Komunikaty PR

Cyfrowe audycje, podcasty i głośnik Bluetooth w jednej zgrabnej formie

2021-04-29  |  13:34
Biuro prasowe

Do portfolio produktów producenta Hama dołączył głośnik mobilny-radio bezprzewodowe z kolorowym ekranem LCD i wejściem AUX, który zapewnia pozbawiony szumów cyfrowy odbiór DAB/DAB+ oraz tradycyjnych stacji FM. Baterię urządzenia ładuje się za pomocą kabla USB-C i wystarcza na 8 godzin pracy. Nie mogło zabraknąć w nim też budzika.

Pora roku zachęca do spacerów i innej aktywności w plenerze z rodziną lub przyjaciółmi. Najlepiej oczywiście przy ulubionej muzyce, niekoniecznie odsłuchiwanej na słuchawkach, tylko płynącej z głośnika bezprzewodowego. Ale też przy dźwiękach z ukochanej stacji radiowej, audycji czy podcastu. Taką kombinację możliwości zapewnia nowość od niemieckiej marki Hama, czyli radio cyfrowe i zarazem głośnik Bluetooth 5.0 DR200BT.

Estetyka i wszechstronność

Odbiornik radiowy jest utrzymany w stonowanej i eleganckiej szaro-czarnej kolorystyce zaokrąglonej bryły. Wymiary wynoszą 18 x 6 x 6,8 cm. Obudowa radia została zabezpieczona estetycznym materiałem syntetycznym, w efekcie nie da się jej „upalcować”. Producent pomyślał o dodatkowym pasku dla pewnego chwytu i ułatwienia w przenoszeniu. 

Ten model oferuje przyjemność słuchania tradycyjnie nadawanych stacji radiowych za pomocą fal FM, ale także w nowoczesnej, cyfrowej wersji DAB i DAB+ bez szumów ani zakłóceń. Wewnętrzna pamięć wystarczy na zapisanie i wyszukiwanie 30 lokalnych, ulubionych stacji radiowych, za co odpowiadają dwa przyciski bezpośredniego wybierania. Radio oczywiście dysponuje też wbudowaną teleskopową anteną.

Co ważne, radio można połączyć ze swoim smartfonem za pomocą Bluetooth 5.0 i w ten sposób zamienić je w mobilny głośnik o mocy 5 W. Może się też pochwalić wejściem AUX, pozwalającym na podłączenie zewnętrznego źródła dźwięku dzięki kablowi Jack 3,5 mm. Nie zabrakło tu też budzika, który da się zaprogramować tak, by alarm włączał się jedynie w dni robocze.  

Prostota obsługi i długa zabawa

Na radiu znajduje się wbudowany intuicyjny panel obsługi i kolorowy wyświetlacz o przekątnej 2,4 cala, na którym zobaczymy standardowe informacje o nazwie radiostacji, tytule utworu, wykonawcy itp.    

Urządzenie dysponuje wbudowanym akumulatorem o pojemności 2000 mAh, pozwalającym na ciągłą pracę przez około 8 godz. Baterię można naładować za pomocą obustronnego kabla USB-C, a od „zera” do stanu pełnej gotowości zajmuje to 3 godziny.     

Gwarancja na radio cyfrowe Hama DR200BT wynosi 2 lata.

Sugerowaną cenę detaliczną produktu ustalono na poziomie 299 zł.

Wszystkiego dowiemy się z oficjalnej strony https://pl.hama.com.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior Biuro prasowe
2024-12-03 | 09:56

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Holenderska marka wprowadza słuchawki Bluetooth dla najmłodszych. Dzięki ograniczeniu głośności do 85 dB uszy dzieci są chronione podczas słuchania ulubionych melodii. Uwagę zwracają
Audio i HIFI Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605
2024-10-25 | 10:35

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Robotyka i SI

Sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować rolnictwo. Pomaga w zbiorach i dzięki niej koszty działania gospodarstw są niższe

Algorytmy sztucznej inteligencji są dziś wykorzystywane m.in. do analizy zdjęć roślin, prognozowania plonów czy automatycznego sterowania maszynami. AI wspiera dziś produkcję rolną na wielu poziomach – od siewu po zbiór, a nawet sprzedaż, pomaga też ograniczyć koszty i adaptować się do zmian klimatu. Dlatego, choć teraz w Polsce z nowych technologii korzystają przede wszystkim właściciele największych gospodarstw, skala wykorzystania AI szybko rośnie.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.