Hama Pipe 3.0 to muzyczne i świetlne wybuchowe połączenie
Najnowszy model stanowi propozycję, stworzoną dla wielbicieli muzycznej zabawy szczególnie w plenerze. Moc 24 W, dźwięk dookólny, czas pracy do 14 godzin, 3 tryby muzyczne i 10 trybów oświetlenia RGB LED oraz wodoodporność sprawiają, że sprawdzi się na plaży, działce oraz pikniku w parku. Rozświetli i wypełni muzyką również salon każdego domu.
Niemiecka marka rozwija swoją serię głośników bezprzewodowych, skierowanych do wymagającego, ale wstrzymującego się od szastania pieniędzmi użytkownika. Dlatego Hama Pipe 3.0 - jak sama numeracja wskazuje - to już trzecia odsłona popularnego sprzętu grającego, który swoją nazwę zawdzięcza charakterystycznemu obłemu kształtowi. Zachował on swoje kompaktowe gabaryty (wysokość wynosi 20 cm, a szerokość i głębokość 7,7 cm przy 610 g wagi), dzięki czemu łatwo go chwycić w jedną dłoń. W przenoszeniu pomaga materiałowy, wystający uchwyt w formie pętelki.
Urządzenie zostało utrzymane w czarnej kolorystyce, choć za sprawą iluminacji nie zawsze takie pozostaje, o czym później. Uwagę zwraca przyjemny w dotyku siateczkowy chropowaty materiał, zapobiegający palcowaniu obudowy i ślizganiu się po niej dłoni. Warto odnotować, że kształt aż zaprasza do umieszczenia go w rowerowym koszyku na bidon i kręceniu kilometrów przy ukochanych melodiach.
Model Pipe 3.0 łączy się z urządzeniem docelowym (smartfon, tablet, telewizor czy laptop) za pomocą technologii Bluetooth 5.0, co przekłada się na zasięg 10 metrów. Dysponuje 24 W mocy, co wystarczy, by odpowiednio nagłośnić kameralne przyjęcie lub pokój w domu. Wbudowana bateria litowo-jonowa o pojemności 2000 mAh pozwala na bezustanną pracę przez około 14 godzin. Czas ładowania wynosi trzy godziny, a sprzęt zasila się energią poprzez ukryte za gumową zaślepką obustronne złącze USB-C i dołączony do zestawu kabel tego samego rodzaju. O poziomie naładowania powiadomi nas funkcyjna dioda LED. Po 10 minutach bezczynności głośnik sam przechodzi w tryb uśpienia, by nie marnować energii. A gdy już całkiem jej zabraknie, zawsze alternatywą pozostaje podłączenie tradycyjnego kabla audio do zintegrowanego złącza Jack 3,5 mm.
Niewątpliwą ciekawostką jest fakt, że poprzez Bluetooth łatwo da się sparować ze sobą dwa egzemplarze opisywanego głośnika. W efekcie możemy cieszyć się podwojoną mocą i trybem stereofonicznym. Wrażenia dźwiękowe można dostosowywać do indywidualnych preferencji, naciskając przycisk wyboru jednego z trzech trybów. Korektor dźwięku potrafi ustawić głośnik na tryby: wzmocniony bas, podkreślone wysokie tony lub zrównoważony. Do obsługi całej konstrukcji służy wysokiej jakości dotykowy wyświetlacz LED, za pomocą którego wybierzemy następny lub poprzedni utwór, odtworzymy lub zatrzymamy muzykę i ustawimy pożądany tryb pracy. Za bezstopniowe sterowanie głośnością odpowiada natomiast poręczne pokrętło.
Nie mogło tu oczywiście zabraknąć wbudowanego mikrofonu HD do swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych.
Jak wiemy, budowanie atmosfery na imprezie nie ogranicza jedynie do wrażeń dźwiękowych, dlatego producent pomyślał o spektakularnej warstwie wizualnej. Wisienką na torcie jest 10 wbudowanych w głośnik diod RGB LED. Do dyspozycji użytkownik dostaje łącznie 10 trybów wyświetlania z rożnymi kolorami i ich dynamicznymi gradientami, z jednoczesną zmianą barw lub bez. Efekt? Dyskoteka w półmroku w rozświetlonych domowych czterech kątach, w garażu lub przy basenie, niczym nieustępująca wrażeniom z wirowania na parkiecie w klubie muzycznym.
Ulewny deszcz, zachlapanie wodą, brud, pył czy kurz? Wodoszczelność na poziomie IPX 5 sprawia, że czynniki zewnętrzne nie mają szansy zagrozić prezentowanej konstrukcji.
Głośnik Hama Pipe 3.0, najważniejsze właściwości techniczne:
Napięcie: 7,4 V
Pojemność baterii: 2000 mAh
Wersja Bluetooth: 5.0
Maksymalna moc dźwięku: 24 W
Stopień ochrony IP: IPX5
Czas ładowania: 3 godzin.
Dyspozycyjność: 14 godz.
Moc: 14,8 Wh
Głośnik Bluetooth Hama Pipe 3.0 kosztuje około 369 zł.
Wszelkie informacje na jego tematy zamieszczono na oficjalnej stronie producenta https://hamamobile.pl.
Słuchawki Fresh ‘n Rebel Clam Blaze: 80 godzin słuchania muzyki
Fresh ’n Rebel przedstawia Clam Fuse, słuchawki mobilne z ANC
Oto słuchawki Hama Passion Chop do pary z ładowarką indukcyjną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.