Hama prezentuje najnowsze nauszne słuchawki Bluetooth Freedom Lit
To kwintesencja wszystkich zalet budżetowego sprzętu audio Bluetooth. Można nimi sterować za pomocą wbudowanego przycisku wielofunkcyjnego, obsługują asystentów głosowych Siri oraz Google, mają też wbudowany mikrofon do prowadzenia rozmów. Pasywna redukcja hałasu z otoczenia na pewno jest kolejną ciekawostką, tak samo jak obecność złącza audio i możliwość wygodnego złożenia oraz schowania w kieszeni.
Oferta sprzętu audio niemieckiego producenta bezustannie się rozszerza, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom każdego użytkownika. Dlatego w portfolio firmy pojawiły się właśnie nauszne słuchawki Freedom Lit. Do wyboru mamy trzy wersje kolorystyczne: elegancka biała z szarymi nausznikami, różowa z ciemniejszymi akcentami w tej samej barwie i kruczoczarna. Ich waga wynosi 120 g.
Zacznijmy od najważniejszych informacji. Słuchawki po naładowaniu do pełna grają bezustannie przez 8 godzin. Mogą też pochwalić się wbudowanym mikrofonem, a po całkowitym naładowania maksymalny czas prowadzenia rozmów wynosi tyle samo. Sam proces zasilania urządzenia energią zajmuje trzy godziny, co odbywa się poprzez dołączony kabelek o długości 15 cm i wbudowane złącze micro USB. Wersja Bluetooth urządzenia to 5.0, co w praktyce spokojnie oznacza 10 m zasięgu. Gdy nie będziemy chcieli czekać na naładowanie urządzenia, znajdziemy w nim też złącze Jack 3,5 mm do tradycyjnego podłączenia przewodu.
Sama konstrukcja nauszników zapewnia pasywne tłumienie szumów, by móc jak najbardziej skoncentrować się na ukochanych melodiach bez niepotrzebnych zakłóceń w tle. Niewątpliwymi atutami tej nowości produktowej jest możliwość obsługi dotykowej dzięki przyciskowi wielofunkcyjnemu, np. przyjmowanie lub odrzucanie połączeń, a także odtwarzanie lub pauzowanie utworów muzycznych. W zasięgu użytkownika jest też wygodne wydawanie komend za pośrednictwem asystentów głosowych Siri i Google, co pozwala chociażby na sterowanie głośnością.
Warto zaznaczyć, że miękko wyściełany pałąk nie uciska głowy w trakcie noszenia i gwarantuje, że słuchawki nie spadną nam nawet przy intensywnym ruchu. W każdej chwili słuchawki możemy złożyć i schować do torby, plecaka a nawet kieszeni kurtki.
Słuchawki bezprzewodowe Hama Freedom Lit wyceniono na około 99 zł. Możemy liczyć na dwuletnią gwarancję producenta.
Słuchawki Hama Freedom Lit, dane techniczne:
Impedancja mikrofonu: 2,2 kΩ
Impedancja słuchawek: 32 Ω
WBCV ≥ 75mV
Wersja Bluetooth: 5.0
Profile kompatybilności Bluetooth: A2DP V1.3/AVRCP V1.6/HFP V1.7
Zakres częstotliwości mikrofonu: 50 Hz - 8 kHz
Zakres częstotliwości słuchawek: 20 Hz -20 kHz
Zakres fal: 2402-2480MHz
Zasięg emisji sygnału: 10 m
Więcej na temat produktu znajdziemy na stronie https://hamamobile.pl.
Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.