Hama Pipe 3.0 to muzyczne i świetlne wybuchowe połączenie
Najnowszy model stanowi propozycję, stworzoną dla wielbicieli muzycznej zabawy szczególnie w plenerze. Moc 24 W, dźwięk dookólny, czas pracy do 14 godzin, 3 tryby muzyczne i 10 trybów oświetlenia RGB LED oraz wodoodporność sprawiają, że sprawdzi się na plaży, działce oraz pikniku w parku. Rozświetli i wypełni muzyką również salon każdego domu.
Niemiecka marka rozwija swoją serię głośników bezprzewodowych, skierowanych do wymagającego, ale wstrzymującego się od szastania pieniędzmi użytkownika. Dlatego Hama Pipe 3.0 - jak sama numeracja wskazuje - to już trzecia odsłona popularnego sprzętu grającego, który swoją nazwę zawdzięcza charakterystycznemu obłemu kształtowi. Zachował on swoje kompaktowe gabaryty (wysokość wynosi 20 cm, a szerokość i głębokość 7,7 cm przy 610 g wagi), dzięki czemu łatwo go chwycić w jedną dłoń. W przenoszeniu pomaga materiałowy, wystający uchwyt w formie pętelki.
Urządzenie zostało utrzymane w czarnej kolorystyce, choć za sprawą iluminacji nie zawsze takie pozostaje, o czym później. Uwagę zwraca przyjemny w dotyku siateczkowy chropowaty materiał, zapobiegający palcowaniu obudowy i ślizganiu się po niej dłoni. Warto odnotować, że kształt aż zaprasza do umieszczenia go w rowerowym koszyku na bidon i kręceniu kilometrów przy ukochanych melodiach.
Model Pipe 3.0 łączy się z urządzeniem docelowym (smartfon, tablet, telewizor czy laptop) za pomocą technologii Bluetooth 5.0, co przekłada się na zasięg 10 metrów. Dysponuje 24 W mocy, co wystarczy, by odpowiednio nagłośnić kameralne przyjęcie lub pokój w domu. Wbudowana bateria litowo-jonowa o pojemności 2000 mAh pozwala na bezustanną pracę przez około 14 godzin. Czas ładowania wynosi trzy godziny, a sprzęt zasila się energią poprzez ukryte za gumową zaślepką obustronne złącze USB-C i dołączony do zestawu kabel tego samego rodzaju. O poziomie naładowania powiadomi nas funkcyjna dioda LED. Po 10 minutach bezczynności głośnik sam przechodzi w tryb uśpienia, by nie marnować energii. A gdy już całkiem jej zabraknie, zawsze alternatywą pozostaje podłączenie tradycyjnego kabla audio do zintegrowanego złącza Jack 3,5 mm.
Niewątpliwą ciekawostką jest fakt, że poprzez Bluetooth łatwo da się sparować ze sobą dwa egzemplarze opisywanego głośnika. W efekcie możemy cieszyć się podwojoną mocą i trybem stereofonicznym. Wrażenia dźwiękowe można dostosowywać do indywidualnych preferencji, naciskając przycisk wyboru jednego z trzech trybów. Korektor dźwięku potrafi ustawić głośnik na tryby: wzmocniony bas, podkreślone wysokie tony lub zrównoważony. Do obsługi całej konstrukcji służy wysokiej jakości dotykowy wyświetlacz LED, za pomocą którego wybierzemy następny lub poprzedni utwór, odtworzymy lub zatrzymamy muzykę i ustawimy pożądany tryb pracy. Za bezstopniowe sterowanie głośnością odpowiada natomiast poręczne pokrętło.
Nie mogło tu oczywiście zabraknąć wbudowanego mikrofonu HD do swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych.
Jak wiemy, budowanie atmosfery na imprezie nie ogranicza jedynie do wrażeń dźwiękowych, dlatego producent pomyślał o spektakularnej warstwie wizualnej. Wisienką na torcie jest 10 wbudowanych w głośnik diod RGB LED. Do dyspozycji użytkownik dostaje łącznie 10 trybów wyświetlania z rożnymi kolorami i ich dynamicznymi gradientami, z jednoczesną zmianą barw lub bez. Efekt? Dyskoteka w półmroku w rozświetlonych domowych czterech kątach, w garażu lub przy basenie, niczym nieustępująca wrażeniom z wirowania na parkiecie w klubie muzycznym.
Ulewny deszcz, zachlapanie wodą, brud, pył czy kurz? Wodoszczelność na poziomie IPX 5 sprawia, że czynniki zewnętrzne nie mają szansy zagrozić prezentowanej konstrukcji.
Głośnik Hama Pipe 3.0, najważniejsze właściwości techniczne:
Napięcie: 7,4 V
Pojemność baterii: 2000 mAh
Wersja Bluetooth: 5.0
Maksymalna moc dźwięku: 24 W
Stopień ochrony IP: IPX5
Czas ładowania: 3 godzin.
Dyspozycyjność: 14 godz.
Moc: 14,8 Wh
Głośnik Bluetooth Hama Pipe 3.0 kosztuje około 369 zł.
Wszelkie informacje na jego tematy zamieszczono na oficjalnej stronie producenta https://hamamobile.pl.
Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior
Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa
Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.
Polityka
Europoseł AfD: Elon Musk poprawił nasz wizerunek za granicą. Jego wsparcie nam pomaga
Najpierw wywiad z Alice Weidel, współprzewodniczącą AfD, a ostatnio wystąpienie na platformie X podczas inauguracji kampanii wyborczej – w ten sposób Elon Musk wyraża swoje poparcie dla tej niemieckiej frakcji politycznej. – Wsparcie Elona Muska nam pomaga, bo w pewnym sensie AfD poprawiła swój image za granicą – mówi Tomasz Froelich, poseł do Parlamentu Europejskiego z Alternatywy dla Niemiec. Jak wskazuje, trudno przy takim poparciu utrzymać zarzut, że AfD jest ugrupowaniem prorosyjskim.
Polityka
Polska prezydencja skupi się na bezpieczeństwie. Kluczowe ma być też zwiększenie konkurencyjności całej Unii Europejskiej
Wielowymiarowe bezpieczeństwo skupione wokół siedmiu filarów ma być fundamentem polskiej prezydencji w UE. Kluczowe, zwłaszcza w kontekście rosnącego napięcia geopolitycznego czy zagrożenia hybrydowego, jest wzmocnienie bezpieczeństwa zewnętrznego i informacyjnego. Zgodnie z zapowiedziami Donalda Tuska konkurencyjność Europy ma z kolei zależeć od działań deregulacyjnych Parlamentu Europejskiego, polski rząd ma się też koncentrować na znoszeniu barier i obciążeń biurokratycznych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.