Komunikaty PR

Jabra zaprasza na 44. Maraton Warszawski

2022-09-24  |  09:20
Biuro prasowe

Już 25 września br. w Warszawie wystartuje 44. Maraton Warszawski, który w tym roku na stołeczne ulice przyciągnie ponad 8 tys. zawodników. Firma Jabra, Oficjalny Partner i Partner Technologiczny biegu, we współpracy z Fundacją Maraton Warszawski przygotowała wiele atrakcji dla biegaczy i kibiców. To będzie prawdziwe święto sportu i doskonała zabawa dla miłośników treningów z ulubioną muzyką.

Maraton Warszawski to jedna z największych imprez biegowych w tej części Europy odbywająca się nieprzerwanie od 1979 roku. 44 edycja wystartuje już 25 września. Jabra zadba o dobrą zabawę na starcie biegu, a także w miasteczku maratońskim, gdzie w specjalnej strefie firmy będzie można przetestować sportowe słuchawki douszne z serii Jabra Elite Active, wziąć udział w konkursach z nagrodami, a także miło i aktywnie spędzić czas z najmłodszymi na których czeka wiele atrakcji. Jabra przygotowała też niespodziankę dla biegaczy, którzy jak co roku pokonują trasę w różnorodnych przebraniach.

Muzyczna rozgrzewka z Agatą Dąbrowską i Bartkiem Paluchem  

Muzyka może stanowić silną motywację do treningu. Wielu sportowców nie wyobraża sobie biegowych ćwiczeń bez słuchania swoich ulubionych utworów, które napędzają ich do pokonywania kolejnych kilometrów. Królewski dystans maratonu to nie lada wyzwanie, dlatego Jabra przygotowała energetyczną, muzyczną rozgrzewkę w wykonaniu profesjonalnych trenerów Agaty Dąbrowskiej i Bartka Palucha. Początek rozgrzewki powered by Jabra już o 8:45 na scenie startu 44. Maratonu Warszawskiego na ul. Konwiktorskiej. Dobra rozgrzewka to najlepszy początek doskonałego biegu jeśli zależy nam na pozytywnych wynikach, długotrwałej radości z biegania i uniknięciu kontuzji.

„NaSTRÓJ się na muzykę” – przebierz się i wygraj sportowe słuchawki Jabra

To już tradycja, że w czasie Maratonu Warszawskiego i biegów towarzyszących jest duże grono pozytywnie zakręconych uczestników, którzy mierzą się z trasą w nietypowych strojach superbohaterów, księżniczek i innych ulubionych postaci. Ich kreatywność nie zna granic. Obecność przebierańców powoduje radosne poruszenie wśród kibiców i innych biegaczy. Jabra wraz z Fundacją Maraton Warszawski postanowiła ich nagrodzić. W tym roku w ramach konkursu „NaSTRÓJ się na muzykę” na najlepsze przebranie wygrać można bezprzewodowe sportowe słuchawki Jabra Elite 4 Active. Co należy zrobić? Wystarczy pobiec w pomysłowym stroju w 44. Maratonie Warszawskim lub w jednym z biegów towarzyszących organizowanych przez Fundację Maraton Warszawski w dniu 25 września 2022 roku. Następnie wysłać swoje zdjęcie w przebraniu do FMW i czekać na wyniki. Szczegóły konkursu na stronie Maratonu Warszawskiego.

Biegaj z ulubioną muzyką

Sportowe słuchawki Elite 4 Active i Elite 7 Active to doskonali partnerzy każdego treningu biegowego. Są wodoodporne, odporne na pot, a także idealnie dopasowane do ucha co pozwala cieszyć się komfortem, wygodą i pewnością że nie wypadną nawet podczas intensywnych aktywności. Każdy kto odwiedzi strefę Jabra w miasteczku maratońskim będzie mógł sam to sprawdzić skacząc w nich na trampolinie. Czyste, energetyczne i personalizowane brzmienie, stanowi doskonałe wsparcie podczas aktywności fizycznej. Prosta obsługa, łatwe i szybkie parowanie, funkcja aktywnej redukcji hałasów (ANC), podsłuchiwania otoczenia (HearThrough), wytrzymała bateria oraz szereg zaawansowanych funkcji pozwalają cieszyć się motywującą muzyką w każdej sytuacji, także podczas krótkiego biegania, spacerów czy maratońskich zmagań.

Każdy ma szansę wygrać te bezprzewodowe słuchawki – wystarczy odwiedzić strefę Jabra w miasteczku maratońskim w Multimedialnym Parku Fontann już 25 września. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior Biuro prasowe
2024-12-03 | 09:56

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Holenderska marka wprowadza słuchawki Bluetooth dla najmłodszych. Dzięki ograniczeniu głośności do 85 dB uszy dzieci są chronione podczas słuchania ulubionych melodii. Uwagę zwracają
Audio i HIFI Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
2024-10-25 | 10:35

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Robotyka i SI

Sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować rolnictwo. Pomaga w zbiorach i dzięki niej koszty działania gospodarstw są niższe

Algorytmy sztucznej inteligencji są dziś wykorzystywane m.in. do analizy zdjęć roślin, prognozowania plonów czy automatycznego sterowania maszynami. AI wspiera dziś produkcję rolną na wielu poziomach – od siewu po zbiór, a nawet sprzedaż, pomaga też ograniczyć koszty i adaptować się do zmian klimatu. Dlatego, choć teraz w Polsce z nowych technologii korzystają przede wszystkim właściciele największych gospodarstw, skala wykorzystania AI szybko rośnie.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.