Komunikaty PR

Głośnik mobilny z dźwiękiem przestrzennym Hama Pipe 2.0 rozkręci każdą imprezę

2021-11-15  |  09:53

Do oferty marki trafił właśnie głośnik Bluetooth, oferujący moc 24 W i dźwięk dookólny. Podłączymy go też do smartfona, tabletu lub komputera kablem jack 3,5 mm. Ma wyświetlacz z diodami LED, może grać nawet do 16 godzin i jest odpory na pył czy deszcz.

Portfolio niemieckiego producenta właśnie poszerzyło się o następny głośnik bezprzewodowy. Model Pipe 2.0, jak na urządzenie mobilne przystało, cechuje się niewielkimi gabarytami (wymiary 25,2 x 16,6 x 10 cm) i wagą 580 g. Dla zwiększenia wygody na podłużnej, okrągłej obudowie nie mogło oczywiście zabraknąć uchwytu do przenoszenia.

Głośnik stanowi odpowiedź na częsty brak basu w sprzęcie tego rodzaju. Oferuje on dźwięk, rozchodzący się w 360° w całym pomieszczeniu. Moc 24 watów w zupełności wystarcza, żeby wypełnić ulubionymi melodiami czy wokalem całe mieszkanie. Warto dodać, że dwa takie głośniki da się sparować ze sobą poprzez Bluetooth, umieścić je na przyjęciu w dowolnych miejscach i łatwo uzyskać prawdziwy efekt stereo. Producent pomyślał też o wbudowanym mikrofonie, dzięki czemu w przypadku połączenia telefonicznego w zasięgu użytkownika jest swobodne prowadzenie rozmów.

Do wyboru mamy dwa tryby użytkowania - wewnętrzny, idealny na domowe przyjęcie i zewnętrzny, powstały z myślą o pikniku, grillowaniu czy imprezowaniu w plenerze. Do tego ostatniego zachęca wodoodporność klasy IPX4, co oznacza, że najnowszej propozycji z segmentu audio od marki Hama niestraszne są pył, zachlapanie czy lekkie oberwanie chmury. Między trybami przełącza się pojedynczym przyciskiem, zaś główna różnica polega na różnym rozmieszczeniu akcentów niskich i wysokich tonów

Głośnik paruje się ze smartfonem, tabletem czy laptopem za pomocą modułu Bluetooth 5.0, a jego zakres działania wynosi 10 m. Litowo-jonowa bateria o pojemności 2000 mAh wystarcza nawet na 16 godzin ciągłej muzycznej zabawy, co oczywiście zależy od ustawionego poziomu głośności. Do pełna da się ją naładować poprzez dołączony obustronny kabel USB-C, co zajmuje około 4 godziny. O stanie naładowania poinformuje nas wyświetlacz z migającymi diodami LED. Gdy jednak nie mamy jak zasilić sprzętu energią, nic straconego. Wystarczy podłączyć go do urządzenia wyjściowego za pomocą dołączonego do zestawu kabla 3,5 mm jack.  Na górze obudowy znajdziemy przyciski do sterowania utworami i głośnością.

Do wyboru dostajemy czarną lub białą wersję kolorystyczną.

Głośnik Hama Pipe 2.0 wyceniono na 329 zł.

Wszystkie detale na temat tej nowości produktowej poznamy z oficjalnej strony producenta https://hamamobile.pl.

Najważniejsze funkcjonalności głośnika Pipe 2.0 zawarto również na filmiku promocyjnym: https://www.youtube.com/watch?v=fhUjAnT7F-Q

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605 Biuro prasowe
2024-10-25 | 10:35

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a
Audio i HIFI Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
2024-07-17 | 14:57

Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych

Nowy model powstał z myślą o osobach aktywnych, bo wystarczy zawiesić je na karku poprzez pałąk i zostaną doskonałym towarzyszem treningu. Mogą grać nieprzerwanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.