Komunikaty PR

Bezprzewodowe słuchawki Padmate -75% na Black Friday

2023-11-24  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka@rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Z okazji Black Friday dystrybutor słuchawek Padmate polski dystrybutor elektroniki i sprzętu domowego 4cv Mobile przygotował promocję -75% na model PaMu Scroll, w której ich cena została obniżona z 199 zł na 49 zł. Bezprzewodowe, dokanałowe słuchawki mają Bluetooth 5.0. i mogą być użytkowane nawet przez 10 godzin.  

Litowo-jonowa bateria słuchawek Padmate PaMu Scroll ma pojemności 55 mAh, a etui ładującego – 500 mAh. Pełne naładowanie urządzenia pozwala na 5 godzin rozmów w trybie głośnomówiącym, 3,5 godziny słuchania muzyki lub 100 godzin czuwania. Dodatkowo przenośne etui ładujące zapewnia 3 pełne ładowania słuchawek, co łącznie umożliwia korzystanie z nich ponad 10 godzin. Ładowanie urządzenia trwa 2 godziny.

 

Słuchawki są wyposażone w technologię redukcji szumów CVC, która szczególną rolę odgrywa podczas połączeń telefonicznych. Dzięki niej rozmówca nie słyszy zniekształconych dźwięków, pochodzących z otoczenia. Urządzenie charakteryzuje się nowoczesnym, eleganckim designem, a stylowe etui wykonane jest z wysokiej jakości tworzywa oraz skóry, dostępne są trzy wersje kolorystyczne: czarno-złota, brązowa, różowa oraz czarna.

 

Słuchawki łączą się z urządzeniem za pomocą technologii Bluetooth 5.0, zasięg połączenia to do 10 m. Waga urządzenia to zaledwie 5 g. Wymiary etui służącego do bezpiecznego przechowywania oraz ładowania słuchawek to 96 × 37 × 37 mm. W promocyjnej cenie Padmate PaMu Scroll kosztują 49 zł, zamiast regularnej ceny 199 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Audio i HIFI Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605 Biuro prasowe
2024-10-25 | 10:35

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Nowy wzmacniacz WSH-605 kultowej marki Unitra, który oferuje wyjątkową jakość dźwięku to połączenie tradycji i nowoczesnych technologii. Wyposażony w zaawansowane rozwiązania
Audio i HIFI Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
2024-08-26 | 14:30

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista

W serii Solar szwedzkiej marki Urbanista dostępne są trzy urządzenia bezprzewodowe z panelami fotowoltaicznymi Powerfoyle™: nauszne słuchawki Los Angeles, douszne słuchawki Pheonix, a
Audio i HIFI Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych
2024-07-17 | 14:57

Słuchawki mobilne Hama Freedom Athletics II. Dźwięk nowych rekordów sportowych

Nowy model powstał z myślą o osobach aktywnych, bo wystarczy zawiesić je na karku poprzez pałąk i zostaną doskonałym towarzyszem treningu. Mogą grać nieprzerwanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.