Dwa głośniki bezprzewodowe w jednej obudowie. Tak działa Hama Twin 2.0
Niemiecki producent zaprezentował swój unikatowy głośnik Bluetooth 5.0, który jednym ruchem ręki można rozdzielić na dwa mniejsze. Każda połówka ma 10 W mocy. Mobilny głośnik ze złączem USB-C jest wodoodporny, a naładowany do pełna zapewni moc muzycznych wrażeń przez 6 godzin. Potrafi też zamienić się w zestaw głośnomówiący. Dostępny jest w wersji czarnej i białej.
Hama Twin 2.0 spośród podobnych propozycji rynkowych wyróżnia się możliwością stworzenia dwóch osobno grających i niezależnych głośników. Wystarczy zdjąć osłonę obudowy, całość w odpowiedni sposób przekręcić, aż usłyszymy wyraźne kliknięcie i już w dłoniach będziemy trzymać dwa mniejsze odbiorniki. Każda połowa ma autonomiczny włącznik i wyłącznik oraz przyciski, odpowiadające za zwiększenie lub zmniejszenie poziomu głośności muzyki. Żeby cieszyć się ulubionymi melodiami, płynącymi z głośników osobno, trzeba umieścić je w dwóch różnych pomieszczeniach lub zachować pomiędzy nimi odpowiedni odstęp dla uniknięcia ponownej łączności.
Obie połówki wystarczy podłączyć do osobnego urządzenia źródłowego. Tak oto z jednym sprzętem grającym na wakacjach para, dwóch przyjaciół czy dwie przeciwstawne stylistycznie frakcje znajomych mogą zanurzyć się w swoim własnym muzycznym świecie, nie przeszkadzając sobie nawzajem. Takie nowatorskie rozwiązanie docenią wszyscy wielbiciele słuchania muzyki w trybie mono lub stereo, domowi czy plenerowi imprezowicze i fani technologicznych nowinek.
Głośnik ma kompaktowe wymiary, waży 745 g i bez problemu można go ująć w jednej dłoni – zarówno w całości, jak i każdą z poszczególnych połówek. Gęsto pleciona siatka obudowana została elastyczną silikonową osłoną, zapewniająca ochronę przy upadku. Obudowę zaopatrzono w uchwyt do łatwego przenoszenia z miejsca na miejsce lub zawieszenia na gałęzi. Po obu stronach nakładki pomyślano też o stópkach, które zapobiegają przesuwaniu się głośnika, również po rozłączeniu.
Urządzenie paruje się ze smartfonem, tabletem lub komputerem za pomocą technologii Bluetooth 5.0. Zasięg wynosi do 10 metrów. Dysponuje dwiema bateriami litowo-jonowymi o łącznej pojemności 300 mAh, które przy pełnym naładowaniu pozwalają na około 6 godzin ciągłej pracy. Każdą z połówek ładuje się poprzez dołączony obustronny kabel USB-C, a cały proces od zera do stanu całkowitej gotowości zajmuje 3 godziny. Stopień zasilenia energią pokaże nam dioda LED.
Piasek, pył, deszcz, zachlapanie, wilgoć, jezioro, morze czy wanna pełna wody? Żaden problem, bo głośnik mobilny jest zgodny ze standardem wodoodporności IPX7. To oznacza, że wszystkie jego elementy są wyjątkowo szczelnie spasowane, a samo urządzenie można spokojnie zanurzyć w wodzie na głębokość do metra przez pół godziny.
Oczywiście najnowsza propozycja z segmentu audio od marki Hama sprawdzi się też w roli zestawu głośnomówiącego.
Głośnik właśnie trafił do oferty, a do wyboru mamy białą i czarną wersję kolorystyczną. Jego sugerowana cena detaliczna wynosi 349 zł.
Wideo prezentujące głośnik znajdziemy tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=6IIhTPeAoEo
Więcej informacji na temat tej nowości produktowej znajduje się na stronie www.hamamobile.pl.
Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
Rozruszaj się ze sportowymi słuchawkami Fresh 'n Rebel Twins Rush i Move
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Handel
Wylesianie jedną z głównych przyczyn zmian klimatu. Coraz więcej podmiotów angażuje się w ich ochronę
Ze względu na różnorodną i szczególnie istotną rolę, jaką pełnią lasy, coraz więcej mówi się o potrzebie wzmocnienia ich ochrony. Wylesianie i degradacja lasów są bowiem jednymi z głównych czynników, które przyspieszają zachodzącą globalnie zmianę klimatu. W działania na rzecz ochrony lasów angażują się również firmy. Jedną z inicjatyw, która w tym pomaga, jest certyfikacja lasów poświadczająca, że pochodzące z nich drewno jest pozyskiwane z poszanowaniem przyrody i ludzi z nimi związanych. Rozpoczynający się właśnie Tydzień Lasów FSC to dla tych firm okazja, by pokazać swoje działania na rzecz ochrony lasów, a jednocześnie edukować swoich klientów w tym zakresie.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.