Komunikaty PR

Firma Technics wzbogaca swoją linię produktów o model gramofonu: SL-1200MK7

2021-05-19  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.73 MB )

Firma Technics zaprezentowała nowy gramofon z napędem bezpośrednim – SL-1200MK7. Nowy model posiada nie tylko te same funkcje, co jego poprzednik, ale wyróżnia się także bardzo prostą obsługą. Poprzedni model – SL1210MK7, pojawił się na rynku w styczniu 2019 roku i bardzo szybko stał się ulubieńcem DJ-ów oraz winylowych entuzjastów z całego świata.

 

- Przez ostanie 10 lat otrzymywaliśmy mnóstwo próśb od oddanych konsumentów, aby poszerzyć naszą linię gramofonów Technics. Wielu osobom szczególnie zależało na srebrnej wersji popularnego modelu z 2019 roku - mówi Business Development Manager w Technics Europe Frank Balzuweit. - Dlatego podjęliśmy decyzję o dodaniu do oferty nowego koloru gramofonu, aby wszyscy użytkownicy mogli wybrać preferowany wygląd swojego narzędzia pracy.

 

Pod względem technicznym, model SL-1200MK7 nie różni się niczym od gramofonu SL-1210MK7. Podobnie jak swój poprzednik, SL-1200MK7 wyposażony został w:

 

  • Bezrdzeniowy silnik z napędem bezpośrednim, który osiąga stabilne obroty bez występowania efektu tzw. „ząbkowania”.
  • Czułe oraz solidne ramię gramofonu, które dokładnie odczyta sygnał z płyt winylowych.
  • Dwuwarstwowy talerz gramofonu ze wzmocnioną funkcją tłumienia drgań.
  • Sztywną obudowę gramofonu regulującą wszelkie wibracje.
  • Regulację momentu obrotowego/prędkości hamowania.
  • Funkcję regulacji wysokości dźwięku.
  • Funkcję odtwarzania wstecz.
  • Igłę z diodą LED.

 

Model gramofonu SL-1200MK7 będzie dostępny w Europie od maja 2021 roku.

 

■ Kilka słów o serii gramofonów Technics 1200

W 1972 roku na rynku pojawił się gramofon z napędem bezpośrednim – SL-1200. Bardzo szybko stał się najlepiej sprzedającym modelem, z wynikiem łącznej sprzedaży wynoszącym 3,5 miliona sztuk. Wyróżniał się wysokimi obrotami, wytrzymałością oraz łatwością obsługi. Gramofon cieszył się również wielkim podziwem zarówno u didżejów, jak i zwyczajnych entuzjastów, co przyczyniło się do wyzwolenia kultury DJ-skiej, w takich dziedzinach jak elektroniczna muzyka taneczna. Do dzisiaj seria cieszy się ogromnym uznaniem ze strony didżejów na całym świecie.

 

W celu uzyskania więcej informacji, zachęcamy do odwiedzenia oficjalnej strony Technics – www.technics.com, profilu na Facebooku oraz Twittera (@technics).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista Biuro prasowe
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a
Audio i HIFI Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
2024-07-17 | 14:57

Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych

Nowy model powstał z myślą o osobach aktywnych, bo wystarczy zawiesić je na karku poprzez pałąk i zostaną doskonałym towarzyszem treningu. Mogą grać nieprzerwanie
Audio i HIFI Rozruszaj się ze sportowymi słuchawkami Fresh n Rebel Twins Rush i Move
2024-05-21 | 14:17

Rozruszaj się ze sportowymi słuchawkami Fresh 'n Rebel Twins Rush i Move

Holenderska marka proponuje dwa nowe produkty w zupełnie nowej kategorii sportowych słuchawek dousznych. Ich solidna, odporna na pot konstrukcja i poręczne, zgrabne haczyki sprawiają, że nie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów

Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.

Nauka

Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm

Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).

Handel

Wylesianie jedną z głównych przyczyn zmian klimatu. Coraz więcej podmiotów angażuje się w ich ochronę

Ze względu na różnorodną i szczególnie istotną rolę, jaką pełnią lasy, coraz więcej mówi się o potrzebie wzmocnienia ich ochrony. Wylesianie i degradacja lasów są bowiem jednymi z głównych czynników, które przyspieszają zachodzącą globalnie zmianę klimatu. W działania na rzecz ochrony lasów angażują się również firmy. Jedną z inicjatyw, która w tym pomaga, jest certyfikacja lasów poświadczająca, że pochodzące z nich drewno jest pozyskiwane z poszanowaniem przyrody i ludzi z nimi związanych. Rozpoczynający się właśnie Tydzień Lasów FSC to dla tych firm okazja, by pokazać swoje działania na rzecz ochrony lasów, a jednocześnie edukować swoich klientów w tym zakresie.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.