Komunikaty PR

Elegancja i funkcjonalność w małych pchełkach. Pomysł Hama na słuchawki TWS

2022-04-25  |  08:25

W sprzedaży są już najnowsze słuchawki mobilne od niemieckiego producenta z wbudowanym mikrofonem, sterowaniem głosowym i dotykowym oraz metalowymi akcentami. Ładuje się je poprzez obustronne złącze USB-C, a pozwalają na 5 godzin nieprzerwanego słuchania muzyki.

Firma rozwinęła swoje portfolio produktów audio o kolejny model słuchawek True Wireless. Najnowsza propozycja nazywa się Spirit Pure i razem z dodawanym do zestawu etui ładującym waży 44 g. Na tle podobnych konstrukcji wyróżnia się stylistycznie m.in. metalowym elementami, które już z daleka dodają im walorów wizualnych.

W tym modelu przy otwarciu klapki stacji ładowania obie słuchawki automatycznie aktywują się i łączą ze sobą oraz urządzeniem docelowym poprzez technologię Bluetooth 5.0. Etui umożliwia naładowanie słuchawek cztery razy, a po każdym pełnym zasileniu energią mogą nam one posłużyć przez 5 godzin ciągłej pracy. Sam czas ładowania od zera do stanu pełnej gotowości wynosi dwie godziny. Pokrowiec można naładować poprzez wygodne, obustronne złącze USB typu C

Wbudowany mikrofon pozwala na łatwe przełączanie między odtwarzaniem muzyki i odbieraniem połączeń telefonicznych. A dzięki osobnemu przyciskowi możemy odbierać połączenia telefoniczne i ponownie wybierać ostatnie wykonane, regulować głośność dźwięku, a także pauzować oraz wznawiać utwory bez ściągania słuchawek z uszu. Producent przewidział obsługę asystentów Siri i Google, można więc sterować tym sprzętem audio samymi poleceniami głosowymi.

Co więcej, poprzez sam kształt i konstrukcję słuchawek udało się uzyskać efekt pasywnej redukcji niepożądanych szumów z otoczenia, co wpływa zbawiennie na jakość odtwarzanego dźwięku. Słuchawki mogą się też pochwalić zgodnością z normą IPX5, co w praktyce oznacza, że są odporne na zachlapania, lekki deszcz, pot, pył oraz zabrudzenia.

W komplecie dostajemy też silikonowe wkładki w trzech różnych rozmiarach (S, M, L), zapewniające doskonałe przyleganie słuchawek do małżowin usznych.

Słuchawki TWS Hama Spirit Pure, parametry techniczne:

Impedancja mikrofonu:  0,45 kΩ

Impedancja słuchawek:  32 Ω

WBCV ≥ 75mV

Zasięg emisji sygnału: 10 m

Zakres częstotliwości mikrofonu: 100 Hz - 5kHz

Zakres częstotliwości słuchawek: 20 Hz -20 kHz

Zakres fal: 2402-2480 MHz

Czułość mikrofonu: -44 dB +/- 3 dB

Dynamika: 101 dB +/- 3 dB

Do wyboru mamy dwie wersje kolorystyczne słuchawek – czarne lub białe.

Sugerowana cena detaliczna modelu Hama Spirit Pure wynosi 169 zł, przy czym dostajemy dwa lata gwarancji producenta.

Więcej szczegółów znajdziemy na stronie https://hamamobile.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior Biuro prasowe
2024-12-03 | 09:56

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Holenderska marka wprowadza słuchawki Bluetooth dla najmłodszych. Dzięki ograniczeniu głośności do 85 dB uszy dzieci są chronione podczas słuchania ulubionych melodii. Uwagę zwracają
Audio i HIFI Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
2024-10-25 | 10:35

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.