Komunikaty PR

Oto słuchawki Hama Passion Chop do pary z ładowarką indukcyjną

2024-03-22  |  09:43

Marka ogłosiła właśnie premierę praktycznych słuchawek typu True Wireless Passion Chop. Wyróżniają się pracą na jednym ładowaniu baterii przez 4 godziny, wbudowanym mikrofonem, responsywnym panelem dotykowym na jednej słuchawce, obsługą asystentów głosowych i możliwością bezprzewodowego zasilania energią. Co ciekawe, ładowarka indukcyjna o mocy 10 W znajduje się w zestawie, a wszystko to w bardzo atrakcyjnej cenie.

Tę najnowszą propozycję z segmentu audio niemieckiego producenta możemy dostać w czarnym kolorze, a powstała z myślą o sportowcach. Dlatego słuchawki mobilne w formie „pchełek” wyróżniają się kompaktową i zwarta konstrukcją, są lekkie (waga to 4 gramy, razem z etui 89 g) i nie przewidują scenariusza, w którym nawet przy aktywnym wysiłku fizycznym wypadają z uszu. Kolejnym związanym z tym atutem jest pasywna redukcja otaczającego hałasu.

Pasja do muzyki i wygody

Słuchawki po wyjęciu z podłużnego czarnego etui automatycznie łączą się z urządzeniem docelowym (smartfonem, tabletem czy laptopem) poprzez technologię Bluetooth 5.0, co przekłada się na 10 metrów zasięgu. Słuchawki Passion Chop oferują pracę przez 4 godziny na jednym ładowaniu akumulatora, ale dzięki futerałowi pozwalającemu na trzykrotne naładowanie ten wynik wzrasta do 12 godzin (pojemność baterii w każdej ze słuchawek wynosi 45 mAh, a w etui 300 mAh). Sam proces zasilania energią przeprowadzany jest poprzez wbudowane obustronne złącze USB-C, a od zera „do pełna” trwa trzy godziny. W opakowaniu ze słuchawkami znajdziemy też kabel USB typu C do ładowania, ale to rozwiązanie jedynie opcjonalne. Co więcej, pokrowiec dysponuje diodą LED, która informuje użytkownika o aktywnym procesie ładowania i niskim stanie naładowania.

Utworami sterować możemy za pomocą panelu dotykowego, stukając palcem w jedną ze słuchawek. Odpowiada on również za możliwość odbierania i wykonywania rozmów telefonicznych, gdyż model Passion Chop zaopatrzono w mikrofon do prowadzenia rozmów. W dodatku producent pomyślał o możliwości wydawania komend dzięki obsłudze asystentów Siri i Google.

Słuchawki mogą się pochwalić klasą wodoszczelności IPX4, co oznacza, że są odporne na działanie potu i deszczu, a także zachlapania. Stąd zainteresować się nimi powinni zwłaszcza wszyscy, którzy intensywnie uprawiają różnego rodzaju sporty. Możemy wybierać spośród trzech różnych rozmiarów silikonowych wkładek (S, M i L), co pozwala na indywidualne dopasowanie „pchełek” do małżowin usznych.

Kable w 2024 roku? Niekoniecznie

Co jest rzadkim rozwiązaniem, do zestawu firma Hama dodaje praktyczną i niewielką ładowarkę indukcyjną w czarnym kolorze. Jej maksymalna moc wynosi 10 W. Zasilanie zaczyna się automatycznie, gdy położymy na nią etui z zamkniętymi słuchawkami w środku.

Słuchawki Hama TWS Passion Chop, specyfikacja techniczna:

Bluetooth w wersji 5.0

Pasmo częstotliwości: 2402 - 2480 MHz

Zakres częstotliwości słuchawki: 20 Hz - 20 kHz

Zakres częstotliwości mikrofon 100 Hz - 5 kHz

Czułość słuchawek: 92 dB +/- 3 dB

Czułość mikrofonu: -42 dB ± 3 dB

Impedancja słuchawek: 32 Ω

Impedancja mikrofonu: 2,2 kΩ

WBCV ≥ 75mV

Pojemność baterii: każda słuchawka 45 mAh, a etui 300 mAh

Sugerowana cena detaliczna najnowszych słuchawek z ładowarką indukcyjną Hama Passion Chop wynosi 179,90 zł.

Więcej szczegółów znajdziemy na oficjalnej stronie producenta https://hamamobile.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior Biuro prasowe
2024-12-03 | 09:56

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Holenderska marka wprowadza słuchawki Bluetooth dla najmłodszych. Dzięki ograniczeniu głośności do 85 dB uszy dzieci są chronione podczas słuchania ulubionych melodii. Uwagę zwracają
Audio i HIFI Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
2024-10-25 | 10:35

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.