Komunikaty PR

Walentynkowa premiera różowo-złotych urządzeń od Niceboy

2024-02-14  |  10:25
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Czeska marka Niceboy wprowadza na polski rynek nowe urządzenia w walentynkowych, różowo-złotych wersjach kolorystycznych, dostępne w przystępnych cenach, mogące sprawdzić się jako prezent dla bliskiej osoby. Smartwatch Niceboy Watch 3 wyposażono w baterię 200 mAh, łączność Bluetooth 5 oraz ochronę IP67. Posiada on minimalistyczną, metalową kopertę oraz wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości. Słuchawki Niceboy Hive Joy 3 posiadają baterię o pojemności 300 mAh, pozwalającą na użytkowanie urządzenia nawet do 33 godzin, a także Bluetooth 5.3, łączący się na odległość do 10 metrów oraz funkcję lokalizacji. Polskim dystrybutorem marki Niceboy jest firma 4cv Mobile. 

 

Z badania wynika, że celebrować walentynki zamierza połowa ankietowanych, a czego niemal dwóch na trzech respondentów w wieku do 34 lat. Aż 90 proc. badanych deklaruje, że ten dzień planuje spędzić z partnerem, jednak blisko 6 proc. wybierze towarzystwo rodziny, 4 proc. – przyjaciela lub przyjaciółki, a 3 proc. – grupy znajomych. Swoją premierę na polskim rynku mają urządzenia Niceboy w walentynkowych, różowo-złotych wersjach kolorystycznych: smartwatch Watch 3 oraz bezprzewodowe słuchawki Hive 3 Joy. Ich atrakcyjne ceny, sprawiają, że mogą być ciekawym prezentem.

 

Smartwatch Niceboy Watch 3 posiada wyświetlacz 1,85 cala o rozdzielczości 220x280. Wykorzystana w urządzeniu technologia IPS zapewnia wysoką rozdzielczość, nasycone kolory oraz szeroki kąt widzenia, dzięki czemu powiadomienia widoczne będą w każdych warunkach oświetleniowych. Zegarek wyposażony jest w łączność Bluetooth 5 oraz baterię o pojemności 200 mAh, która gwarantuje do 6 dni użytkowania, a dla wygody użytkownika w urządzeniu zastosowano magnetyczne złącze ładowania. Dodatkowo smartwatch posiada stopień wodoszczelności IP67, co oznacza, że jest pyłoszczelny oraz odporny na zachlapania i krótkotrwałe zanurzenie w wodzie.

 

Dowolną personalizację Niceboy Watch 3 umożliwia biblioteka, zawierająca ponad 200 tarcz. Zegarek posiada wiele trybów sportowych, a także opcje monitorowania zdrowia – czujnik tętna, funkcję kontroli jakości snu, a także monitoringu cyklu menstruacyjnego. Dodatkowo urządzenie wyposażone jest w informacje o pogodzie, czasomierz, stoper oraz alarm. Smartwatch wyróżnia minimalistyczna, metalowa koperta o cienkich ramkach. Szerokość smartwatcha to 35 mm, grubość 10 mm, a waga – 23 g, natomiast pasek wykonany z silikonu ma 20 mm. Niceboy Watch 3 dostępny jest w wersji różowo-złotej oraz srebrnej w cenie 274 zł, a także w wersji czarnej w cenie 349 zł.

 

Słuchawki Niceboy Hive Joy 3 szeroki zakres częstotliwości od 20 Hz do 20 000 Hz, a akumulator o pojemności 300 mAh pozwala na prowadzenie rozmów lub słuchanie muzyki nawet do 33 godzin. Pełne ładowanie baterii urządzenia trwa 2 godziny, a około 5 minut ładowania pozwala na użytkowanie ich przez kolejne 80 minut. Słuchawki posiadają wbudowany mikrofon oraz funkcję lokalizacji, co pozwala na kontrolę ich położenia poprzez dedykowaną aplikację mobilną Niceboy ION, która dodatkowo posiada korektor dźwięku i kontrolę poziomu naładowania baterii słuchawek.

 

Zastosowana w Niceboy Hive Joy 3 łączność Bluetooth 5.3 pozwala na utrzymywanie połączenia z urządzeniem na odległość nawet do 10 metrów. Po pierwszym sparowaniu słuchawki łączą się automatycznie z zapamiętanym urządzeniem, co ułatwia szybką obsługę i podnosi komfort ich użytkowania. Za wysoką jakość dźwięku odpowiadają zastosowane w nich kodeki AAC oraz 40-milimetrowe przetworniki. Urządzenie charakteryzuje lekka konstrukcja, jego waga to jedynie 100 g, a także wysokiej jakości wykonanie, możliwość regulacji oraz wygodne nauszniki wyłożone elastyczną gąbką. Słuchawki Niceboy Hive Joy 3 dostępne są w wersji biało-różowej oraz czarno-niebieskiej w cenie 245 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior Biuro prasowe
2024-12-03 | 09:56

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Holenderska marka wprowadza słuchawki Bluetooth dla najmłodszych. Dzięki ograniczeniu głośności do 85 dB uszy dzieci są chronione podczas słuchania ulubionych melodii. Uwagę zwracają
Audio i HIFI Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
2024-10-25 | 10:35

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.