Mały, ale byk! Poznajcie mobilny głośnik Bluetooth HAMA Pocket 2.0
Kompaktowy i wodoodporny głośnik waży zaledwie 180 g, zmieści się w dłoni i ma 3,5 W mocy. Po pełnym naładowaniu posłuży nam nawet do 14 godzin, a dzięki karabińczykowi można go zabrać wszędzie ze sobą. Właśnie dołączył do oferty marki HAMA.
Grono fanów słuchania muzyki nad jeziorem, na plaży czy na plenerowej imprezie błyskawicznie się poszerza i dziś trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie bez outdoorowego sprzętu audio. Właśnie z myślą o melomanach ze smartfonem, tabletem lub laptopem w ręku powstał mobilny głośnik Bluetooth Pocket 2.0 od marki HAMA. Jest niesamowicie kompaktowy, gdyż jego wymiary wynoszą 8,4 x 3,8 x 8,4 cm i waży tylko 180 g, czyli mniej więcej tyle ile jabłko. Bez problemu zmieści się więc w dłoni albo kieszeni kurtki lub plecaka.
Nowoczesny design w obudowie typu bass-reflex oferuje pełniejszy, lepiej brzmiący dźwięk. Zaś charakterystyczny grill z frontu tylko zachęca, by położyć głośnik np. na kocu na trawie i cieszyć się doskonałej jakości muzyką.
Urządzenie jest zgodne z wyśrubowanym standardem wodoodporności IPX7, co oznacza, że niestraszne są mu wilgoć, deszcz, zachlapanie, a nawet półgodzinne zanurzenie pod wodą na głębokość metra. Ma 3,5 W mocy, obsługuje standard Bluetooth 5.0, jego zasięg działania wynosi 10 m, a zakres częstotliwości przenoszenia fal dźwiękowych to 180-20000 Hz. Głośnik wyposażono dodatkowo w złącza Jack 3,5 mm i USB. Zintegrowana bateria litowo-polimerowa w trybie sparowania przez Bluetooth umożliwia ciągłą pracę do 14 godz. Ładuje się ją do pełna za pomocą kabla USB w trzy godziny. Producent pomyślał również o zaopatrzeniu głośnika w zestaw głośnomówiący do prowadzenia rozmów telefonicznych. Nie zabrakło też diody LED, która poinformuje nas, czy sprzęt jest włączony.
Dzięki wbudowanym na górze przyciskom odtwarzania, pauzy oraz poprzedniego i następnego utworu można łatwo zdalnie sterować muzyką.
Głośnik Bluetooth Pocket 2.0 zaopatrzono w specjalny solidny karabińczyk. Dlatego jeśli nie chcemy nosić go w kieszeni, możemy zwyczajnie przymocować go do uchwytu torby lub plecaka albo do szlufki spodni czy paska.
Głośnik dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych – czarnej i białej, obie z wyróżniającymi się czerwonymi akcentami.
Wszystkie jego najważniejsze atuty doskonale widać na zamieszczonym nagraniu: https://bit.ly/3m31SHl.
Sugerowana cena detaliczna to 19,99 euro.
Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.