Elegancja i funkcjonalność w małych pchełkach. Pomysł Hama na słuchawki TWS
W sprzedaży są już najnowsze słuchawki mobilne od niemieckiego producenta z wbudowanym mikrofonem, sterowaniem głosowym i dotykowym oraz metalowymi akcentami. Ładuje się je poprzez obustronne złącze USB-C, a pozwalają na 5 godzin nieprzerwanego słuchania muzyki.
Firma rozwinęła swoje portfolio produktów audio o kolejny model słuchawek True Wireless. Najnowsza propozycja nazywa się Spirit Pure i razem z dodawanym do zestawu etui ładującym waży 44 g. Na tle podobnych konstrukcji wyróżnia się stylistycznie m.in. metalowym elementami, które już z daleka dodają im walorów wizualnych.
W tym modelu przy otwarciu klapki stacji ładowania obie słuchawki automatycznie aktywują się i łączą ze sobą oraz urządzeniem docelowym poprzez technologię Bluetooth 5.0. Etui umożliwia naładowanie słuchawek cztery razy, a po każdym pełnym zasileniu energią mogą nam one posłużyć przez 5 godzin ciągłej pracy. Sam czas ładowania od zera do stanu pełnej gotowości wynosi dwie godziny. Pokrowiec można naładować poprzez wygodne, obustronne złącze USB typu C.
Wbudowany mikrofon pozwala na łatwe przełączanie między odtwarzaniem muzyki i odbieraniem połączeń telefonicznych. A dzięki osobnemu przyciskowi możemy odbierać połączenia telefoniczne i ponownie wybierać ostatnie wykonane, regulować głośność dźwięku, a także pauzować oraz wznawiać utwory bez ściągania słuchawek z uszu. Producent przewidział obsługę asystentów Siri i Google, można więc sterować tym sprzętem audio samymi poleceniami głosowymi.
Co więcej, poprzez sam kształt i konstrukcję słuchawek udało się uzyskać efekt pasywnej redukcji niepożądanych szumów z otoczenia, co wpływa zbawiennie na jakość odtwarzanego dźwięku. Słuchawki mogą się też pochwalić zgodnością z normą IPX5, co w praktyce oznacza, że są odporne na zachlapania, lekki deszcz, pot, pył oraz zabrudzenia.
W komplecie dostajemy też silikonowe wkładki w trzech różnych rozmiarach (S, M, L), zapewniające doskonałe przyleganie słuchawek do małżowin usznych.
Słuchawki TWS Hama Spirit Pure, parametry techniczne:
Impedancja mikrofonu: 0,45 kΩ
Impedancja słuchawek: 32 Ω
WBCV ≥ 75mV
Zasięg emisji sygnału: 10 m
Zakres częstotliwości mikrofonu: 100 Hz - 5kHz
Zakres częstotliwości słuchawek: 20 Hz -20 kHz
Zakres fal: 2402-2480 MHz
Czułość mikrofonu: -44 dB +/- 3 dB
Dynamika: 101 dB +/- 3 dB
Do wyboru mamy dwie wersje kolorystyczne słuchawek – czarne lub białe.
Sugerowana cena detaliczna modelu Hama Spirit Pure wynosi 169 zł, przy czym dostajemy dwa lata gwarancji producenta.
Więcej szczegółów znajdziemy na stronie https://hamamobile.pl.
Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.