Walentynkowa premiera różowo-złotych urządzeń od Niceboy
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Czeska marka Niceboy wprowadza na polski rynek nowe urządzenia w walentynkowych, różowo-złotych wersjach kolorystycznych, dostępne w przystępnych cenach, mogące sprawdzić się jako prezent dla bliskiej osoby. Smartwatch Niceboy Watch 3 wyposażono w baterię 200 mAh, łączność Bluetooth 5 oraz ochronę IP67. Posiada on minimalistyczną, metalową kopertę oraz wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości. Słuchawki Niceboy Hive Joy 3 posiadają baterię o pojemności 300 mAh, pozwalającą na użytkowanie urządzenia nawet do 33 godzin, a także Bluetooth 5.3, łączący się na odległość do 10 metrów oraz funkcję lokalizacji. Polskim dystrybutorem marki Niceboy jest firma 4cv Mobile.
Z badania wynika, że celebrować walentynki zamierza połowa ankietowanych, a czego niemal dwóch na trzech respondentów w wieku do 34 lat. Aż 90 proc. badanych deklaruje, że ten dzień planuje spędzić z partnerem, jednak blisko 6 proc. wybierze towarzystwo rodziny, 4 proc. – przyjaciela lub przyjaciółki, a 3 proc. – grupy znajomych. Swoją premierę na polskim rynku mają urządzenia Niceboy w walentynkowych, różowo-złotych wersjach kolorystycznych: smartwatch Watch 3 oraz bezprzewodowe słuchawki Hive 3 Joy. Ich atrakcyjne ceny, sprawiają, że mogą być ciekawym prezentem.
Smartwatch Niceboy Watch 3 posiada wyświetlacz 1,85 cala o rozdzielczości 220x280. Wykorzystana w urządzeniu technologia IPS zapewnia wysoką rozdzielczość, nasycone kolory oraz szeroki kąt widzenia, dzięki czemu powiadomienia widoczne będą w każdych warunkach oświetleniowych. Zegarek wyposażony jest w łączność Bluetooth 5 oraz baterię o pojemności 200 mAh, która gwarantuje do 6 dni użytkowania, a dla wygody użytkownika w urządzeniu zastosowano magnetyczne złącze ładowania. Dodatkowo smartwatch posiada stopień wodoszczelności IP67, co oznacza, że jest pyłoszczelny oraz odporny na zachlapania i krótkotrwałe zanurzenie w wodzie.
Dowolną personalizację Niceboy Watch 3 umożliwia biblioteka, zawierająca ponad 200 tarcz. Zegarek posiada wiele trybów sportowych, a także opcje monitorowania zdrowia – czujnik tętna, funkcję kontroli jakości snu, a także monitoringu cyklu menstruacyjnego. Dodatkowo urządzenie wyposażone jest w informacje o pogodzie, czasomierz, stoper oraz alarm. Smartwatch wyróżnia minimalistyczna, metalowa koperta o cienkich ramkach. Szerokość smartwatcha to 35 mm, grubość 10 mm, a waga – 23 g, natomiast pasek wykonany z silikonu ma 20 mm. Niceboy Watch 3 dostępny jest w wersji różowo-złotej oraz srebrnej w cenie 274 zł, a także w wersji czarnej w cenie 349 zł.
Słuchawki Niceboy Hive Joy 3 szeroki zakres częstotliwości od 20 Hz do 20 000 Hz, a akumulator o pojemności 300 mAh pozwala na prowadzenie rozmów lub słuchanie muzyki nawet do 33 godzin. Pełne ładowanie baterii urządzenia trwa 2 godziny, a około 5 minut ładowania pozwala na użytkowanie ich przez kolejne 80 minut. Słuchawki posiadają wbudowany mikrofon oraz funkcję lokalizacji, co pozwala na kontrolę ich położenia poprzez dedykowaną aplikację mobilną Niceboy ION, która dodatkowo posiada korektor dźwięku i kontrolę poziomu naładowania baterii słuchawek.
Zastosowana w Niceboy Hive Joy 3 łączność Bluetooth 5.3 pozwala na utrzymywanie połączenia z urządzeniem na odległość nawet do 10 metrów. Po pierwszym sparowaniu słuchawki łączą się automatycznie z zapamiętanym urządzeniem, co ułatwia szybką obsługę i podnosi komfort ich użytkowania. Za wysoką jakość dźwięku odpowiadają zastosowane w nich kodeki AAC oraz 40-milimetrowe przetworniki. Urządzenie charakteryzuje lekka konstrukcja, jego waga to jedynie 100 g, a także wysokiej jakości wykonanie, możliwość regulacji oraz wygodne nauszniki wyłożone elastyczną gąbką. Słuchawki Niceboy Hive Joy 3 dostępne są w wersji biało-różowej oraz czarno-niebieskiej w cenie 245 zł.
Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi
Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.
Firma
Rośnie rola pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych. Firmy chętniej korzystają z ekspertów zewnętrznych
Szanse i zagrożenia związane z nowymi technologiami, w szczególności rozwój sztucznej inteligencji, cyberbezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju i zmienność geopolityczna – to te tematy zyskują na znaczeniu na agendzie zarządów oraz rad nadzorczych działających w Europie spółek giełdowych. Jak wskazuje Raport Board Monitor Europe 2024, rola tych organów w firmach rośnie. Podobnie jak zaangażowanie pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.