Słuchawki Fresh ‘n Rebel Clam Blaze: 80 godzin słuchania muzyki
Holenderska marka ogłasza premierę najnowszego modelu słuchawek nausznych Bluetooth 5.2. Oprócz niesamowicie pojemnej baterii oferują m.in. wyciszanie hałasu ENC, redukcję szumu wiatru, obsługę poleceń głosowych i szybkie ładowanie. Jest aż 6 wariacji kolorystycznych do wyboru.
Prawie tydzień słuchania ulubionych melodii na pojedynczym ładowaniu akumulatora mobilnych słuchawek? Mało który dostępny na rynku model może się pochwalić aż takim wynikiem, co stanowi najistotniejszy wyróżnik nowych bezprzewodowych słuchawek nausznych Clam Blaze od firmy Fresh ‘n Rebel, specjalizującej się w segmencie audio. Aż 80 godzin odtwarzania muzyki sprawia, że nie będziemy musieli zasilać ich energią zbyt często. Właśnie trafiły do sprzedaży w Polsce.
Opisywana nowość nie tylko przyciąga uwagę swoim minimalistycznym designem, ale też szerokim zestawem funkcji, które czynią ją idealnym towarzyszem dla melomanów. Słuchawki łączą się z telefonem, tabletem czy laptopem za pomocą technologii Bluetooth 5.2 (zasięg wynosi 10 m). Zwarta obudowa z miękkim silikonowym pałąkiem sprawia, że mocno trzymają się głowy. Ale miękko wyściełane nauszniki nie pozwalają, by wrażenia z odsłuchu zdominowało uczucie fizycznego dyskomfortu. Wegańska skóra i pochłaniające wilgoć poduszki też robią swoje. Składana konstrukcja nauszników to kolejny atut, zaś na prawej słuchawce znajdziemy pokrętło do regulacji głośności.
A co z jakością dźwięku? Na jej straży stoją mocne basy i jasne wysokie tony, tak samo jak redukcja hałasu z otoczenia. Dwa mikrofony ENC (Environmental Noise Cancelling) skupiają się na głosie użytkownika, redukując szumy otoczenia, co jest szczególnie przydatne podczas rozmów telefonicznych. Nie mogło tu też zabraknąć opcji ograniczenia szumu wiatru, dzięki czemu słuchawki doskonale zdają egzamin na ulicy czy w różnych surowych warunkach w plenerze.
Do wspomnianego już ekstremalnie długiego czasu pracy dodajmy funkcję szybkiego ładowania, bo 10 minut zasilania energią przekłada się tutaj na trzy godziny pracy. Czas całkowitego naładowania Clam Blaze wynosi dwie godziny.
Kolejne atuty? Połączenie wielopunktowe Bluetooth daje możliwość podłączenia dwóch urządzeń jednocześnie. Ta funkcja na pewno przypadnie do gustu osobom, które równocześnie korzystają z telefonu i notebooka. Automatyczna pauza oznacza, że słuchawki wykrywają, kiedy są zdjęte z uszu i samodzielnie wstrzymują odtwarzanie, a po ich założeniu wznawiają. Współpraca z asystentami głosowymi Siri i Google Assistant dodaje komfortu użytkowania, wystarczy aktywować je przyciskiem z przodu lewej muszli.
W komplecie znajdziemy, rzecz jasna, przewód USB-C do naładowania słuchawek. W dodatku można wybierać spośród aż sześciu odmian kolorystycznych: Ice Grey, Silky Sand, Dried Green, Dreamy Lilac, True Blue i Storm Grey.
Katalogową cenę słuchawek Fresh ‘n Rebel Clam Blaze ustalono na poziomie 319,90 zł.
Więcej szczegółów znajduje się na oficjalnej stronie producenta https://freshnrebel.com/pl.
Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.