Komunikaty PR

Huawei x Douglas. Kup słuchawki FreeBuds Lipstick i otrzymaj voucher do Douglas

2021-11-03  |  17:20
Biuro prasowe

Huawei, we współpracy z siecią perfumerii Douglas, przygotował specjalną ofertę dla tych, którzy zdecydują się na zakup w przedsprzedaży słuchawek FreeBuds Lipstick w wyjątkowym etui w kształcie szminki.

Voucher o wartości 200 zł do perfumerii Douglas otrzyma ten, kto od 3 do 21 listopada kupi najnowsze słuchawki Huawei i pomyślnie zarejestruje udział w promocji na dedykowanej stronie. Słuchawki FreeBuds Lipstick są dostępne w Polsce od 3 listopada w cenie 999 zł. Z oferty Huawei i Douglas mogą skorzystać ci, którzy zdecydują się na zakup urządzenia w okresie przedsprzedaży – od 3 do 21 listopada – na stronie huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w Westfield Arkadia lub u partnerów: Allegro – Oficjalny sklep Huawei, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV EURO AGD i x-kom.

Aby otrzymać voucher o wartości 200 zł do perfumerii Douglas, należy kupić słuchawki, zachować dowód zakupu i zarejestrować udział w promocji na dedykowanej stronie www.huaweifreebudspromo.pl. W ciągu 40 dni od rejestracji organizator mailowo potwierdzi otrzymanie vouchera. Każdy dowód zakupu można zarejestrować tylko raz. Liczba voucherów w promocji jest ograniczona.

W ramach współpracy Huawei i Douglas, słuchawki Freebuds Lipstick, nawiązujące designem do luksusowych kosmetyków, będą prezentowane w eleganckich gablotach w 9 sklepach stacjonarnych Douglas w największych miastach w Polsce.

FreeBuds Lipstick, zaprezentowane po raz pierwszy 21 października podczas premiery najnowszych smartfonów Huawei nova 9 w Wiedniu, wyróżniają się na rynku niezwykłym designem. Czerwone słuchawki zapakowane są w przypominające szminkę etui, które wykonane jest ze stali nierdzewnej z błyszczącym wykończeniem i złotymi elementami, do tego posiada funkcję ładowania słuchawek. Magnetyczne zamknięcie etui, wydające charakterystyczne dla szminek „kliknięcie” przy zamykaniu, a także specjalne pudełko upominkowe, gwarantują unikalne doświadczenia z użytkowania.

- Unikalny design słuchawek FreeBuds Lipstick, które przypominają luksusową szminkę, to wdzięczny temat do wyjątkowej współpracy z siecią perfumerii Douglas. To produkt dla osób, które lubią wyróżniać się z tłumu, cenią niepowtarzalny design, a przy tym są wymagające, jeśli chodzi o jakość dźwięku i wygodę użytkowania tego typu urządzenia. Wierzymy, że konsumenci spojrzą na FreeBuds Lipstick jak na atrakcyjny prezent świąteczny, którym mogą obdarować kogoś bliskiego lub… samego siebie – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce w Huawei CBG Polska.

Huawei FreeBuds Lipstick są wyposażone w technologię aktywnej redukcji szumów (ANC), która pozwala odciąć się od dźwięków zewnętrznych, w tym na przykład ruchliwej ulicy, gwaru w kawiarni czy biurze. Jako pierwsze douszne słuchawki w branży, wykorzystują technologię Adaptive Ear-Matching (AEM), która wykrywa kształt kanału słuchowego oraz warunki użytkowania i automatycznie dostosowuje konfigurację redukcji szumów do indywidualnych cech użytkowania. Słuchawki można połączyć jednocześnie z dwoma urządzeniami – na przykład słuchając muzyki na komputerze, bez rozłączania urządzenia można odbierać rozmowy na smartfonie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Słuchawki Fresh ‘n Rebel Clam Blaze: 80 godzin słuchania muzyki Biuro prasowe
2024-04-16 | 01:00

Słuchawki Fresh ‘n Rebel Clam Blaze: 80 godzin słuchania muzyki

Holenderska marka ogłasza premierę najnowszego modelu słuchawek nausznych Bluetooth 5.2. Oprócz niesamowicie pojemnej baterii oferują m.in. wyciszanie hałasu ENC, redukcję szumu
Audio i HIFI Fresh ’n Rebel przedstawia Clam Fuse, słuchawki mobilne z ANC
2024-04-10 | 14:05

Fresh ’n Rebel przedstawia Clam Fuse, słuchawki mobilne z ANC

Holenderski producent ogłosił premierę swoich najnowszych zgrabnych słuchawek nausznych Bluetooth 5.3. Wyróżniają się możliwością grania przez 45 godzin na jednym ładowaniu
Audio i HIFI Oto słuchawki Hama Passion Chop do pary z ładowarką indukcyjną
2024-03-22 | 09:43

Oto słuchawki Hama Passion Chop do pary z ładowarką indukcyjną

Marka ogłosiła właśnie premierę praktycznych słuchawek typu True Wireless Passion Chop. Wyróżniają się pracą na jednym ładowaniu baterii przez 4 godziny, wbudowanym mikrofonem,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.