Komunikaty PR

Fresh ’n Rebel przedstawia Clam Fuse, słuchawki mobilne z ANC

2024-04-10  |  14:05

Holenderski producent ogłosił premierę swoich najnowszych zgrabnych słuchawek nausznych Bluetooth 5.3. Wyróżniają się możliwością grania przez 45 godzin na jednym ładowaniu baterii, wbudowanymi mikrofonami ENC, obsługą komend głosowych oraz trybami rozmowy telefonicznej, transparentnym i redukcją hałasu (ANC). Do wyboru mamy aż 6 wersji kolorystycznych.

Słuchawki mogą pochwalić się nowoczesnym designem i zwartą obudową ze składanym obrotowymi oraz miękko wyściełanymi nausznikami. Dzięki temu można łatwo schować je w plecaku, torbie czy nawet sporej kieszeni kurtki. Są lekkie i poręczne. Nauszniki da się łatwo obrócić tak, by wygodnie nosić słuchawki na szyi. Silikonowy pałąk dla wygody użytkowania cechuje się elastycznością.

Dodajmy, że na prawej słuchawce umieszczono przyciski do sterowania podstawowymi funkcjami muzycznymi (włącz/wyłącz, głośność, odtwarzaj/pauza), a także gniazdo USB-C do ich naładowania. Z kolei na lewej słuchawce znajdziemy osobny przycisk, odpowiadający za ANC.

Hybrydowe wytłumanie szumów

No właśnie, a skoro już o tym mowa… Wystarczy kliknąć przycisk, aby wyciszyć dźwięki otoczenia. Mikrofony zamontowane w nausznikach wykrywają częstotliwości otaczających nas dźwięków. Dzięki temu słuchawki Clam Fuse potrafią wytworzyć przeciwstawne fale dźwiękowe i sprawić, że będziemy cieszyć się muzyką w ciszy w dowolnej sytuacji - na ulicy, lotnisku, w pociągu czy na dworcu autobusowym.

Tryb dźwięków otoczenia

A co jeśli podróżujemy po mieście, ale chcemy czuć się bezpiecznie w ruchu ulicznym? Jeśli włączymy tryby dźwięków otoczenia (inaczej tryb transparentny), to słuchawki wzmocnią wszelkie dźwięki w naszym otoczeniu. Wreszcie nie trzeba będzie ich zdejmować,  gdy chcemy słyszeć ulubione utwory lub radio, ale ciągle pozostawać czujni.

Mikrofony z redukcją szumów

Dzięki dwóm mikrofonom ENC z redukcją szumów otoczenia w naszym zasięgu jest prowadzenie wyraźnych rozmów w trybie głośnomówiącym. Mikrofon wycisza dźwięki otoczenia, takie jak ruch uliczny i wydobywa z nich głos, dzięki czemu rozmówca wyraźnie nas usłyszy.

Wykrywanie obecności na uszach

Czas na małą przerwę? Po prostu zatrzymajmy muzykę i zdejmijmy słuchawki. Dzięki funkcji wykrywania obecności na uszach, gdy założymy je z powrotem, muzyka zostanie wznowiona od tego samego momentu. Tę funkcjonalność da się aktywować, naciskając i przytrzymując jednocześnie przyciski + i - przez trzy sekundy.

Asystent głosowy

Producent przewidział także obsługę asystentów głosowych Siri i Google dla Androida. W tym celu wystarczy trzykrotnie kliknąć przycisk na prawej słuchawce, aby włączyć asystenta głosowego i wydać odpowiednie polecenie.

Czas odtwarzania

Dzięki możliwości działania aż przez 45 godz., nie będziemy musieli zasilać energią słuchawek Clam Fuse zbyt często. Dodajmy tu, że z włączonym trybem ANC wynik ten spada do nadal bardzo dobrej wartości 35 godz. Sam proces naładowania słuchawek zajmuje dwie godziny.

W zestawie znajdziemy oczywiście kabel do ładowania USB-C.

Możemy wybierać spośród aż sześciu wariantów kolorystycznych słuchawek, charakterystycznych dla holenderskiej marki: Storm Grey, Ice Grey, True Blue, Smokey Pink, Silky Sand i Dreamy Lilac.

Katalogowa cena słuchawek Fresh ‘n Rebel Clam Fuse wynosi 319,90 zł.

Wszelkie informacje na ich temat dostępne są na oficjalnej stronie producenta https://freshnrebel.com/pl.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior Biuro prasowe
2024-12-03 | 09:56

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Holenderska marka wprowadza słuchawki Bluetooth dla najmłodszych. Dzięki ograniczeniu głośności do 85 dB uszy dzieci są chronione podczas słuchania ulubionych melodii. Uwagę zwracają
Audio i HIFI Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
2024-10-25 | 10:35

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie

W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.