Harmonia dźwięku i kojącego światła. Oto głośnik Hama Shine 2.0
Najnowszy głośnik Bluetooth od tego producenta wyróżnia się 5 różnymi trybami iluminacji i 30 W mocy dookólnego dźwięku. Wodoodporny głośnik jest ładowany przez złącze USB-C i może grać nieprzerwanie przez 12 godz. To doskonała muzyczna propozycja na imprezę, szczególnie z możliwością sparowania ze sobą dwóch sztuk, by uzyskać prawdziwy efekt stereo.
Niemiecki producent zdecydował się postawić na syntezę wrażeń muzycznych i wizualnych, które zamknął w niewielkiej obłej obudowie (wysokość 19,5 cm, szerokość 9,5 cm, głębokość 9,6 cm) głośnika mobilnego. Na górze umieszczone są wykończone gumowym materiałem przyciski do obsługi sprzętu (m.in. włącz/wyłącz, następny/poprzedni utwór, regulacja poziomu głośności czy wybór trybu pracy). Nie mogło zabraknąć uchwytu do przenoszenia głośnika. Całość waży jedynie 700 g, a do wyboru mamy dwie wersje kolorystyczne - czarną i białą.
Najpierw omówmy niezbędne aspekty techniczne. Głośnik mobilny Hama Shine 2.0 oferuje 30 watów mocy, co zupełnie wystarczy żeby nagłośnić duże pomieszczenie. Sprawdzi się też w plenerze – na działce, plaży lub podczas pikniku w parku. Litowo-jonowa bateria o pojemności 2000 mAh pozwala urządzeniu po naładowaniu do pełna na nieprzerwaną pracę przez 12 godzin. Sam proces zasilania energią trwa trzy godziny, a ładowanie przeprowadza się poprzez obustronne złącze USB typu C (kabel jest dołączony do zestawu). Na obudowie znajdziemy też oczywiście wskaźnik poziomu naładowania. Jeśli nie chcemy czekać na naładowanie, nadal możemy korzystać z głośnika i podpiąć go do urządzenia docelowego (laptopa, smartfona czy tabletu) dzięki klasycznemu wejściu Jack 3,5 mm. Z kolei technologia Bluetooth w wersji 5.0 zapewnia do 10 metrów zasięgu.
Dźwięk przestrzenny, rozchodzący się po całym pomieszczeniu, uaktywnia się po włączeniu przełącznika Xtra bass. Ciekawym atutem tej nowości produktowej jest możliwość szybkiego sparowania ze sobą dwóch głośników, by cieszyć się realnym efektem stereofonicznym. Łącznie daje to niebagatelny wynik 60 W mocy!
Marka pomyślała też o wszystkich, dla których ważny jest nie tylko dźwięk, ale też nastrój, budowany przez otaczające oświetlenie. Głośnik dysponuje wbudowanym oświetleniem LED z 5 trybami pracy do wyboru. Tak oto można dopasować rodzaj iluminacji do swojej ukochanej muzyki, co gwarantuje niepowtarzalną atmosferę. Dodatkową zaletą jest uzyskanie skromnego, „grającego” źródła światła w ciemnym pokoju.
A co z plenerem i bezpieczeństwem sprzętu? Bez obaw, gdyż prezentowany głośnik może pochwalić się odpornością na wodę, pył i kurz na poziomie IPX4. Niestraszny będzie mu więc lekki deszcz, tak samo jak zachlapanie.
Głośnik Hama Shine 2.0 wyceniono na około 349 zł.
Gwarancja producenta sięga dwóch lat.
Ze wszelkimi szczegółami zapoznamy się na oficjalnie stronie https://hamamobile.pl.
Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.