Mały, ale byk! Poznajcie mobilny głośnik Bluetooth HAMA Pocket 2.0

Kompaktowy i wodoodporny głośnik waży zaledwie 180 g, zmieści się w dłoni i ma 3,5 W mocy. Po pełnym naładowaniu posłuży nam nawet do 14 godzin, a dzięki karabińczykowi można go zabrać wszędzie ze sobą. Właśnie dołączył do oferty marki HAMA.
Grono fanów słuchania muzyki nad jeziorem, na plaży czy na plenerowej imprezie błyskawicznie się poszerza i dziś trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie bez outdoorowego sprzętu audio. Właśnie z myślą o melomanach ze smartfonem, tabletem lub laptopem w ręku powstał mobilny głośnik Bluetooth Pocket 2.0 od marki HAMA. Jest niesamowicie kompaktowy, gdyż jego wymiary wynoszą 8,4 x 3,8 x 8,4 cm i waży tylko 180 g, czyli mniej więcej tyle ile jabłko. Bez problemu zmieści się więc w dłoni albo kieszeni kurtki lub plecaka.
Nowoczesny design w obudowie typu bass-reflex oferuje pełniejszy, lepiej brzmiący dźwięk. Zaś charakterystyczny grill z frontu tylko zachęca, by położyć głośnik np. na kocu na trawie i cieszyć się doskonałej jakości muzyką.
Urządzenie jest zgodne z wyśrubowanym standardem wodoodporności IPX7, co oznacza, że niestraszne są mu wilgoć, deszcz, zachlapanie, a nawet półgodzinne zanurzenie pod wodą na głębokość metra. Ma 3,5 W mocy, obsługuje standard Bluetooth 5.0, jego zasięg działania wynosi 10 m, a zakres częstotliwości przenoszenia fal dźwiękowych to 180-20000 Hz. Głośnik wyposażono dodatkowo w złącza Jack 3,5 mm i USB. Zintegrowana bateria litowo-polimerowa w trybie sparowania przez Bluetooth umożliwia ciągłą pracę do 14 godz. Ładuje się ją do pełna za pomocą kabla USB w trzy godziny. Producent pomyślał również o zaopatrzeniu głośnika w zestaw głośnomówiący do prowadzenia rozmów telefonicznych. Nie zabrakło też diody LED, która poinformuje nas, czy sprzęt jest włączony.
Dzięki wbudowanym na górze przyciskom odtwarzania, pauzy oraz poprzedniego i następnego utworu można łatwo zdalnie sterować muzyką.
Głośnik Bluetooth Pocket 2.0 zaopatrzono w specjalny solidny karabińczyk. Dlatego jeśli nie chcemy nosić go w kieszeni, możemy zwyczajnie przymocować go do uchwytu torby lub plecaka albo do szlufki spodni czy paska.
Głośnik dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych – czarnej i białej, obie z wyróżniającymi się czerwonymi akcentami.
Wszystkie jego najważniejsze atuty doskonale widać na zamieszczonym nagraniu: https://bit.ly/3m31SHl.
Sugerowana cena detaliczna to 19,99 euro.

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE
Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Robotyka i SI
Sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować rolnictwo. Pomaga w zbiorach i dzięki niej koszty działania gospodarstw są niższe

Algorytmy sztucznej inteligencji są dziś wykorzystywane m.in. do analizy zdjęć roślin, prognozowania plonów czy automatycznego sterowania maszynami. AI wspiera dziś produkcję rolną na wielu poziomach – od siewu po zbiór, a nawet sprzedaż, pomaga też ograniczyć koszty i adaptować się do zmian klimatu. Dlatego, choć teraz w Polsce z nowych technologii korzystają przede wszystkim właściciele największych gospodarstw, skala wykorzystania AI szybko rośnie.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.