczy je połączyć z Internetem poprzez sieć Wi-Fi lub kabel Ethernet. Nie zabrakło tu też modułu Bluetooth w wersji 4.2, dzięki czemu łatwo zamienić je w designerski głośnik mobilny i strumieniować muzykę ze smartfona, tabletu czy komputera. Informacje można obserwować na kolorowym ekranie TFT o przekątnej 2,4" z menu nawigacji. Jego podświetlenie dostosowuje się do aktualnych warunków oświetleniowych, nie ma więc szans na oślepienie użytkownika w nicy.  

Warto wspomnieć, że za pomocą aplikacji UNDOK możliwe jest wygodne sterowanie odbiornikiem radiowym z kanapy, łóżka czy fotela za pomocą smartfona czy tabletu.

Radio zostało wyposażone w gniazdo liniowe, słuchawkowe i AUX-IN. Dzięki temu można podłączyć do niego inne urządzenia, np. smartfon, odtwarzacz MP3, głośniki, wzmacniacz czy słuchawki. Z innych funkcjonalności trzeba wymienić budzik i 7 przycisków bezpośredniego wybierania stacji na obudowie.

Producent przewidział trzy sposoby instalacji sprzętu - możliwość montażu zintegrowanego za pomocą płyty montażowej, przymocowania przy użyciu zacisku niewymagającego wiercenia albo zwyczajnego ustawienia radia pionowo. Dzięki wszechstronnym materiałom montażowym łatwo będzie znaleźć dla niego odpowiednie miejsce w swoich czterech kątach.

Sugerowana cena detaliczna radia cyfrowego i internetowego Bluetooth Hama DIR355BT wynosi 499 zł.

Wszelkie informacje na temat tej nowości znajdziemy na stronie https://pl.hama.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior Biuro prasowe
2024-12-03 | 09:56

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Holenderska marka wprowadza słuchawki Bluetooth dla najmłodszych. Dzięki ograniczeniu głośności do 85 dB uszy dzieci są chronione podczas słuchania ulubionych melodii. Uwagę zwracają
Audio i HIFI Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
2024-10-25 | 10:35

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa

Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.

Polityka

Europoseł AfD: Elon Musk poprawił nasz wizerunek za granicą. Jego wsparcie nam pomaga

Najpierw wywiad z Alice Weidel, współprzewodniczącą AfD, a ostatnio wystąpienie na platformie X podczas inauguracji kampanii wyborczej – w ten sposób Elon Musk wyraża swoje poparcie dla tej niemieckiej frakcji politycznej. – Wsparcie Elona Muska nam pomaga, bo w pewnym sensie AfD poprawiła swój image za granicą – mówi Tomasz Froelich, poseł do Parlamentu Europejskiego z Alternatywy dla Niemiec. Jak wskazuje, trudno przy takim poparciu utrzymać zarzut, że AfD jest ugrupowaniem prorosyjskim.

Polityka

Polska prezydencja skupi się na bezpieczeństwie. Kluczowe ma być też zwiększenie konkurencyjności całej Unii Europejskiej

Wielowymiarowe bezpieczeństwo skupione wokół siedmiu filarów ma być fundamentem polskiej prezydencji w UE. Kluczowe, zwłaszcza w kontekście rosnącego napięcia geopolitycznego czy zagrożenia hybrydowego, jest wzmocnienie bezpieczeństwa zewnętrznego i informacyjnego. Zgodnie z zapowiedziami Donalda Tuska konkurencyjność Europy ma z kolei zależeć od działań deregulacyjnych Parlamentu Europejskiego, polski rząd ma się też koncentrować na znoszeniu barier i obciążeń biurokratycznych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.