Komunikaty PR

Harmonia dźwięku i kojącego światła. Oto głośnik Hama Shine 2.0

2022-09-15  |  12:36

Najnowszy głośnik Bluetooth od tego producenta wyróżnia się 5 różnymi trybami iluminacji i 30 W mocy dookólnego dźwięku. Wodoodporny głośnik jest ładowany przez złącze USB-C i może grać nieprzerwanie przez 12 godz. To doskonała muzyczna propozycja na imprezę, szczególnie z możliwością sparowania ze sobą dwóch sztuk, by uzyskać prawdziwy efekt stereo.

Niemiecki producent zdecydował się postawić na syntezę wrażeń muzycznych i wizualnych, które zamknął w niewielkiej obłej obudowie (wysokość 19,5 cm, szerokość 9,5 cm, głębokość 9,6 cm) głośnika mobilnego. Na górze umieszczone są wykończone gumowym materiałem przyciski do obsługi sprzętu (m.in. włącz/wyłącz, następny/poprzedni utwór, regulacja poziomu głośności czy wybór trybu pracy). Nie mogło zabraknąć uchwytu do przenoszenia głośnika. Całość waży jedynie 700 g, a do wyboru mamy dwie wersje kolorystyczne - czarną i białą.

Najpierw omówmy niezbędne aspekty techniczne. Głośnik mobilny Hama Shine 2.0 oferuje 30 watów mocy, co zupełnie wystarczy żeby nagłośnić duże pomieszczenie. Sprawdzi się też w plenerze – na działce, plaży lub podczas pikniku w parku. Litowo-jonowa bateria o pojemności 2000 mAh pozwala urządzeniu po naładowaniu do pełna na nieprzerwaną pracę przez 12 godzin. Sam proces zasilania energią trwa trzy godziny, a ładowanie przeprowadza się poprzez obustronne złącze USB typu C (kabel jest dołączony do zestawu). Na obudowie znajdziemy też oczywiście wskaźnik poziomu naładowania. Jeśli nie chcemy czekać na naładowanie, nadal możemy korzystać z głośnika i podpiąć go do urządzenia docelowego (laptopa, smartfona czy tabletu) dzięki klasycznemu wejściu Jack 3,5 mm. Z kolei technologia Bluetooth w wersji 5.0 zapewnia do 10 metrów zasięgu.

Dźwięk przestrzenny, rozchodzący się po całym pomieszczeniu, uaktywnia się po włączeniu przełącznika Xtra bass. Ciekawym atutem tej nowości produktowej jest możliwość szybkiego sparowania ze sobą dwóch głośników, by cieszyć się realnym efektem stereofonicznym. Łącznie daje to niebagatelny wynik 60 W mocy!

Marka pomyślała też o wszystkich, dla których ważny jest nie tylko dźwięk, ale też nastrój, budowany przez otaczające oświetlenie. Głośnik dysponuje wbudowanym oświetleniem LED z 5 trybami pracy do wyboru. Tak oto można dopasować rodzaj iluminacji do swojej ukochanej muzyki, co gwarantuje niepowtarzalną atmosferę. Dodatkową zaletą jest uzyskanie skromnego, „grającego” źródła światła w ciemnym pokoju.

A co z plenerem i bezpieczeństwem sprzętu? Bez obaw, gdyż prezentowany głośnik może pochwalić się odpornością na wodę, pył i kurz na poziomie IPX4. Niestraszny będzie mu więc lekki deszcz, tak samo jak zachlapanie.

Głośnik Hama Shine 2.0 wyceniono na około 349 zł.

Gwarancja producenta sięga dwóch lat.

Ze wszelkimi szczegółami zapoznamy się na oficjalnie stronie https://hamamobile.pl.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior Biuro prasowe
2024-12-03 | 09:56

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Holenderska marka wprowadza słuchawki Bluetooth dla najmłodszych. Dzięki ograniczeniu głośności do 85 dB uszy dzieci są chronione podczas słuchania ulubionych melodii. Uwagę zwracają
Audio i HIFI Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
2024-10-25 | 10:35

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.