Radio Hama DR5BT to idealny sprzęt do cieszenia się audycjami czy muzyką w tle
Firma Hama wprowadza na rynek radio cyfrowe DR5BT, poszerzając swoją i tak już mocno rozbudowaną ofertę w tym segmencie produktowym. Wbudowane 30 miejsc na ulubione stacje dla fal FM i DAB/DAB+ pozwala na szybki dostęp do najchętniej słuchanych programów z szeroką ofertą muzyki, audycji czy podcastów. W dodatku są one oferowane w cyfrowej jakości, bez żadnych szumów oraz zakłóceń.
Całość została zamknięta w eleganckiej i niewielkiej prostokątnej obudowie, utrzymanej w szaro-grafitowych barwach. Wymiary radia to 15,6 x 9,52 x 6 cm, a waga wynosi 350 g.
Na froncie urządzenia znajdziemy wszelkie niezbędne przyciski funkcyjne i pokrętło do regulacji głośności. Dzięki dwóm przyciskom bezpośredniego wybierania można zapisać swoje ulubione stacje i natychmiastowo ustawiać je bez konieczności mozolnego ręcznego szukania. Wybór stacji i inne treści możemy odczytywać na ekranie LED o przekątnej 1,7 cala. Nie mogło tu też zabraknąć oczywiście anteny teleskopowej.
Jednym z najważniejszych atutów tego modelu jest wbudowany moduł Bluetooth 5.0, który pozwala na łatwe strumieniowanie muzyki z urządzeń mobilnych, takich jak smartfon, tablet czy laptop. Producent pomyślał też o wbudowaniu gniazda USB-A do odtwarzania plików muzycznych z nośników zewnętrznych, np. pendrive’ów czy odtwarzaczy MP3. Kolejny atut to obecność złącza AUX.
Radio jest zasilanie sieciowo i akumulatorowo, natomiast ładuje się je poprzez dołączony kabel USB-C, wykorzystując zintegrowany port tego typu. Wbudowana bateria pozwala na nieprzerwane słuchanie ukochanych melodii przez 8 godzin. Najnowszy sprzęt z logo Hama bez problemu może więc służyć jako głośnik mobilny o mocy 5 W. Uwagę niewątpliwie zwraca obsługa zaawansowanego kodeka AAC.
Radio cyfrowe Hama DR5BT FM DAB/DAB+ trafiło już do sprzedaży w sugerowanej cenie detalicznej 159 zł.
Wszystkie szczegóły poznamy na oficjalnej stronie producenta https://hamamobile.pl.
Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior
Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa
Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.
Polityka
Europoseł AfD: Elon Musk poprawił nasz wizerunek za granicą. Jego wsparcie nam pomaga
Najpierw wywiad z Alice Weidel, współprzewodniczącą AfD, a ostatnio wystąpienie na platformie X podczas inauguracji kampanii wyborczej – w ten sposób Elon Musk wyraża swoje poparcie dla tej niemieckiej frakcji politycznej. – Wsparcie Elona Muska nam pomaga, bo w pewnym sensie AfD poprawiła swój image za granicą – mówi Tomasz Froelich, poseł do Parlamentu Europejskiego z Alternatywy dla Niemiec. Jak wskazuje, trudno przy takim poparciu utrzymać zarzut, że AfD jest ugrupowaniem prorosyjskim.
Polityka
Polska prezydencja skupi się na bezpieczeństwie. Kluczowe ma być też zwiększenie konkurencyjności całej Unii Europejskiej
Wielowymiarowe bezpieczeństwo skupione wokół siedmiu filarów ma być fundamentem polskiej prezydencji w UE. Kluczowe, zwłaszcza w kontekście rosnącego napięcia geopolitycznego czy zagrożenia hybrydowego, jest wzmocnienie bezpieczeństwa zewnętrznego i informacyjnego. Zgodnie z zapowiedziami Donalda Tuska konkurencyjność Europy ma z kolei zależeć od działań deregulacyjnych Parlamentu Europejskiego, polski rząd ma się też koncentrować na znoszeniu barier i obciążeń biurokratycznych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.