Komunikaty PR

Rozruszaj się ze sportowymi słuchawkami Fresh 'n Rebel Twins Rush i Move

2024-05-21  |  14:17

Holenderska marka proponuje dwa nowe produkty w zupełnie nowej kategorii sportowych słuchawek dousznych. Ich solidna, odporna na pot konstrukcja i poręczne, zgrabne haczyki sprawiają, że nie mają szans wypaść z uszu. Model Twins Rush charakteryzuje się m.in. hybrydową aktywną redukcją szumów (ANC), eliminacją szumu wiatru i możliwością grania łącznie przez 36 godzin. A podstawowy model Twins Move zachęca chociażby sterowaniem za pomocą przycisków i obsługą poleceń głosowych.

Oto dwa nowe produkty audio w kategorii sportowej: słuchawki mobilne Twins Rush i Twins Move. Są dostępne w 6 żywych kolorach. Dzięki sportowym słuchawkom dousznym Fresh 'n Rebel z serii Twins jesteśmy gotowi, aby przebiec dodatkowy dystans przy motywującej, dynamicznej muzyce. Wkładki douszne zostały w nich specjalnie zaprojektowane do celów sportowych i dlatego słuchawki pozostają na swoim miejscu nawet podczas najbardziej intensywnych treningów. Dzięki trzem rozmiarom skrzydełek dousznych mamy pewność ich bezpiecznego umieszczenia w małżowinie, a trzy rozmiary gumek dokanałowych (wkładek) gwarantują odpowiednie dopasowanie dla każdego fana aktywności ruchowych.

Klikalne przyciski z boku odpowiadają za takie funkcje jak: pomiń utwór, zmień głośność, aktywuj asystenta głosowego lub obsłuż połączenie. I to niezależnie od tego, czy robimy przysiady, czy biegniemy w maratonie.

Przyjrzyjmy się tym nowościom po kolei.

Nowy styl bicia rekordów: Twins Rush

Nic nie będzie mieć prawa zakłócić muzycznych doznań dzięki hybrydowej aktywnej redukcji szumów. Wystarczy włączyć funkcję ANC, zredukować hałas otoczenia i zachować pełną koncentrację. A co z bieganiem na terenie głośnego miasta? Przez cały czas można pozostać świadomym dźwięków ze swojego otoczenia dzięki włączonemu trybowi przejrzystości.

Niezależnie od tego, czy jesteśmy spoceni podczas ciężkiego treningu spalającego kalorie, czy zaskoczeni nagłą ulewą, słuchawki Fresh ‘n Rebel Twins Rush zdadzą egzamin. Ich wytrzymała, gumowana i solidna konstrukcja jest w pełni wodoodporna (stopień IP57, czyli ochrona przed potem, kurzem i skutkami tymczasowego zanurzenia w wodzie.). Z możliwością pracy 36 godzin (dzięki dołączanemu etui) pozwolimy sobie na naprawdę długi i wyczerpujący trening. Warto podkreślić, że wystarczy 5 minut ładowania słuchawek, aby uzyskać godzinę odtwarzania.

Twins Rush w podsumowaniu:

- specjalnie zaprojektowane do uprawiania sportu;

- z trzema rozmiarami haczyków dla idealnego dopasowania;

- trzy rozmiary miękkich silikonowych wkładek dousznych w zestawie;

- technologia Bluetooth 5.3 i połączenie wielopunktowe, dwa urządzenia jednocześnie;

- hybrydowa aktywna redukcja szumów (ANC: Active Noise Cancelling);

- tryb dźwięków otoczenia;

- redukcja szumu wiatru;

- dwa wbudowane mikrofony ENC do rozmów telefonicznych;

- automatyczna pauza (wykrywanie obecności słuchawki w uchu);

- pyłoszczelne i wodoodporne (stopień ochrony IP57);

- 9 godzin odtwarzania na jednym ładowaniu (łącznie z pokrowcem 36 godzin);

- obsługa komend głosowych Siri i Google Assistant;

- sterowanie za pomocą przycisków;

- tryb double master (lewa i prawa słuchawka mogą być używane osobno. Brak ryzyka, że jedna z nich nie połączy się z urządzeniem docelowym);

- szybkie ładowanie. Czas ładowania etui to dwie godziny, a samych słuchawek - godzina;

- gniazdo USB typu C;

- pokrowiec z mikrofibry w zestawie.

 

Cena: 459,90 zł

Nie przestawaj się ruszać: Twins Move

Zmień zasady gry dzięki sportowym słuchawkom dousznym Fresh 'n Rebel Twins Move - od siłowni po studio jogi. I tutaj nie mogło zabraknąć specjalnych haczyków dla lepszego trzymania w małżowinach usznych. Wodoodporna obudowa (IPX4) zapewnia ochronę przed potem, obryzganiem wodą i deszczem. Dzięki 30 godzinom całkowitego czasu odtwarzania na pojedynczym ładowaniu akumulatora, Twins Move nie zawiodą nas w połowie sportowych zmagań.

Twins Move w skrócie:

- specjalnie zaprojektowane do uprawiania sportu;

- z trzema rozmiarami haczyków dla idealnego dopasowania;

- trzy rozmiary miękkich silikonowych wkładek dousznych w zestawie;

- technologia Bluetooth 5.0;

- odporne na pot (wodoodporność IPX4);

- 6 godzin odtwarzania na jednym ładowaniu (łącznie z etui 30 godzin);

- sterowanie za pomocą przycisków;

- obsługa asystentów głosowych Siri i Google;

- funkcja double master;

- wbudowany mikrofon do prowadzenia rozmów telefonicznych;

- złącze USB-C.

Cena: 219,90 zł

Więcej informacji uzyskamy na oficjalnej stronie producenta: https://freshnrebel.com/pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605 Biuro prasowe
2024-10-25 | 10:35

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a
Audio i HIFI Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
2024-07-17 | 14:57

Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych

Nowy model powstał z myślą o osobach aktywnych, bo wystarczy zawiesić je na karku poprzez pałąk i zostaną doskonałym towarzyszem treningu. Mogą grać nieprzerwanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.