Głośnik Hama Twin 3.0 rozkręci każdą imprezę, a sam rozkręca się na dwa mniejsze
Marka wraca z najnowszą odsłoną swojego nietypowego głośnika mobilnego, który jednym ruchem ręki można zamienić na dwie w pełni niezależne od siebie bliźniacze konstrukcje stereo. Model Twin 3.0 oferuje łącznie 30 W mocy i wodoszczelność klasy IP67, a jest w stanie grać nieprzerwanie przez 10 godz. Nie zabrakło zestawu głośnomówiącego i funkcyjnych lampek LED.
To już trzecie wcielenie tego modelu głośnika, który stanowi dosyć unikatową propozycję w szalenie rozbudowanym segmencie bezprzewodowego sprzętu grającego. Niemiecki producent postanowił wyjść naprzeciw potrzebom wszystkich melomanów, którzy uwielbiają zabawę przy jednym mocnym źródle dźwięku, ale nęci ich też odsłuchiwanie ulubionych melodii w trybie stereofonicznym. W tym przypadku jesteśmy uwolnieni od dylematu, bo otrzymujemy zestaw dwa w jednym!
Podwójne uderzenie dźwięku
Ze względu na sporą muzyczną wydajność, Hama Twin 3.0 nie jest kieszonkową konstrukcją, ale daleko mu też do niewygodnej w przenoszeniu elektronicznej kolubryny. Ma 21 cm wysokości, 8,4 cm szerokości i tyle samo głębokości, zaś jego waga wynosi 865 g. Bez problemu można go chwycić w jedną dłoń. Obudowa ma okrągły kształt, a pokryta jest niezwykle elastyczną, silikonową zdejmowaną zakładką w formie rękawa do zawieszenia np. na wieszaku albo gałęzi. Na spodzie obu połówek obudowy znajdziemy antypoślizgowe, gumowe nóżki. Sam głośnik i pokrowiec są utrzymane w białym kolorze. Z boku korpusu znajdziemy wystające przyciski do sterowania podstawowymi funkcjami sprzętu - głośność, odtwarzanie/pauza, a także następy/poprzedni utwór.
Twin 3.0 paruje się z urządzeniem docelowym, np. smartfonem, tabletem czy laptopem, oczywiście poprzez technologię Bluetooth. A konkretniej jest to wersja 5.0, co przekłada się na 10 m zasięgu.
Czas na gwóźdź programu, czyli technikalia. Prezentowany głośnik mobilny może pochwalić się maksymalną mocą rzędu 30 W, co powinno zupełnie wystarczyć do nagłośnienia domowej lub plenerowej imprezy. Głównym atutem sprzętu jest sposób zaprojektowania. Wystarczy jednym szybkim ruchem ręki przekręcić połówki głośnika, a w dłoniach będziemy trzymać już dwa osobne, niezależne od siebie głośniki – każdy o niebagatelnej mocy 15 W. Rzecz jasna, za sprawą Bluetooth łatwo łączą się one ze sobą i tworzą autorski system stereo. Tak, zgadliście - każda połówka pozostaje zupełnie autonomiczna i dysponuje własnym litowo-jonowym akumulatorem o pojemności 2000 mAh, włącznikiem, przyciskami sterowania, diodą LED informującą o stanie naładowania oraz złączem USB-C do zasilenia energią.
Głośnik ładuje się poprzez dołączony do zestawu kabel tego samego typu, co po złączeniu w całość od zera do stanu pełnej gotowości zajmuje trzy godziny. W formie jednego głośnika ten model potrafi grać nieprzerwanie na jednym ładowaniu baterii o zsumowanej pojemności 4000 mAh przez 10 godzin. Warto zaznaczyć, że po 8 minutach bezczynności Twin 3.0 automatycznie przechodzi w tryb uśpienia, by zmniejszyć pobór prądu.
Odporny na trudne warunki atmosferyczne
Nie mogło tu oczywiście zabraknąć wbudowanego mikrofonu do prowadzenia rozmów telefonicznych.
Skoro była mowa o muzycznej imprezie w plenerze, to pył, kurz i woda nie mogą stanowić dla opisywanego urządzenia żadnego przeciwnika. I tak właśnie jest, a wszystko za sprawą wodoszczelności na poziomie IP67. Zapewnia ona wszechstronną ochronę przed kurzem, pryskaniem i strumieniami wody. Tak oto nawet pełne zanurzenie w basenie (maksymalnie na 30 minut i głębokość metra) nie jest w stanie mu zaszkodzić.
Głośnik Hama Twin 3.0, specyfikacja techniczna:
Częstotliwość transmisji 2402 – 2480 MHz
Maksymalna moc transmisji 3.18 dBm
Częstotliwość 100 Hz – 20 kHz
Zasięg do 10 m
Maks. moc muzyczna 30 W (2 x 15 W)
Napięcie ładowania Max. 5V 1A
Zniekształcenia częstotliwościowe THD ≤ 1%
Akumulator: 2 x Li-Ion, 3.7 V, pojemność 2000 mAh
Głośnik Hama Twin 3.0 jest już dostępny w sprzedaży w cenie około 429,90 zł.
Więcej na temat tej nowości znajdziemy na oficjalnej stronie producenta https://hamamobile.pl.
Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.