Komunikaty PR

Innowacyjne urządzenia Hisense już w Polsce

2021-05-13  |  15:30
Biuro prasowe

Hisense, światowej skali producent TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, rozpoczyna komunikację na polskim rynku z hasłem „Say Hi to Hisense”, która ma na celu przybliżenie klientom w Polsce produktów marki oraz jej historii.

Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej, ale portfolio marki jest znacznie szersze – w ofercie w Polsce dostępne są już telewizory LED, OLED, ULED, MiniLED, czy urządzenia z kategorii AGD – lodówki, zamrażarki, pralki oraz klimatyzatory.

Innowacyjność silnie wpisuje się w DNA marki Hisense – firma od ponad 50 lat konsekwentnie pracuje nad badaniami i rozwojem urządzeń elektronicznych, a jej głównym celem jest kreowanie trendów w tej dziedzinie. Innymi ważnymi wartościami dla marki są: uczciwość, zorientowanie na klienta czy zrównoważony rozwój. Misją Hisense jest dostarczanie nowoczesnych produktów o najwyższej jakości w przystępnych cenach, które będą uławiać codzienność i podnosić jakość życia konsumentów.

Hisense jako pionier innowacji – LASER TV

Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej i stara się być zawsze o krok przed konkurencją – jako pierwszy na świecie w 2014 r. wprowadził Laser TV na rynek telewizorów komercyjnych. Firma nieustannie pracuje nad rozwojem tej technologii, wierząc, że to jedno z najdoskonalszych rozwiązań wyświetlania obrazu. Hisense to czwarta co do wielkości marka telewizorów na świecie i numer 1 w tym segmencie w Chinach.

Laser TV to laserowy telewizor, w którego skład wchodzi projektor o ultrakrótkim rzucie i wysokiej jakości ekran 4K eliminujący światło otoczenia. Opatentowana przez Hisense technologia źródła laserowego równomiernie emituje światło i kolory na ekran, aby wyświetlać płynne i szczegółowe obrazy w dowolnym oświetleniu. Telewizory Hisense umożliwiają także oglądanie wielkoformatowego ekranu z bliskiej odległości sprawiając, że obrazy stają się bardziej realistyczne, a widz może poczuć się jak w kinie. Wyjątkowości doświadczenia dopełnia kinowa technologia audio. Dzięki temu, że obraz na ekranie jest odbijany, a nie bezpośrednio wyświetlany w kierunku oczu sprawia, że Laser TV jest przyjazny dla wzroku i mniej męczy oczy nawet podczas długich seansów.

Hisense poszerza właśnie portfolio telewizorów w tej kategorii – do 100-calowego, dostępnego już w Polsce modelu 100L5 4K Smart Laser TV, dołącza właśnie kolejny 88L5V Sonic Screen Laser TV, wyposażony w pierwszy na rynku ekran dźwiękowy, o przekątnej 88 cali. Model Sonic Screen Laser TV będzie dostępny w Polsce już w lipcu 2021.

Pandemia koronawirusa spowodowała, że więcej czasu spędzamy przed ekranami urządzeń, a wielkoformatowe telewizory stają się coraz bardziej popularne. Rynek dużych przekątnych TV rośnie w bardzo szybkim tempie rok do roku – pierwszy kwartał 2021 roku w segmencie +70” urósł ilościowo o ponad 90% (prawie podwójnie w stosunku do zeszłego roku). Hisense wpisując się w te trendy dostarcza swoje modele Laser TV w segmencie 88”, 100” i planuje dalej poszerzać swoje portfolio w tym zakresie.

Telewizory z flagowej serii Laser TV to tylko część szerokiej oferty Hisense w kategorii TV. Oferta marki przeznaczona dla polskich konsumentów na 2021 rok obejmuje 24 modeli telewizorów LED, OLED, ULED, MiniLED, których przekątne ekranu wahają się między 32” a 120” cali. Projektanci marki, pracując nad kolejnymi modelami telewizorów przywiązują dużą wagę do designu – modele telewizorów Hisense charakteryzują się dopracowanym wzornictwem, dopełniającym wystrój wielu nowoczesnych wnętrz.

Chłodniej latem dzięki Hisense

Ważną częścią portfolio produktów Hisense są te należące do kategorii cooling. Wśród nich znajduje się seria lodówek Kombi, Side-by-Side oraz French Door, które dostępne są w salonach sieci Media Expert. Dodatkowo – niedawno marka poszerzyła swoją ofertę wprowadzając wysoko wyspecjalizowane produkty z kategorii washing – pralki i suszarki.

Polscy konsumenci mogą także korzystać z oferty klimatyzatorów marki – szerokie portfolio jest dystrybuowane przez firmę Schiessel.

Produkty Hisense na polskim rynku

Hisense kontynuuje poszerzanie swojego portfolio na polskim rynku. W ofercie marki są już dostępne pralki i suszarki, a wkrótce pojawią się także urządzenia do wyposażenia kuchni z kategorii built-in – piekarniki i płyty indukcyjne. Marka zapowiedziała także dalszy rozwój portfolio lodówek – wkrótce zostaną zaprezentowane nowe modele z serii Skyline, które można scharakteryzować jako idealne połączenie designu z najwyższą technologią. Designu, który sprawi, że idealnie wpasują się we wnętrze każdej kuchni i technologii ułatwiającej życie konsumentów.

Historia marki Hisense na świecie

Hisense to globalna firma, której produkty są dostępne na sześciu kontynentach. W języku chińskim słowo „Hisense” oznacza „dwie rzeki wpadające do morza” lub „zaufanie bez granic”. Początki marki sięgają 1969 roku, wtedy właśnie rozpoczęto produkcję odbiorników radiowych w nowo założonej fabryce No.2 Radio Factory w Qingdao. Kolejnym krokiem w rozwoju firmy było poszerzenie w 1996 roku portfolio o klimatyzatory, a rok później o telewizory. W 2002 roku do oferty włączono chłodziarko-zamrażarki, a w następnych latach inne sprzęty AGD i RTV, m.in. lodówki, pralki, piekarniki, tablety czy smartfony.

Hisense ma swoje oddziały aż w 54 państwach na całym świecie i zatrudnia ponad 80 000 pracowników, z czego 6 000 osób pracuje w 16 nowoczesnych centrach badań i rozwoju. W 2018 roku Hisense został właścicielem firmy Gorenje, czołowego producenta AGD w Europie i tym samym poszerzył portfolio swoich produktów oferując wysokiej klasy sprzęty AGD i RTV.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior Biuro prasowe
2024-12-03 | 09:56

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Holenderska marka wprowadza słuchawki Bluetooth dla najmłodszych. Dzięki ograniczeniu głośności do 85 dB uszy dzieci są chronione podczas słuchania ulubionych melodii. Uwagę zwracają
Audio i HIFI Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
2024-10-25 | 10:35

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen

Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują  wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.

IT i technologie

Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji ma wystartować w tym roku. Polskie wojsko coraz szerzej korzysta z tej technologii

– Opracowujemy koncepcję funkcjonowania Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji. Szkolimy też odpowiednio naszych inżynierów, współpracujemy z uczelniami wyższymi w tym aspekcie, aby mieć gotowy odpowiedni potencjał intelektualny – mówi gen. dyw. Karol Molenda, dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni. Nowa formacja będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie rozwiązań AI na potrzeby działań militarnych. Podobne instytucje są już powoływane przez inne kraje NATO.

Konsument

Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania

Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.