Jabra zaprasza na 44. Maraton Warszawski
Już 25 września br. w Warszawie wystartuje 44. Maraton Warszawski, który w tym roku na stołeczne ulice przyciągnie ponad 8 tys. zawodników. Firma Jabra, Oficjalny Partner i Partner Technologiczny biegu, we współpracy z Fundacją Maraton Warszawski przygotowała wiele atrakcji dla biegaczy i kibiców. To będzie prawdziwe święto sportu i doskonała zabawa dla miłośników treningów z ulubioną muzyką.
Maraton Warszawski to jedna z największych imprez biegowych w tej części Europy odbywająca się nieprzerwanie od 1979 roku. 44 edycja wystartuje już 25 września. Jabra zadba o dobrą zabawę na starcie biegu, a także w miasteczku maratońskim, gdzie w specjalnej strefie firmy będzie można przetestować sportowe słuchawki douszne z serii Jabra Elite Active, wziąć udział w konkursach z nagrodami, a także miło i aktywnie spędzić czas z najmłodszymi na których czeka wiele atrakcji. Jabra przygotowała też niespodziankę dla biegaczy, którzy jak co roku pokonują trasę w różnorodnych przebraniach.
Muzyczna rozgrzewka z Agatą Dąbrowską i Bartkiem Paluchem
Muzyka może stanowić silną motywację do treningu. Wielu sportowców nie wyobraża sobie biegowych ćwiczeń bez słuchania swoich ulubionych utworów, które napędzają ich do pokonywania kolejnych kilometrów. Królewski dystans maratonu to nie lada wyzwanie, dlatego Jabra przygotowała energetyczną, muzyczną rozgrzewkę w wykonaniu profesjonalnych trenerów Agaty Dąbrowskiej i Bartka Palucha. Początek rozgrzewki powered by Jabra już o 8:45 na scenie startu 44. Maratonu Warszawskiego na ul. Konwiktorskiej. Dobra rozgrzewka to najlepszy początek doskonałego biegu jeśli zależy nam na pozytywnych wynikach, długotrwałej radości z biegania i uniknięciu kontuzji.
„NaSTRÓJ się na muzykę” – przebierz się i wygraj sportowe słuchawki Jabra
To już tradycja, że w czasie Maratonu Warszawskiego i biegów towarzyszących jest duże grono pozytywnie zakręconych uczestników, którzy mierzą się z trasą w nietypowych strojach superbohaterów, księżniczek i innych ulubionych postaci. Ich kreatywność nie zna granic. Obecność przebierańców powoduje radosne poruszenie wśród kibiców i innych biegaczy. Jabra wraz z Fundacją Maraton Warszawski postanowiła ich nagrodzić. W tym roku w ramach konkursu „NaSTRÓJ się na muzykę” na najlepsze przebranie wygrać można bezprzewodowe sportowe słuchawki Jabra Elite 4 Active. Co należy zrobić? Wystarczy pobiec w pomysłowym stroju w 44. Maratonie Warszawskim lub w jednym z biegów towarzyszących organizowanych przez Fundację Maraton Warszawski w dniu 25 września 2022 roku. Następnie wysłać swoje zdjęcie w przebraniu do FMW i czekać na wyniki. Szczegóły konkursu na stronie Maratonu Warszawskiego.
Biegaj z ulubioną muzyką
Sportowe słuchawki Elite 4 Active i Elite 7 Active to doskonali partnerzy każdego treningu biegowego. Są wodoodporne, odporne na pot, a także idealnie dopasowane do ucha co pozwala cieszyć się komfortem, wygodą i pewnością że nie wypadną nawet podczas intensywnych aktywności. Każdy kto odwiedzi strefę Jabra w miasteczku maratońskim będzie mógł sam to sprawdzić skacząc w nich na trampolinie. Czyste, energetyczne i personalizowane brzmienie, stanowi doskonałe wsparcie podczas aktywności fizycznej. Prosta obsługa, łatwe i szybkie parowanie, funkcja aktywnej redukcji hałasów (ANC), podsłuchiwania otoczenia (HearThrough), wytrzymała bateria oraz szereg zaawansowanych funkcji pozwalają cieszyć się motywującą muzyką w każdej sytuacji, także podczas krótkiego biegania, spacerów czy maratońskich zmagań.
Każdy ma szansę wygrać te bezprzewodowe słuchawki – wystarczy odwiedzić strefę Jabra w miasteczku maratońskim w Multimedialnym Parku Fontann już 25 września.
Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.