Komunikaty PR

Potężna moc i imprezowy styl. Na scenie gości głośnik mobilny Hama Soundbarell

2021-10-27  |  14:48

Producent ogłosił premierę swojego najnowszego głośnika Bluetooth o mocy 60 W, z efektem dźwięku przestrzennego. Po pełnym naładowaniu może on grać nieprzerwanie nawet do 30 godzin. Spełni się też w roli powerbanka. To świetna propozycja dla imprezowiczów, ze względu na wodoszczelność także tych, lubiących rozerwać się przy muzyce pod chmurką.

Zacznijmy od wyglądu, gdyż nowa propozycja z kategorii audio od niemieckiej marki Hama na pewno wyląduje na parkiecie, stole, kredensie lub w innym widocznym miejscu niejednego towarzyskiego spotkania. Odznacza się czarną kolorystyką i nowoczesnym designem w stylu „boom box”, który podkreśla spory i poręczny uchwyt do przenoszenia. Powierzchnia sprzętu jest łatwa w czyszczeniu wilgotną ścierką, niestraszne jest mu więc zachlapanie błotem. Jego wysokość wynosi 15,2 cm, szerokość 31 cm, głębokość 11,8 cm, zaś waga to 2550 g. W sam raz na przyjęcie w domu, ale też w ogrodzie, piknik w parku lub imprezę na tarasie – niezależnie od warunków pogodowych.

Moc i dowolność konfiguracji

W głośniku Sounbarell możemy liczyć na naprawdę mocne brzmienie, a to za sprawą dwóch 20-watowych głośników i dwóch pasywnych radiatorów (każdy po 10 watów) na powierzchniach bocznych obudowy. W sumie przekłada się to na 60 W mocy. Do wyboru dostajemy trzy tryby działania, zależnie od okoliczności: wewnętrzny, zewnętrzny i 3D dla wypełnienia pomieszczenia dźwiękiem przestrzennym. Najnowsza propozycja od firmy Hama może się też pochwalić zintegrowanym trybem głośnomówiącym. Jest też opcja naładowania urządzenia mobilnego.

Bateria o pojemności 7200 mAh po pełnym naładowaniu pozwala na 30 godzin ciągłej pracy, przy głośności ustawionej na 30 proc. Przy zwiększeniu tego poziomu do 50 proc. czas grania spada do 12 godzin, zaś przy wartości 70 proc. wynosi 8 godzin. Stopień naładowania można sprawdzić na osobnym wskaźniku LED, zaś zasilanie energią od zera do pełna poprzez obustronne złącze USB-C zajmuje 3,5 godziny.

Urządzenie łączy się ze smartfonem, tabletem lub komputerem poprzez technologię Bluetooth 5.0, zaś zasięg wynosi 10 m. Możemy też zdecydować się na połączenie poprzez kabel Jack 3,5 mm, nie brak tu również złącza USB typu A. Warto zaznaczyć, że wciskając jeden przycisk dwa głośniki Soundbarell da się sparować ze sobą poprzez Bluetooth i zyskać efekt stereo. Wysokie i niskie tony automatycznie dopasowują się wtedy do wybranego trybu.

Na dobrą i złą pogodę

Głośnik zaprojektowano z myślą o wykorzystaniu go w plenerze, zadbano więc o wodoszczelność klasy IPX6. Oznacza to w praktyce ochronę przed wodą strumieniową, nie ma więc problemu z użytkowania głośnika pod prysznicem czy w trakcie relaksu przy basenie albo nawet w deszczu.

W zestawie dostajemy od razu kabel USB-C do ładowania i pasek do przenoszenia.

Sugerowana cena detaliczna głośnika Hama Soundbarell wynosi 349 zł.

Wszelkie szczegóły o tej nowości produktowej znajdują się na stronie https://hamamobile.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista Biuro prasowe
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a
Audio i HIFI Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
2024-07-17 | 14:57

Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych

Nowy model powstał z myślą o osobach aktywnych, bo wystarczy zawiesić je na karku poprzez pałąk i zostaną doskonałym towarzyszem treningu. Mogą grać nieprzerwanie
Audio i HIFI Rozruszaj się ze sportowymi słuchawkami Fresh n Rebel Twins Rush i Move
2024-05-21 | 14:17

Rozruszaj się ze sportowymi słuchawkami Fresh 'n Rebel Twins Rush i Move

Holenderska marka proponuje dwa nowe produkty w zupełnie nowej kategorii sportowych słuchawek dousznych. Ich solidna, odporna na pot konstrukcja i poręczne, zgrabne haczyki sprawiają, że nie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów

Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.

Nauka

Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm

Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).

Handel

Wylesianie jedną z głównych przyczyn zmian klimatu. Coraz więcej podmiotów angażuje się w ich ochronę

Ze względu na różnorodną i szczególnie istotną rolę, jaką pełnią lasy, coraz więcej mówi się o potrzebie wzmocnienia ich ochrony. Wylesianie i degradacja lasów są bowiem jednymi z głównych czynników, które przyspieszają zachodzącą globalnie zmianę klimatu. W działania na rzecz ochrony lasów angażują się również firmy. Jedną z inicjatyw, która w tym pomaga, jest certyfikacja lasów poświadczająca, że pochodzące z nich drewno jest pozyskiwane z poszanowaniem przyrody i ludzi z nimi związanych. Rozpoczynający się właśnie Tydzień Lasów FSC to dla tych firm okazja, by pokazać swoje działania na rzecz ochrony lasów, a jednocześnie edukować swoich klientów w tym zakresie.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.