Komunikaty PR

Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski

2021-11-03  |  17:20
Biuro prasowe

Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.

 

Komunikację nowych urządzeń Huawei wspierać będą w swoich kanałach social media także popularni influencerzy  – Lara Gessler, Paulina Krupińska, Maciej Musiał i Mikołaj Roznerski.

Robert Lewandowski występuje w spocie telewizyjnym i digitalowym promującym MateBook 14s oraz w spocie digitalowym Watch GT 3.

W kampanii Huawei MateBook 14s, pojawią się także: restauratorka Lara Gessler, modelka i prezenterka Paulina Krupińska oraz aktor Maciej Musiał, którzy w swoich kanałach w social media będą prezentować możliwości najnowszego laptopa marki. Kampania ma charakter 360 stopni – oprócz spotów telewizyjnych (start 8 listopada), Huawei prowadzi ją w kanałach OOH, PR i digital. Spot digitalowy laptopa MateBook 14s z udziałem Roberta Lewandowskiego jest dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=qHzwpb1bQxo.

Lara Gessler i Maciej Musiał są także zaangażowani w kampanię Watch GT 3. W swoich kanałach social media będą dzielić się swoimi wrażeniami z użytkowania nowego smartwatcha, który wspiera użytkownika w monitorowaniu zdrowia i kondycji fizycznej. W kampanii najnowszego smartwatcha pojawi się także aktor Mikołaj Roznerski. Kampania ma charakter 180 stopni i od 3 listopada jest prowadzona w kanałach PR i digital. Spot digitalowy Huawei Watch GT 3 z udziałem Roberta Lewandowskiego jest dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=uqDttPsP4js.

Paulina Krupińska, oprócz kampanii MateBook 14s, pojawi się także w kampanii stylowych słuchawek FreeBuds Lipstick. W swoich kanałach social media podzieli się z fanami wrażeniami z użytkowania unikalnych, czerwonych słuchawek, zamkniętych w etui przypominających szminkę. Kampania FreeBuds Lipstick od 3 listopada będzie prowadzona w kanałach PR i digital, a od 22 listopada także w telewizji, inspirując do zakupu świątecznego prezentu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Oto słuchawki Hama Passion Chop do pary z ładowarką indukcyjną Biuro prasowe
2024-03-22 | 09:43

Oto słuchawki Hama Passion Chop do pary z ładowarką indukcyjną

Marka ogłosiła właśnie premierę praktycznych słuchawek typu True Wireless Passion Chop. Wyróżniają się pracą na jednym ładowaniu baterii przez 4 godziny, wbudowanym mikrofonem,
Audio i HIFI Walentynkowa premiera różowo-złotych urządzeń od Niceboy
2024-02-14 | 10:25

Walentynkowa premiera różowo-złotych urządzeń od Niceboy

Czeska marka Niceboy wprowadza na polski rynek nowe urządzenia w walentynkowych, różowo-złotych wersjach kolorystycznych, dostępne w przystępnych cenach, mogące sprawdzić się jako
Audio i HIFI Bezprzewodowe słuchawki Padmate -75% na Black Friday
2023-11-24 | 12:00

Bezprzewodowe słuchawki Padmate -75% na Black Friday

Z okazji Black Friday dystrybutor słuchawek Padmate polski dystrybutor elektroniki i sprzętu domowego 4cv Mobile przygotował promocję -75% na model PaMu Scroll, w której ich cena

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Infrastruktura

Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia

Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.

Prawo

Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu

Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.

Polityka

Poparcie Europejczyków dla Ukrainy pozostaje silne. Bardziej kontrowersyjna jest kwestia jej wejścia do NATO

Silne poparcie dla Ukrainy w Europie sprawia, że politycy prezentujący odmienną wizję nie mają przestrzeni na próby wykorzystywania prorosyjskich postaw w kształtowaniu polityki zagranicznej. Badania naukowców z Uniwersytetu w Exeter przeprowadzone w kilkunastu europejskich krajach wskazują, że poparcie dla Ukrainy i polityki skupiającej się na pomocy zaatakowanemu krajowi jest szerokie, ale najsilniejsze w państwach mających doświadczenia z polityką Kremla w czasach Związku Radzieckiego. Najsilniejsza polaryzacja nastrojów w Europie jest zauważalna w kwestii ewentualnego przystąpienia Ukrainy do Paktu Północnoatlantyckiego.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.