Bezprzewodowe słuchawki Padmate -75% na Black Friday

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Z okazji Black Friday dystrybutor słuchawek Padmate polski dystrybutor elektroniki i sprzętu domowego 4cv Mobile przygotował promocję -75% na model PaMu Scroll, w której ich cena została obniżona z 199 zł na 49 zł. Bezprzewodowe, dokanałowe słuchawki mają Bluetooth 5.0. i mogą być użytkowane nawet przez 10 godzin.
Litowo-jonowa bateria słuchawek Padmate PaMu Scroll ma pojemności 55 mAh, a etui ładującego – 500 mAh. Pełne naładowanie urządzenia pozwala na 5 godzin rozmów w trybie głośnomówiącym, 3,5 godziny słuchania muzyki lub 100 godzin czuwania. Dodatkowo przenośne etui ładujące zapewnia 3 pełne ładowania słuchawek, co łącznie umożliwia korzystanie z nich ponad 10 godzin. Ładowanie urządzenia trwa 2 godziny.
Słuchawki są wyposażone w technologię redukcji szumów CVC, która szczególną rolę odgrywa podczas połączeń telefonicznych. Dzięki niej rozmówca nie słyszy zniekształconych dźwięków, pochodzących z otoczenia. Urządzenie charakteryzuje się nowoczesnym, eleganckim designem, a stylowe etui wykonane jest z wysokiej jakości tworzywa oraz skóry, dostępne są trzy wersje kolorystyczne: czarno-złota, brązowa, różowa oraz czarna.
Słuchawki łączą się z urządzeniem za pomocą technologii Bluetooth 5.0, zasięg połączenia to do 10 m. Waga urządzenia to zaledwie 5 g. Wymiary etui służącego do bezpiecznego przechowywania oraz ładowania słuchawek to 96 × 37 × 37 mm. W promocyjnej cenie Padmate PaMu Scroll kosztują 49 zł, zamiast regularnej ceny 199 zł.

Fresh ‘n Rebel z premierą słuchawek Clam i Code Junior

Wszechstronność i nowoczesność: premiera wzmacniacza Unitra WSH-605

Pierwsze urządzenia audio zasilane panelem fotowoltaicznym. Premiera Urbanista
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Konsument
Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.