Komunikaty PR

Jabra Connect 5t - nowe słuchawki douszne true wireless

2022-09-28  |  16:15

Jabra, lider na rynku osobistych i biurowych rozwiązań audio, wprowadza do oferty nowy model słuchawek Jabra Connect 5t jako trzeci produkt z serii Jabra Connect. Dołącza on do wszechstronnego zestawu słuchawkowego nagłownego Connect 4h oraz przenośnego zestawu głośnomówiącego Jabra Connect 4s z rodziny produktów stworzonych dla osób, które chcą same wybierać swoje elastyczne rozwiązania do pracy zdalnej w sprzedaży detalicznej. Jabra Connect 5t wnosi do tej gamy produktów zalety słuchawek true wireless i będzie solidnym towarzyszem w pracy zdalnej.

W czasach, gdy praca w domu jest standardem, posiadanie odpowiednich narzędzi i technologii jest dla większości priorytetem. Z globalnego raportu o pracy hybrydowej „Hybrid Ways of Working 2022” przeprowadzonego przez Jabra wynika, że 57% pracowników wybiera elastyczny model pracy, a 28% pracuje całkowicie zdalnie. W związku z tym słuchawki Jabra Connect 5t zostały opracowane z myślą o osobach pracujących w domu, które potrzebują słuchawek dousznych do pracy, ale też rozrywki.

Praca w dowolnym miejscu i czasie

Praca zdalna powinna być tak samo efektywna jak w biurze, a słuchawki Jabra Connect 5t umożliwiają to dzięki hybrydowej aktywnej redukcji hałasu i eliminacji szumu powodowanego przez wiatr. Te słuchawki douszne zostały wyposażone w kombinację mikrofonów zwróconych do wewnątrz i na zewnątrz. Umożliwiają one eliminację hałasu z otoczenia, dzięki czemu użytkownicy pracujący w trybie zdalnym mogą skoncentrować się na rozmowach bez zakłóceń. Technologia 6 mikrofonów umożliwia uzyskanie wyrazistego dźwięku o wysokiej jakości podczas rozmów, a 6-milimetrowe przetworniki odtwarzają bogaty dźwięk utworów z ulubionej playlisty. Dźwięk odtwarzany przez słuchawki ulepszają dodatkowo kodeki SBC, AAC i Qualcomm® aptX™.

Model Connect 5t, oparty na wprowadzonych niedawno słuchawkach dousznych true wireless Elite 5, umożliwia zachowanie połączenia z dwoma urządzeniami jednocześnie, na przykład z laptopem i smartfonem, a to za sprawą funkcji Bluetooth Multipoint. Funkcja Google Fast Pair w systemie Android i Microsoft Swift Pair w systemie Windows umożliwia łączenie ze słuchawkami w ciągu kilku sekund, dzięki czemu można bezproblemowo przełączać urządzenia. Dzięki funkcji Spotify Tap wystarczy dotknąć słuchawek, aby posłuchać dowolnego utworu muzycznego.

Użytkownicy mogą uzyskać do 7 godzin pracy słuchawek na baterii i do 28 godzin w sumie z dołączonym etui i podkładką do ładowania bezprzewodowego z certyfikatem Qi. Funkcja szybkiego ładowania zapewnia użytkownikom godzinę energii w ciągu dziesięciu minut - idealne rozwiązanie do całodziennych rozmów.

„Wszyscy wiemy, jak uciążliwe są rozmowy z dźwiękiem o słabej jakości lub w hałaśliwym otoczeniu. Nasza wizja rodziny produktów Jabra Connect wynika z dążenia do tego, by użytkownicy wyglądali i brzmieli profesjonalnie niezależnie od tego, gdzie znajdują się w domu. Wszyscy powinni mieć swobodę i możliwość pracy niezależnie od miejsca, dlatego słuchawki Connect 5t to doskonały dodatek zwiększający potencjał pracowników” — mówi Calum MacDougall, SVP w Jabra.

Rodzina produktów Jabra Connect obejmuje nowe słuchawki Connect 5t, nagłowny zestaw słuchawkowy Connect 4h oferujący nową jakość rozmów za pośrednictwem komputera, a także profesjonalny zestaw głośnomówiący Connect 4s do udziału w telekonferencjach w domu.

Najważniejsze cechy i funkcje Connect 5t:

  • Technologia 6 mikrofonów — wyraźne połączenia do spotkań wirtualnych
  • Hybrydowa aktywna redukcja hałasu — blokuje hałas z zewnątrz, umożliwiając lepszą koncentrację
  • Inteligentne opcje łączności — dzięki funkcji Bluetooth Multipoint można łączyć słuchawki z dwoma urządzeniami jednocześnie, a Google Fast Pair i Microsoft Swift Pair umożliwiają łączenie w ciągu sekund. Funkcja Spotify Tap daje łatwy dostęp do muzyki
  • Do 7 godzin działania na baterii i do 28 godzin z etui ładującym— do prowadzenia rozmów przez cały dzień. W zestawie ładowarka bezprzewodowa
  • 6-milimetrowe głośniki — bogaty, przyjemny dźwięk do pracy i rozrywki
  • Asystenci głosowi— Asystent Google* i Alexa oferujące pomoc przy użyciu poleceń głosowych

 

Słuchawki Jabra Connect 5t będą dostępne w rekomendowanej cenie producenta 799 PLN w wybranych sieciach sklepów elektronicznych, a także na stronie jabra.com i serwisie Amazon.

 

Więcej informacji o Jabra Connect 5t można uzyskać pod adresem www.jabra.pl/connect5t. Więcej informacji o innych produktach Jabra Connect: Connect 4h i Connect 4s.

 

* Tylko w systemie Android.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605 Biuro prasowe
2024-10-25 | 10:35

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a
Audio i HIFI Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
2024-07-17 | 14:57

Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych

Nowy model powstał z myślą o osobach aktywnych, bo wystarczy zawiesić je na karku poprzez pałąk i zostaną doskonałym towarzyszem treningu. Mogą grać nieprzerwanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.