Jabra zaprasza na 44. Maraton Warszawski
Już 25 września br. w Warszawie wystartuje 44. Maraton Warszawski, który w tym roku na stołeczne ulice przyciągnie ponad 8 tys. zawodników. Firma Jabra, Oficjalny Partner i Partner Technologiczny biegu, we współpracy z Fundacją Maraton Warszawski przygotowała wiele atrakcji dla biegaczy i kibiców. To będzie prawdziwe święto sportu i doskonała zabawa dla miłośników treningów z ulubioną muzyką.
Maraton Warszawski to jedna z największych imprez biegowych w tej części Europy odbywająca się nieprzerwanie od 1979 roku. 44 edycja wystartuje już 25 września. Jabra zadba o dobrą zabawę na starcie biegu, a także w miasteczku maratońskim, gdzie w specjalnej strefie firmy będzie można przetestować sportowe słuchawki douszne z serii Jabra Elite Active, wziąć udział w konkursach z nagrodami, a także miło i aktywnie spędzić czas z najmłodszymi na których czeka wiele atrakcji. Jabra przygotowała też niespodziankę dla biegaczy, którzy jak co roku pokonują trasę w różnorodnych przebraniach.
Muzyczna rozgrzewka z Agatą Dąbrowską i Bartkiem Paluchem
Muzyka może stanowić silną motywację do treningu. Wielu sportowców nie wyobraża sobie biegowych ćwiczeń bez słuchania swoich ulubionych utworów, które napędzają ich do pokonywania kolejnych kilometrów. Królewski dystans maratonu to nie lada wyzwanie, dlatego Jabra przygotowała energetyczną, muzyczną rozgrzewkę w wykonaniu profesjonalnych trenerów Agaty Dąbrowskiej i Bartka Palucha. Początek rozgrzewki powered by Jabra już o 8:45 na scenie startu 44. Maratonu Warszawskiego na ul. Konwiktorskiej. Dobra rozgrzewka to najlepszy początek doskonałego biegu jeśli zależy nam na pozytywnych wynikach, długotrwałej radości z biegania i uniknięciu kontuzji.
„NaSTRÓJ się na muzykę” – przebierz się i wygraj sportowe słuchawki Jabra
To już tradycja, że w czasie Maratonu Warszawskiego i biegów towarzyszących jest duże grono pozytywnie zakręconych uczestników, którzy mierzą się z trasą w nietypowych strojach superbohaterów, księżniczek i innych ulubionych postaci. Ich kreatywność nie zna granic. Obecność przebierańców powoduje radosne poruszenie wśród kibiców i innych biegaczy. Jabra wraz z Fundacją Maraton Warszawski postanowiła ich nagrodzić. W tym roku w ramach konkursu „NaSTRÓJ się na muzykę” na najlepsze przebranie wygrać można bezprzewodowe sportowe słuchawki Jabra Elite 4 Active. Co należy zrobić? Wystarczy pobiec w pomysłowym stroju w 44. Maratonie Warszawskim lub w jednym z biegów towarzyszących organizowanych przez Fundację Maraton Warszawski w dniu 25 września 2022 roku. Następnie wysłać swoje zdjęcie w przebraniu do FMW i czekać na wyniki. Szczegóły konkursu na stronie Maratonu Warszawskiego.
Biegaj z ulubioną muzyką
Sportowe słuchawki Elite 4 Active i Elite 7 Active to doskonali partnerzy każdego treningu biegowego. Są wodoodporne, odporne na pot, a także idealnie dopasowane do ucha co pozwala cieszyć się komfortem, wygodą i pewnością że nie wypadną nawet podczas intensywnych aktywności. Każdy kto odwiedzi strefę Jabra w miasteczku maratońskim będzie mógł sam to sprawdzić skacząc w nich na trampolinie. Czyste, energetyczne i personalizowane brzmienie, stanowi doskonałe wsparcie podczas aktywności fizycznej. Prosta obsługa, łatwe i szybkie parowanie, funkcja aktywnej redukcji hałasów (ANC), podsłuchiwania otoczenia (HearThrough), wytrzymała bateria oraz szereg zaawansowanych funkcji pozwalają cieszyć się motywującą muzyką w każdej sytuacji, także podczas krótkiego biegania, spacerów czy maratońskich zmagań.
Każdy ma szansę wygrać te bezprzewodowe słuchawki – wystarczy odwiedzić strefę Jabra w miasteczku maratońskim w Multimedialnym Parku Fontann już 25 września.
Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior
Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Przemysł
Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]
Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.