Huawei x Douglas. Kup słuchawki FreeBuds Lipstick i otrzymaj voucher do Douglas
Huawei, we współpracy z siecią perfumerii Douglas, przygotował specjalną ofertę dla tych, którzy zdecydują się na zakup w przedsprzedaży słuchawek FreeBuds Lipstick w wyjątkowym etui w kształcie szminki.
Voucher o wartości 200 zł do perfumerii Douglas otrzyma ten, kto od 3 do 21 listopada kupi najnowsze słuchawki Huawei i pomyślnie zarejestruje udział w promocji na dedykowanej stronie. Słuchawki FreeBuds Lipstick są dostępne w Polsce od 3 listopada w cenie 999 zł. Z oferty Huawei i Douglas mogą skorzystać ci, którzy zdecydują się na zakup urządzenia w okresie przedsprzedaży – od 3 do 21 listopada – na stronie huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w Westfield Arkadia lub u partnerów: Allegro – Oficjalny sklep Huawei, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV EURO AGD i x-kom.
Aby otrzymać voucher o wartości 200 zł do perfumerii Douglas, należy kupić słuchawki, zachować dowód zakupu i zarejestrować udział w promocji na dedykowanej stronie www.huaweifreebudspromo.pl. W ciągu 40 dni od rejestracji organizator mailowo potwierdzi otrzymanie vouchera. Każdy dowód zakupu można zarejestrować tylko raz. Liczba voucherów w promocji jest ograniczona.
W ramach współpracy Huawei i Douglas, słuchawki Freebuds Lipstick, nawiązujące designem do luksusowych kosmetyków, będą prezentowane w eleganckich gablotach w 9 sklepach stacjonarnych Douglas w największych miastach w Polsce.
FreeBuds Lipstick, zaprezentowane po raz pierwszy 21 października podczas premiery najnowszych smartfonów Huawei nova 9 w Wiedniu, wyróżniają się na rynku niezwykłym designem. Czerwone słuchawki zapakowane są w przypominające szminkę etui, które wykonane jest ze stali nierdzewnej z błyszczącym wykończeniem i złotymi elementami, do tego posiada funkcję ładowania słuchawek. Magnetyczne zamknięcie etui, wydające charakterystyczne dla szminek „kliknięcie” przy zamykaniu, a także specjalne pudełko upominkowe, gwarantują unikalne doświadczenia z użytkowania.
- Unikalny design słuchawek FreeBuds Lipstick, które przypominają luksusową szminkę, to wdzięczny temat do wyjątkowej współpracy z siecią perfumerii Douglas. To produkt dla osób, które lubią wyróżniać się z tłumu, cenią niepowtarzalny design, a przy tym są wymagające, jeśli chodzi o jakość dźwięku i wygodę użytkowania tego typu urządzenia. Wierzymy, że konsumenci spojrzą na FreeBuds Lipstick jak na atrakcyjny prezent świąteczny, którym mogą obdarować kogoś bliskiego lub… samego siebie – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce w Huawei CBG Polska.
Huawei FreeBuds Lipstick są wyposażone w technologię aktywnej redukcji szumów (ANC), która pozwala odciąć się od dźwięków zewnętrznych, w tym na przykład ruchliwej ulicy, gwaru w kawiarni czy biurze. Jako pierwsze douszne słuchawki w branży, wykorzystują technologię Adaptive Ear-Matching (AEM), która wykrywa kształt kanału słuchowego oraz warunki użytkowania i automatycznie dostosowuje konfigurację redukcji szumów do indywidualnych cech użytkowania. Słuchawki można połączyć jednocześnie z dwoma urządzeniami – na przykład słuchając muzyki na komputerze, bez rozłączania urządzenia można odbierać rozmowy na smartfonie.

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier
Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Nauka
Dobre perspektywy współpracy pomiędzy brytyjskimi a polskimi uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na relacje gospodarcze

Współpraca pomiędzy Polską a Wielką Brytanią w obszarze akademickim szybko się rozwija. Dotyczy to nie tylko wymiany studenckiej i edukacji transnarodowej, ale przede wszystkim strategicznych partnerstw między instytucjami i uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na współpracę między firmami z obu krajów. W efekcie dynamika współpracy gospodarczej Polski z Wielką Brytanią stale rośnie, podobnie jak wartość brytyjskich inwestycji czy firm z udziałem brytyjskiego kapitału.
Handel
Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.