Huawei startuje z kampaniami nowych produktów – w nich Robert Lewandowski
Huawei startuje z kampaniami marketingowymi nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży w Polsce: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski.
Komunikację nowych urządzeń Huawei wspierać będą w swoich kanałach social media także popularni influencerzy – Lara Gessler, Paulina Krupińska, Maciej Musiał i Mikołaj Roznerski.
Robert Lewandowski występuje w spocie telewizyjnym i digitalowym promującym MateBook 14s oraz w spocie digitalowym Watch GT 3.
W kampanii Huawei MateBook 14s, pojawią się także: restauratorka Lara Gessler, modelka i prezenterka Paulina Krupińska oraz aktor Maciej Musiał, którzy w swoich kanałach w social media będą prezentować możliwości najnowszego laptopa marki. Kampania ma charakter 360 stopni – oprócz spotów telewizyjnych (start 8 listopada), Huawei prowadzi ją w kanałach OOH, PR i digital. Spot digitalowy laptopa MateBook 14s z udziałem Roberta Lewandowskiego jest dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=qHzwpb1bQxo.
Lara Gessler i Maciej Musiał są także zaangażowani w kampanię Watch GT 3. W swoich kanałach social media będą dzielić się swoimi wrażeniami z użytkowania nowego smartwatcha, który wspiera użytkownika w monitorowaniu zdrowia i kondycji fizycznej. W kampanii najnowszego smartwatcha pojawi się także aktor Mikołaj Roznerski. Kampania ma charakter 180 stopni i od 3 listopada jest prowadzona w kanałach PR i digital. Spot digitalowy Huawei Watch GT 3 z udziałem Roberta Lewandowskiego jest dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=uqDttPsP4js.
Paulina Krupińska, oprócz kampanii MateBook 14s, pojawi się także w kampanii stylowych słuchawek FreeBuds Lipstick. W swoich kanałach social media podzieli się z fanami wrażeniami z użytkowania unikalnych, czerwonych słuchawek, zamkniętych w etui przypominających szminkę. Kampania FreeBuds Lipstick od 3 listopada będzie prowadzona w kanałach PR i digital, a od 22 listopada także w telewizji, inspirując do zakupu świątecznego prezentu.

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE
Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Robotyka i SI
Sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować rolnictwo. Pomaga w zbiorach i dzięki niej koszty działania gospodarstw są niższe

Algorytmy sztucznej inteligencji są dziś wykorzystywane m.in. do analizy zdjęć roślin, prognozowania plonów czy automatycznego sterowania maszynami. AI wspiera dziś produkcję rolną na wielu poziomach – od siewu po zbiór, a nawet sprzedaż, pomaga też ograniczyć koszty i adaptować się do zmian klimatu. Dlatego, choć teraz w Polsce z nowych technologii korzystają przede wszystkim właściciele największych gospodarstw, skala wykorzystania AI szybko rośnie.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.